Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 22:06:22
Çifte su tabancası taşıyorsunuz bayım
Biriktirdiğiniz gözyaşlarımla
Ve kaçınılmaz sona tuzak her geri adım
Düello ilanları yapıştırıyorsunuz billboardlara.
Güneş gülüşlü darta
Oklarla çerçeve telaşındasınız
(Resmetmeye ölümün en son halini)
Fa...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 19:03:45
Senli düşleri hapis ederken
Küf kokulu zindanlarda
Şafağın alaca karanlığında
Sorgusuz sualsiz infazlar
Mahkemeler kurulur
Yargılanır haince
Kırılır kalemler
Şiirler öksüz kalır
Ve bir şair ölür…





nefisti.....can emeğine ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 15:34:53
Sen gidiyorum dedin ya hani
Nefesim nefesimden gitti sandım
Aklım yerinden
Canım canından çıktı sandım
Tırnaklarım etinden
Yüreğim bedenimden gitti sandım
Gözlerim kafesinden
Gitme kal sensiz nefes alamıyorum


Sen gidiyorum dedin ya...

Sen gidiyorum dedin ya, @kadirkır
11.9.2011 13:37:50
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 14:35:53
Gittiğin yollarda kaldı gözlerim
Yanık bir duadır şimdi sözlerim
Ben sevdamı yüreğime işlerim
Tek hasretim sensin seni özledim...

Al yazmayı bağlamadım başıma
Yokluğun karıştı tatlı aşıma
Bir selama bari hasret bırakma
Tek hasretım sensin se...

Seni özledim..., @huzun bulutu
8.10.2011 02:17:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 12:15:07
Gidene dur denmiyor yolun aydınlık olsun
Geçmişinle örneksin bize inançlı yolsun
Atamızsın sen bizim kabrin nur ile dolsun
Kâinat yıkılıyor enkazındayım baba




çok güzeldi..günüme yüreğime dokundu inceden inceye...cansın kutladım sevgimleee
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 12:06:48
yakışmış bu uğur böceği....bu sayfayaaaa..tebrik etmek için döndüm yine geldim!!!:)))
Dayanmaz bu kalbim, @azaptar
8.10.2011 14:40:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 12:01:41
Sevgiyi sende buldum başka sevgi istemem
Düşsem tövbe katından sona erse isyanım
Usandım sensizlikten, geçmesin sensiz anım
-- Kitaplar sinen olsun, bende hazan yaprağı
-- Kalsam aralarında, sıkıca sarsan beni.

emeğine saglık abim..kutladım sa...

Sıkıca sarsan beni, @RABATLI
9.10.2011 00:09:40
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 12:00:35
dün salıydı, bu gün eylül,
kurudu mu saçların; dişi nehri son bahar,
gidersen müsait şehrin yolu, yolağı,
korkularının gölgesi, adımlarına vuran gece;
güneş, düşlerini uykudan, azad edene kadar

kalem..güçlü..analtım tadında..emeğine saglık ca...

Bağışlama, @karann
9.10.2011 00:29:29
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 11:59:32
Çile bülbülüm çile, dert çekmeye gelmişiz
Kırk yıllık eşimize ne acıdır elmişiz
Takatımız kalmamış, kocaman bir yelmişiz
Çorak olmuş gönüller, arınamaz bu şehir



kutladım..emeğinize saglık saygımlaaaa
Bu şehir, @Vecdi Murat SOYDAN
9.10.2011 01:16:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 11:57:18
emeğine sağlık şairim....kutladım saygımlaa..................
Şehir, @Melik Haker
9.10.2011 08:14:03
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 11:54:23
ne güzel anlatımdi..süzülen imgeler..gönül telinden..can ablam emeğine saglık sevgimle kutladım....

fufunda tarafından 10/9/2011 11:54:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2011 Pazar 10:36:13
Saçlar dökülüyor belimde ağrı
Yaşlanıyor muyum ne oldu bana
Grip oluyorum az açsam bağrı
Yaşlanıyor muyum ne oldu bana

Yediklerim hepsi birden dokunur
Yüzüme bir baksan neler okunur
Kime baksam aynı dertten yakınır
Yaşlanıyor muyum ne oldu b...

Ne oldu bana, @ çetin kabak
9.10.2011 03:31:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2011 Cumartesi 21:06:14
Tutuşturup sinem de yüreğin şurasını
Sol yanım da yaktın ya sevdanın çırasını
Şimdi nasıl savdırdın gönlümün sırasını ?
Topla yeter aldın bak sevdayın parsasını
...............Lanet olsun aşkına,
...............Aşkına da sana da
..................

Geri ver şimdi bana..!!, @batu_41
8.10.2011 11:57:35
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2011 Cumartesi 21:04:34
Öğrendim/ Öğreteceğim;
Fırtınayı severler bütün ulu çınarlar
Yel estikçe kulağıma ne nağmeler sunarlar



EMEĞE KALEME..SAYGIMLA KUTLADIM....................................................................................
Ulu çınar, @cemil
8.10.2011 12:32:21
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2011 Cumartesi 21:03:34
Yıldızlar,mehtap,ay hepsi Hüdâ’nın
Onsuz tadı yok,hiç bir muradın
Kulu,kölesiyim,ben yaradanın
Allah’a şükrandır,bu gözyaşlarım...


Peygamber,şefaat eder inşallah
Şeytanın şerrinden,aman illallah
Diyelim maşallah,hem de inş...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2011 Cumartesi 21:02:33
Bir tebessümü çok gördük birbirimize
Avuçlarımızla toplayamadık gökyüzünden
Yıldızları, güneşi, ayı

Bir sır gibi sakladım sevdamı yüreğimde
Yorgun gözlerim acı çekse de sensiz
Düşlerimde gizleyeceğim duygularımı sarıp sarmalayıp

Ben pişman ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2011 Cumartesi 21:01:31
Dostelinden sana, binlerce selam,
Seni anlatmaya yetmezken kelam.
Aşkla dolu olsa yine de zulam,
Bir gonca misali, kokuşan sensin.


EMEĞİNE SAGLIK ABİM..KUTLADIM SAYGIMLAAA.............HER DEM...................
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2011 Cumartesi 21:00:31
ökse kalmış dalında
öksüzlüğün halinde
eli ne derse desin
türkü olur dilinde

halaylarda oynatır
alaylarda kaynadır
eli ne derse desin
gizeminde aynadır

EMEĞİNE SAGLIK..ABİM..SAYGIMLAA KUTLADIMM
Eli ne derse desin 2, @ramazan.efe
8.10.2011 19:28:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2011 Cumartesi 20:59:15
Açılmaz odamda perdeler tüller
İmkansız bilirim yanar mı küller
Her gün topladığım laleler güller
Tıpkı senin gibi kokuyor işte


Hani unutursun demiştin beni
Ay geçer yıl geçer unutmam seni
Ölmeden giydirdin bana kefeni
Ruhum bedenimden çık...

Dayanmaz bu kalbim, @azaptar
8.10.2011 14:40:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2011 Cumartesi 20:58:06
Hasretinden şiirler yazar okuyorum
Yaznlızlıgını gözyaşlarımla suluyorum
Aradığım tek hayat yoldasısın
En güzel duygularımın ilham perisisin



SENDE NÖBETLERDE..SABAHÇISIN ANLAŞILAN:)CAN

KUTLADIM EMEĞİNE SAGLIK
Her şeyde sen, @karabela033
8.10.2011 19:59:35
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.405
Şiir Okunma
1.227.992
Yazı Okunma
112.483
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL