Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
22 Mart 2009 Pazar 01:36:55
Gülistanda işim olmaz; yârin kokusunu alsam.
Hazanda yaprağım solmaz; onun hayaline dalsam.

çok güzeldi...tebrikler..saygılar
Ah ne olur!, @maskosu
22.3.2009 01:33:00
flycan57
@flycan57
22 Mart 2009 Pazar 01:25:16
bir sabah dogrulupta yatağımda,bomboş kaldı ellerim
hani bana bakan o mahcup yüz
hani nefesin nerde.bir yalana bir öfkeye gizlenmiş sevdan
bana uzak bedenin, yoksun.
git gülüm,herşeyi alda öyle git.
bakışını, yakışını
içime akışını-seviyorum d...

flycan57
@flycan57
22 Mart 2009 Pazar 01:20:36
Of Allah’ım,
Neden o geç kaldı,
Neden ben erken?
Veda edeceğim inan,
Giderken.

dizeler harikaydı...yüreğinize sağlık..saygılar..
flycan57
@flycan57
19 Mart 2009 Perşembe 15:19:25
Uzun süren krizde, halk burnundan soluyor,
Etkilenmez patronlar, keseleri doluyor…
Ne olursa hep yine, garibana oluyor,
……….Altın,dolar fırlamış, bu zamana uydun mu?
……….Kriz mıriz derlerken, yutturdular duydun mu?

Halk işsizlikten yoksullukta...

Duydun mu?, @HakanKurtaran
16.3.2009 14:04:55
flycan57
@flycan57
19 Mart 2009 Perşembe 07:32:55
Bana sen karıştı bu gece yine !

Acırmıydın bu halime; görseydin aşkın bebekliğini,
yürümeden önceki emekleyen halini ?
Görseydin de böyle kaçaklara sığarmıdın boylu boyunca ?

ve gözlerin;

bir yarasa kanadının kapalı halindeyken;
tepe t...

flycan57
@flycan57
17 Mart 2009 Salı 09:56:11
Yoksulluğumsun
Açlıklarında sınanmışım
Varlığına dilenmişim
Çok mu ?

kısa fakat çok anlam yüklü....yüreğinize sağlık..tebrikler...

flycan57 tarafından 3/17/2009 9:56:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sitemimsin, @namıkcem
10.3.2009 14:34:43
flycan57
@flycan57
15 Mart 2009 Pazar 22:36:54
yüreğinize sağlık..
İkilem, @ilkayseb
15.3.2009 22:26:28
flycan57
@flycan57
15 Mart 2009 Pazar 22:16:33
özlem yüklü bir şiir okudum..yüreğinize sağlık..
flycan57
@flycan57
15 Mart 2009 Pazar 16:39:03
Sevgiler
Duvarların ötesinde
Ve sevgiye giden yollar/beyaz
Tavizsiz/dönüşsüzdür.
Binlerce kez
Yol alsan bile
Sonsuz kez
Ölümsüzdür
Anılar ve sevda uğruna
Her zaman
Bir yol vardır evrende
Başkaları bulmadan önce
Sen o yolu
Kendin için
Ya...

Gölge ve ışık, @Albayraklım
15.3.2009 11:52:12
flycan57
@flycan57
15 Mart 2009 Pazar 16:35:02
aşkla doğdu erkek
lakin inanmadı aşka
inanmadı kimsenin aşkına
gözlerini kapadı
görmedi erkek aşkı
aşk erkeğe bir daha görünmedi... yüreğinize sağlık...saygılar...
flycan57
@flycan57
15 Mart 2009 Pazar 16:32:19
düşündürücü....ve anlamlı..yüreğinize sağlık..saygılar..
*sahte oyun*, @Asiperi
15.3.2009 15:26:19
flycan57
@flycan57
15 Mart 2009 Pazar 13:59:51
Sevdalıydım
Sırtımda bir hançer ucu vardı, göğsümde ok
Ve yıkıldım
Zamansız muştularla gelirken gece
Ben,
Umutsuz sürgünlerdeyim.
umutsuzluklarınız uzak olsun size...güzel bir şiirdi...tebrikler...
Umutsuz sürgünler, @x adamus
15.3.2009 13:10:49
flycan57
@flycan57
13 Mart 2009 Cuma 22:06:02
bu yaralı yüreğin hakettiği değeri bulması dileğiyle...saygılar..
Son mektup, @HİCRANIM
13.3.2009 18:55:28
flycan57
@flycan57
11 Mart 2009 Çarşamba 22:47:04
Tonlarca israf oluyor
Bayraklar çöpe gidiyor
Ferhan’ım yürek kanıyor
Kim kazanır,kim kaybeder
çok haklısınız...hep israf hep..yüreğinize sağlık..
At çöpe...!, @ferhan
11.3.2009 17:41:29
flycan57
@flycan57
11 Mart 2009 Çarşamba 22:34:37
şiir çok güzeldi...seslendiren Hüzün hanımda şiirin hakkını vermiş..yüreğinize sağlık...
Gidiyorum, @umut_adam
4.3.2009 23:13:53
flycan57
@flycan57
11 Mart 2009 Çarşamba 18:46:25
NEHİR İLE GÖLÜ DÖKTÜM ÜSTÜME
OKYANUSU ÖRTTÜM, YANAN GÖGSÜME
SÖZLER KAR ETMİYOR, ARTIK GÖZÜME
BU NASIL KOR Kİ, SÖNMEK BİLMİYOR
çok güzel dizeler..yüreğinize sağlık...saygılar..
Söner mi ?, @lemoslu
11.3.2009 13:07:57
flycan57
@flycan57
11 Mart 2009 Çarşamba 18:36:52

Bu gece sana yazıyorum
Sadece sana..
Ben gözlerimi hüzne terk ettim
Gece siyahıyla öpüşen hüzne
Gamzelerimi yıllar önce vermiştim
Ağız dolusu haykırdığım sessizlikte
Demeyi beceremediğim iki kelime

yüreğinize sağlık..çok gzel olmuş......

Sana yazıyorum..., @Sevgi Dündar
11.3.2009 15:10:28
flycan57
@flycan57
11 Mart 2009 Çarşamba 16:54:54
kanla yıkamıştır kağıt parçalarını,
Gururunu bıraktığı dev apartmanlarında…..
Çocukların ellerini üşütmüştür, ayaz gecelerinde,
Aptal yanıyla , ışıklarını çalarak tenha caddelerin…

Sarışın , esmer kadınlar ağlamıştır kuytularında bu şehrin,
Bu...

Şehir, @bozkırınşairi
11.3.2009 01:35:03
flycan57
@flycan57
3 Mart 2009 Salı 23:57:58
yüreğinize sağlık...hüzün ve sitem güzel işlenmiş...
flycan57
@flycan57
3 Mart 2009 Salı 19:32:03
Köyüme nisan yağmuru yağdı
Fırtınalar anıları kovaladı
Yüreğimdeki selvi çiçeğini
seller aldı…
Neyleyim! neyleyim! Yağmuru ben…
Sevda göçtü köyümden.
yüreğinize sağlık..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.866
Şiir Okunma
1.479.737
Yazı Okunma
66.530
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL