Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2011 Cuma 21:00:33
Dost dediğin ;
Dostunun kalbini okuyabilmeli
Dost dediğin ;
Dostunu sarih sade sevmeli
Dost dediğin;
Verecekse beklemeden vermeli


kutladım...saygımlaaa
Dost, @ayvalıklı
7.10.2011 17:39:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2011 Cuma 20:55:03

Nasıl unuturum nasıl silerim
Gönül kuşum sensiz nasıl gülerim
Hasretim özlemim sensin kederim
Neolur güzel yar darılmayasın!


kutladım abimi...saygımla...
(abim saat 22:00 da sinyalfm de canlı yayındayım beklerim)
Darılmayasın, @YOZGATLITURAN
7.10.2011 20:15:54
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2011 Cuma 20:53:23
sus! anlatma çekip gittiğini, bir çılgınlık yapabilirim
şu pas tutan yüreğim kaç mevsimdir sensiz
gördüm yaşarken sensiz tufanı mı, uzun, uzun
biliyorsun bazı şeyler vardır anlatılmaz,
gönüldür bu, deli bir rüzgâra benzer, hırçınlığı kentlerde ka...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2011 Cuma 17:13:59
Aklın akıllı olan hali, tüm dertlerden arınır
Bir yaşın dünya da bedeli, Hak ipine sarınır
Vakitsiz hal ve hareket, teneşirde son bulur
Kaynaşmak bize şarttır aşkla, gül bağın da sunulur
Cevaz mı iltifatsız olmak, kötülükler arınır




emeği...

... özlemin dolmaz suyu!, @AZAP
7.10.2011 16:56:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2011 Cuma 16:29:59
Mevsimleri şaşırtan, bu çiçeksiz bitkiler,
Ab-ı hayat mührüyken, alınmış tüm yetkiler.
Karşımdaki bir çift göz, hala beni etkiler,
__Hafızanda kaybolmuş, uğranılmaz duraktım,
__İksirinden içince, su içmeyi bıraktım!



emeği nefesi kutla...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2011 Cuma 15:49:30
ooyoyoyoy..negüzel sevmek değil miiii..ne güzel seven sevilen iki yüreğeeeee.....
oy kurban olsun funda ablası....
seni seviyorum diyen dillereeee....

canda canımsın!!!biraz fonu da yüksek tutsan dahada nefis olurdu....diyorum..

emeğine yüreğ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2011 Cuma 15:43:27
Erittim kendimi kayboldum yittim
Sevda çöllerinde eridim bittim
Ömürsüz ömrümden geçtim de gittim
Kendimi kendimden, sende kaybettim


emeğine saglık abim..kutladım!!yayına beklerim akşama..saygmlaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2011 Cuma 12:47:13
maviye çalar içimdeki tüm renkler
gökyüzünün mavisi siner bakışlarıma
hep mavi boncuk takarım yakamın iç kısmına
kimselerden nazar değmesin diye dostluklarıma
ve dostlarıma



EMEĞİNE SAGLIK..NEFESİNLE TAÇLANMIŞ..KUTLADIM EMEĞİ..SEVGİMLEE
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2011 Cuma 12:35:50

İyi koru özünü, doğallığa ilişme.
Altın kadeh içinde, sunulana alışma
Gösterişli aleme,girmek için çalışma.

Umutlar dikiş tutmaz,kadere olmaz yama.
Köyündeki huzuru, başka yerde arama.



EMEİNE SAGLIK ABLAM..KUTLADIM!!SEVGİMLE
Umutlar dikiş tutmaz, @gül peri
7.10.2011 12:32:16
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2011 Cuma 12:13:21
Tutsam ellerini gözüne baksam
Su gibi hep senin kalbine aksam
Bir ömür seni ben koluma taksam
Ben sana tutuldum anla KIZ BENİ..!!

Mevlâm yüreğim de sevda yetirdi
Derdin beni bu hallere getirdi
Çakır gözler beni her gün bitirdi
Mecnun gibi ge...

Anla kız beni..!!, @batu_41
7.10.2011 12:02:26
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2011 Cuma 08:03:31
Biliyorum…
Biliyorum mesafeler var aramızda
Sana Uzağım!…
Ama aynı gökyüzüyse seninle paylaştığım;
An kadar, düşündüğüm kadar da yakınım!…
Bak…Bak ölmedim Can!...Ölmedim!…..
Hala Sağım!...
Sen bir adım at...
Be...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Ekim 2011 Perşembe 22:06:06
Gözlerimde bir fer ahu zarım var
Acılarım rengârenk ciğerim yanar
Dertler depreşil mahzenimde har
Ne kadar gülüyorsa ağlıyorum yar


özlü sözlü şairim!!kalemine yüreğine saygımla..kutladım abim.
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Ekim 2011 Perşembe 22:04:53
Bu nasıl sevda idi ?
Nara attın sen beni
Şeyda bülbül misali
Zarda bıraktın beni


emeğine saglık abim..kutladım saygımlaa.....
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Ekim 2011 Perşembe 22:01:33
Aklımı, fikrimi seninle bozdum
Lavanta, gül kokan teninle bozdum
Ettiğim duayı yeminle bozdum
Senden başka bir yâr haram gönlüme...



emeğine saglık abim..kutladım saygımla....
Haram gönlüme..., @oktayzerrin
6.10.2011 21:56:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Ekim 2011 Perşembe 11:23:01
hayır demek yasaktı lugatinde
ağlamak yasaklanmıştı gözlerine
neler anlatmak istedi
kelimeleri yazarken bile özürlüydü

sustu

içinden bağırarak

düşlerinde özgürdü



canda canımsın..ablam..çok güzeldi..kutladım saygımlaaaa
Hayat!!!, @mavi gözyaşları
6.10.2011 00:49:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Ekim 2011 Perşembe 11:21:54
Acı insanı adam eder,
Dert insanı verem eder,
Aşk insanı kul eder,
Bu devran böyle döner;
Böyle gelmiş, böyle gider.



böyle gider!!!!doğru!!!
anlamlı dizelerdi..yüreğine elem düşmesin hiç..saygım çokca abim.kutladım
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Ekim 2011 Perşembe 11:20:49
Bir söz etsen, değse saza, biri bin…
Vur teline bağlamanın, seni gamsız sanmasın.
Bir çalıymış mezar taşı garibin,
Mermer olsa, gümüş olsa ne çare,
Söylenmedik hiçbir türkü kalmasın.
Dil bağlanır, el bağlanır o yâre.



kalemine saglık...

Türkülerde geziyorum, @UNALAN
6.10.2011 02:10:56
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Ekim 2011 Perşembe 11:19:45
Sokak çocukları için
Yoktu ki sıcak bir evleri
Yoktu onları seven anaları
Aç mısın üşüdün mü diyenleri
Rabbim bunların imtihanı ne kadar zor
Onlar çocuk daha
Ne bilsinler sevgisiz büyümeyi
Suç kimin
Onları dünyaya getirenin mi
Yoksa yoks...

Bulutlar ağlıyor, @AYSE 09
6.10.2011 08:59:50
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Ekim 2011 Perşembe 11:18:45
martıya değince gözü
göz ucuna ıslar sözü
gülücüğünedir yüzü
eğmesin koluna çelki

hevesinde olacaksa
havasına solacaksa
tavasına dolacaksa
çalı dibindeki melki


kalemine saygımla..kutladım abim!!
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Ekim 2011 Perşembe 11:17:15
İnan benim söylediğim sözlere
Geçmişim canlanıp gelir gözlere
Hüsranlar çöküyor ezik özlere
____Bitmeden bu ömür,bil diye yazdım
____Bekliyorum seni,gel diye yazdım



dil yüreğe vurunca....ağlıyor yürek dizeleri....işte böyle..abim nefesin k...

Bil diye yazdım ..2.., @batu_41
6.10.2011 10:39:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.570
Şiir Okunma
1.228.298
Yazı Okunma
112.521
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL