Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Eylül 2011 Cumartesi 14:27:09

Anneden dünyaya gelen yavrunun
Doğduğu gün bilenlerde tarihi kalır
Zaman gelip yıllar geçip okula giden
Çalışkan zekası, efendi duruşu kalır

Kimi işçi olur kimi yükselen memur
Yanında çalışan insalara verirler emir
Kimi odun satar kimi altı...

Kalır, @Asker Omur
10.9.2011 14:07:53
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Eylül 2011 Cumartesi 14:25:53
Dünyam kara bahtım kara
Hasretin derin bir yara
İçimi aydınlatan tek şey
Gözlerin
Ahh senin o gözlerin varya
Bahtımdan daha kara..



kutladım..emeği..şiire can veren nefesi...
kutladım..saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Eylül 2011 Cumartesi 02:06:10
Görmedi kör gözlerim hileli hey-etini
Bilemedim içinden geçen art niyetini
Ömür verdim ödedim hatamın diyetini
Varsa eğer kudreti zarardan kâr sağlasın.


Kâinat görmemiştir onun gibi bir sahr-ı
Yürüttüğü çöllerin gelmek bilmedi ahrı
Züleyha ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Eylül 2011 Cuma 23:47:47
emeğine saglık abim..kutladım...saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Eylül 2011 Perşembe 18:59:11
sen kaç
anne geliyorlar
adını ben söylemedim ki
seni tanıyorlar anne
kaç
bunlar ruhlara aç
ellerin de saç
kafaların da kocaman bir taç
anne kaç
bunlar insan sokaklarında oynanan saklambaç
anne ben ebe oldum
ne olur kaç
unutma
kö...

Anne kaç..., @~ Ş i m o ~
7.9.2011 21:12:13
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Eylül 2011 Perşembe 18:54:48
Kalbimde bitmedi hala bu telaş
Senin hasretinle ederim savaş
Gözlerimden yaşlar bak yavaş yavaş
Aktıkça yüreğim ondan kanıyor

Yalnızlık yakışmaz olmaz seçimi
Sonunda yoldurdu beyaz saçımı
Hergün meyhanede dertten içimi
Döktükçe yüreğim ondan...

Yüreğim kanıyor, @azaptar
7.9.2011 18:38:25
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Eylül 2011 Perşembe 18:41:30
hayvanlar git gide insanlaşırken
biz gittikçe hayvanlaşıyoruz
bir tek bitkiler kalıyor öylece
biz bana dokunmayan bin yaşasın derken
uslu duran çiçekleri, çıldırtıyoruz
kopartıyor, sayıyor, aşkın üzerine loto oynuyoruz
bunların hepsini, giderke...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Eylül 2011 Perşembe 18:40:25
Hayatı yakalamaya çalışırken ellerimden kayıyordu
Yine bu gün ben bende değilim
Acı veriyor hayat lambamın hüzünlü rengi
Dört yanım yokluğun
Dallarımda sensiz mevsim
Aklım düğümleniyor
Dalıyorum hülyalara
Kendimi kaybetmek tüm anıları unutunca...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Eylül 2011 Perşembe 00:54:19
Baka kaldım bu güzel aşkımızın ardı sıra içim yanıyor bir ölüden farkım yok,
Ne yaşadığımın farkındayım ne de yaşamadığımın,
Ne gençliğimin farkındayım nede ihtiyarlığımın,
Bu ayrılık beni yıktı senide yıkar senide yıkar sevdiğim seni de yikar.
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Eylül 2011 Pazar 10:21:19
tebriklerimi bıraktım..şiir yüreğine....sevgimle...kutladım!!!
Zaman, @huzun bulutu
2.9.2011 15:46:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Eylül 2011 Pazar 10:19:52
yürek sesin hiç bitmesin..
canda cansın!!

emeğine kalemine sevgimle..kutladım!!
Can özümm, @huzun bulutu
2.9.2011 01:07:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Eylül 2011 Pazar 10:17:47
özlü sözlü bir şiir olmuş...güne bu şiir ile başladım!!
tailde bile iyi geldin..mustafa kardeşim..emeğine saglık..saygınlaaa
Kollarına al beni, @azaptar
3.9.2011 19:48:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Eylül 2011 Pazar 10:15:22
çok üzüldüm:((((çokkkkkkkkkkkkk

başımız sagolsun!!!

yürekli şairemin mekanı cennet olsun!!


ne diyeceğimi bilemedim!
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Eylül 2011 Perşembe 23:53:39
şiirdi..yorumdu...ve tadındaydııııııııı...

kutladım...güzel iki yüreği..sevgimleee ablam!
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Eylül 2011 Perşembe 16:35:16
Yüreğimi sevgin ile dağlattın,
Dünyadaki tek aşkını ağlattın,
Edanur’a niye kara bağlattın,
Beyaz kefen yakışmıyor Baba’ma!

Ümit Zeki dinmiyor ki acımız,
Ahirette gardaşımız bacımız,
Şimdi daha derinleşti sancımız,
Beyaz kefen ya...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Eylül 2011 Perşembe 02:22:57
Bayram gelmiş diyorlar yüreğim kan ağlıyor
Gizli hıçkırıklarım ciğerimi dağlıyor
Neyleyim dolmaz vadem yollarımı bağlıyor
Sol yanımın sultanı bayramın kutlu olsun.


Belki eller unuttu hatırlamaz cismini
Silmedim halâ durur zil üstünden i...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ağustos 2011 Pazar 17:56:04
Onunla ağlayıp onunla güldün
Sevda bahçesinde kırmızı güldün
Suya hasret kalıp dalında soldun
Hüzünlü rüyadan çık deli gönül


Yüzün hiç gülmedi gönlün işinden
Gündüz hayalinden gece düşünden
Meçhule ram olup aşkın peşinden
Belirsiz bir ufk...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ağustos 2011 Pazar 17:52:50
Bir cesaret kiralıyorum korkak benliğime
bedenime düşen kızıl közde d/ağlanan dil
sil geçmişi aklından sil
kabire dönmüş nevir bencil
şeytanın dudağında
şeytanın dudağında son zehir
kavruk bir mazi içeri
düş artık
düş
sen düş kaderime

...

Ah!!! piraye ah!!!, @lemide
26.8.2011 09:28:40
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ağustos 2011 Pazar 17:50:38
Meğer,
ruhumdaki hüzün,çocukluğumun evden kaçışıymış…
ancak fark edebildim



SESSİZLİĞİMİ BIRAKTIM ŞİİR SONRASI!!!BU YÜREKLİ BAHÇEYE....KUTLADIM ABİM..SAYGIMLA..HER DEM..
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ağustos 2011 Pazar 17:49:28
doğruya varmaya; bir türlü gururun da, kibirin de elvermez
sevgiyi nerede bulacağını, da bilemez
seni, yüreği de silemez
geri dön artık, ak ruhuma biraz
zinciri koparmış gibisin
zor zaptedilirsin sen artık, senin çıktığın dağlara ar erişemez

...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.470
Şiir Okunma
1.228.122
Yazı Okunma
112.495
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL