Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2015 Pazartesi 01:06:23
mektubunu aldım
avuçlarımda gezdirirken satır başlıklarını
ağlamaktan bulandı gözlerim
yeniden ıslanırken sana.


emeğine sağlık abim
tebrıklerimle
* bildin mi*, @D_A_Ğ_D_E_L_E_N
24.10.2015 15:44:23
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2015 Pazartesi 01:02:56

Kış masalıymış meğer buğulu camda adın,
Benmişim nakaratta dertli, ağlayan kadın.
Mazi içimde yara, nerde çağlayan kadın?
’’Eritip bitirecek aşkın seni’’ dediler!


emeğine sağlık meleğim..
özlemiştim kelamını nefesin...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2015 Pazartesi 01:00:11
Sırtındaki ağır yük hayır hasenat olsun
Yaptığın iyilikler gerçek yerini bulsun
Aşkla secdeye varan ne vefalı bir kulsun
Elif gibi dim dik ol düşme hiç dalalete
Bak ömrün tükenmekte yaklaştın akıbete


emeğine sağlık
şiirin ustası ablam
t...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2015 Pazartesi 00:59:05
Ağlatanlar kalbimin sesini duymaz

duymasınlar da zaten...
sus!
içinden ağla!
gözlerimizden akanı dua niyetine sürmek lazım bazen azaran yaraya
:((

sevgim ve bitimsiz tebrıklerimle canım ablama
Kanar!, @Kalb-i Bahar!
26.10.2015 00:56:38
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2015 Pazartesi 00:57:35
canım ablam,
gönlünün güzeliğini buğulu gözlerinden okuyor yüreğim...

hüzünden uzak mutluluklar dokunsun sana...
sevgimle canda canım
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Ekim 2015 Pazar 21:19:35
adamım...
yetmeyen gözyaşıma asılan hatıralarım....
kapısı aralık gözlerime yağan kışım...
uykulara el açan kirpiğimle
bu beni kaçıncı dilenci edişin..
keskin bıçak ucu hasretinle
kaçıncı bilenişim...


:((


nefesimin kesildiği anda,kaçı...

Bu kaçıncı sonum, @Ely
25.10.2015 17:45:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Ekim 2015 Pazartesi 01:00:33
emeğine ağlık canım ablam...
nefesime dokunmadı şiir
yüreğime yağdı cuma gecesi yine...

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Ekim 2015 Pazar 21:15:11
Yüreğime saplandı aşkın çürük budağı
Bana ne masallar anlattı Ebabil dudağı

şiire yoruma tebrıkler canım ablam
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Ekim 2015 Pazar 21:14:00
Bu canın sahibi yüce Allah’ım,
Beşerim elbette vardır günahım,
Affına sığındım yetsin eyvahım,
Katıla katıla ağlayasım var.

:(

var işte...


tebrıklerimle canım ablam
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Ekim 2015 Pazar 21:11:56
emeklerinize sağlık..tebrıklerimle
Bu sitem kime, @superbaba
18.10.2015 20:48:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Ekim 2015 Pazar 21:11:26
tebrıkler can..
*.* şimdilerde !, @Şebnem Örs
18.10.2015 20:40:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Ekim 2015 Pazar 17:01:23
EMEĞİNE SAGLIK KARDEŞİM..
DOKTORUN KENDİNE BİR REÇETESİ YOK Kİ
SİZE YAZSA
:((

TEBRIKLERİMLE
Doktor, @G.Şentürk
16.10.2015 23:45:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Ekim 2015 Pazar 16:57:35
RAHMET VE DUA İLE...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Ekim 2015 Perşembe 18:12:05
şiire yoruma tebrıklerimle..
Hünkarım, @Ferda,ca
15.10.2015 00:06:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Ekim 2015 Perşembe 18:11:31
ben sustum artık
yaşarken öldüm ,
ağlasın arkamda mezar taşları!!

:(

yâr duymasın
ağlasın mezar taşları ...

tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Ekim 2015 Perşembe 17:57:53
emeğine sağlık canım ablam
tebrıklerimle..
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Ekim 2015 Perşembe 17:56:31
Farkında değil misin hasret ömür söküyor
Yokluğunun acısı ciğerime çöküyor
Sevda çiçeğim yasta her gün yaprak döküyor
Öteledin baharı günlerimi kış ettin

:((

çokk güzeldi çok
öpüyorum yüreğinden ablam
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Ekim 2015 Perşembe 17:54:39
emeğine sağlık hasan abim.
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Ekim 2015 Perşembe 17:52:53
abim emeğine sağlık..
şiirin yorumdaki halini(yazılı)olarak da yayınlasaydın daha iyi dururdu şiir sayfanda
bence

emeğine sağlık
her duamız rabbimin emanetinde
ol der (se)
olur inşallah

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ekim 2015 Pazar 23:39:45
emeğine sağlık ablam tebrıklerimle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.381
Şiir Okunma
1.227.856
Yazı Okunma
112.464
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL