Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ağustos 2011 Perşembe 00:15:53
Söylenecek öyle galiz sözler var...
Pisliklere hayran bakan gözler var!
Meclisimde ne utanmaz yüzler var,
Bir şey yokmuş gibi yürek yakan kim?

Şimdi taşlar bağlı, itler hep serbest!
Aslı millet toparlandı ya derdest...
Hainler mecliste, me...

...kim, @halilşakir
11.8.2011 00:05:23
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ağustos 2011 Çarşamba 23:51:44
Yalnız sancılarımı hatıranla yamarım
Ne gördüm ki ben senden ne oturmuş umarım
Sana aşık ruhumu karanlığa gömerim
Karar senindir elbet gitme diyemem sana


Kadere isyan edip üvey evlat olurum
Ecele iş bırakmam ben canımı alırım
Bir gecenin ya...

Gitme diyemem, @Gelincik55
10.8.2011 14:33:49
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ağustos 2011 Çarşamba 23:50:10
İki beden, bir gönülde olmalı
Yâr odur ki, yâr yolunda solmalı
Senin sevgin, şu kalbime dolmalı
Yüreğimde çarpan, hayallerimsin.

Umûda bürünmüş, hülyâya dalmış
Birden bire benim, gönlümü çalmış
Ben sevmişim, nazlı yâri el almış
Yüreğimde ç...

...çarpan yüreğim.., @ecrin27
10.8.2011 23:32:42
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ağustos 2011 Çarşamba 23:47:00
onlar seni bilmez
gözlerini yüzünü kalbini
bende zaten anlatmak istemedim
zaten anlamayacaklar
ve zaten bende anlatamayaktım



manidar dizelerdi..kalem daim olsun!!
hiç uslanmasın bu şairin..yüreği..kalemi..saygımlaa kutladım
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ağustos 2011 Çarşamba 23:45:52
Gecenin koynunda eser fırtına
Savrulur giderim hüzün yurduna
Vebali yükledim şerrin sırtına
Günahım tövbeden muaf bu akşam.

Kim bilir, belaya bulaşacağım
Belki kötülüğe alışacağım
Bilemem nereye ulaşacağım
Rabbimden dileğim bir af bu akşam. ...

Bu akşam, @sözlerinahengi
8.8.2011 01:59:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ağustos 2011 Çarşamba 23:41:17
Yıllarca ah etimde koru söndüremedim
Her gün başa sardım da geri döndüremedim
Çok çabalar sarf ettim yüzüm güldüremedim
Felek bana pençeyi taktı geçti sürmelim.

Yıllardır saklı kaldı içimizde büyük giz
Şimdi aynı şehirde iki yabancıyız biz
İk...

Sürmelim, @S.SAMYELİ
10.8.2011 01:01:17
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ağustos 2011 Çarşamba 17:04:53

Ben de yaktın bir harı
Bak başıma gör karı
Ettik yolu da yarı
,,,,,, Baharlarım hazandır
,,,,,, Göz yaşlarım sızandır

Etme artık bu NAZI
Çalma gayri bu sazı
Sordum seni kış,yazı
,,,,,, Baharlarım hazandır
,,,,,, Göz yaşlarım sızandır

...

Gel gayri gel..!!, @batu_41
10.8.2011 14:44:48
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ağustos 2011 Çarşamba 11:49:46
Şimdi seninle dağlar girdi araya
Tuz bastım içimdeki kanayan yaraya
Gönül gemimde oturunca karaya
Ciğerimi dağlayıp hep seni düşündüm


Yağmurlarında beraber ıslandığımız
Birlikte gülüp el ele dolaştığımız
O köprünün üzerinde seyre daldığımız...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ağustos 2011 Çarşamba 09:19:35
Resmine baktıkça gözlerim doluyor
Sensiz günlerim geçmiyor
Hislerimde yoksun gözlerim seni aramıyor
Adını andıkça yüreğim acıyor




emeğine saglık ablam...saygımla..kutladım...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ağustos 2011 Çarşamba 01:42:34
Su demişken hani kuyu gözlerin ?
Sus olsun her dokunduğunda yusuf
Ölmekse ölmek hayatsa sen
Günesim, ateşim, külüm, teninden

Şimdi yeniden avuçlarıma dolarken yağmur
Yıkadım kirpiklerimi öpüşlerinle
Bak kapadım evrenin kapısını
Bir daha gitm...

..., @Ülviye Yaldızlıı
10.8.2011 00:24:19
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ağustos 2011 Çarşamba 00:04:35
Haydi şöyle gönlünüzce ıslanın
Bu akşam bendensiniz
Emrinize verdim gözlerimi
Siz hoşnut olun bu akşam ben gönlümce ağlayayım



AĞLA ABİM!!!GÖZLERİN AĞLARKEN YÜREĞİN BU SIZIYA DAYANIRSA AĞLA!!!
EMEĞİNE SAGLIK KUTLADIM..SAYGIMLAAA
Balkon çiçekleri, @Toynak
10.8.2011 00:00:15
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 23:51:50
Aşkların satıldığı sahte pazarlarda
Mimlenmiş sevgimi katrana batırıyorum
Namahremler karşısında umutlarım tükenirken
Kefaletime ömrümü biçen sen değil mi sin?
Sustum ve yas tuttum yetim yüreğimle



offfffff!!bende sustum!!!
ya ağladıgım bu...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 23:48:48
Dilimde duasın,
Haykıramadığım içimde zikir
Bir kızım olacak
Sen gibi bakıp
Sen diyeceğim adına
Son nefesimde
Özgürce haykırıp
Seni mühürleyeceğim dudaklarıma

Asmin, Asmin, Asmin’im……



emeği nefesi..kutladım!!saygı...

Asmin 1, @Canan Korkmaz
9.8.2011 12:22:02
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 23:04:54
Büyüdüm de ne oldu sanki?
Şimdi benim gözlerim yaşlı
Benim yüreğim kırık ve
Benim çocukluğum kayıp
Ana kucağın da
Anamın sıcaklığın da
Hıçkırarak doyasıya ağlasam
Çocuk kalsam yarınlarım da



offfffffff!!!valla keşkelerimi yaşadım bende ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 23:02:45
Nasıl aşktır Allah’ım
Bir yanı sızlar durmadan
Fakat bilir ki veren Allah
Hayırlısı verir Allah.

Aşk bu idi işte
Allah ile arasından
Tüm sevgileri çekip
Bir Allah’a teslim olmak
Kurban etmek yalancı sevgileri
Yüceler yücesi i...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 22:58:12
Aklı hırsızlıkta zikri hep bozuk
Böylesi hükümran!, bizlere yazık
Ekmeği tükenmiş kalmamış azık
Zarardan anlamaz, kârdan anlamaz
-
Dosteli çok gördü bunları inan
Onlara yetmez ki bir koca cihan
Serçe kuşu olmaz, ne yapsan şahan
Yokluğu bilmey...

Ar damarı, @Dosteli_
9.8.2011 17:48:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 22:57:06
Bulamazsın dengimi,seni yalnızlık paklar
Battıkça batın keme,bundan seni kim aklar
Kaldın bir başına ki,yalnız azrail yoklar
İstifimi bozmadan,şen şakrak gidiyorum


her dem şen şakrak olsaın!!!emeğine saglık canımsın..sevgi yolladım..kutladımm...

Gidiyorum, @Tülay Aslan
9.8.2011 17:49:25
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 22:56:03
Çiçekler gülümsedi

Hüzün çöktü içime

Yine seni andım canım

Keşke yanımda olsaydın



keşkesiz anları nerde buluruz ki ablam!
emeğine saglık kutladım güzel yüreğini..saygım çokcaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 22:55:01
güze de dolmadı yel sarısında yolun
ay dolunayında gören duyan yok
tutturmuşuz bir terane
dönüyoruz ekseninde
Zühre kaşır tahirle

emğine saglık abim...begeni ile oıkudu şiir yüreğim..saygı yolladım yürekten...kutladım
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 22:53:56
Gün geceye bırakmıştı zamanı
Gece örtündü atlas örtüsünü
Işıl ışıldı yıldızlar
Ay göründü bulutlar arasından
Denize vurdu aksi
Dalgalarda ışıldadı yıldızlar
Öyle güzeldi ki gece
Gök yüzü başka alem
Denizse güzel ötesi güzel di




emeğ...

Denizkızı, @AYSE 09
9.8.2011 21:57:19
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.430
Şiir Okunma
1.228.078
Yazı Okunma
112.490
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL