Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 13:07:57
aklından geçen her kelime
kurduğun her cümle kurgusuz
ama bu kontrolsüz başıboşluk
seni ele veriyor,, apansız






hiroşima’da
saray-bosna’da
946’da varşova’da bir çıkmaz sokaktayım..

tebrikler..anlamlıydı...saygılar..

flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 13:04:31
...-Sen kalabalıklar içinde yanlızlığı bilirmisin?.
Sensiz, pamuk ipliği ile bağlıyım sanki hayata,
Ha koptu, ha kopacak.
Korkuyorum, çok korkuyorum,
Nasıl geçer bu ömür sensiz?
Tek dostum sen yokkern,
Kalem ve kağıtlarım.
Hergün tertemiz sayf...

Ya dön,,ya benide al, @Lavinya86
23.5.2009 01:33:29
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 12:59:23
Laleler emredildiği gibi açtılar renk
Doğru işler yaptılar,sırdaş meleklere denk

Işık saçan vefâkâr muma parolayı sor
Zakkumlara aldanmamak için beynini yor

tebrikler.. anlamlı dizeleriniz çok güzeldi..saygılar..
*laleler gibi*, @dursun tiftik
23.5.2009 01:40:18
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 12:51:11
Dedin helikopter burda uçulmaz
Dedin üzerime kanat açılmaz
Türk adaleti var ondan kaçılmaz
Keş dağı Keş dağı ulu Keş dağı
Suçlusun gör karakolu keş dağı

Bir düşünmelisin Bolu dağını
Araç kaplar her solunu sağını
Yol bitirir mazotunu yağını
...

Keş dağı, @ÖMER TOMBUL
23.5.2009 02:02:08
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 12:44:17
Çoban geçmiş kendinden
Çalıyor kaval,
İtin önünde yal
Keçiler bırakmadı
Meşede bir dal,
Ekine girdi mal

Bir yanda çökelek
Bir yanda ayran
Pekmeze rağbet yok
Sen derdine yan !
İlle de bal
İlle de bal !


Bu ne hal,
..........

Ballı şiir, @nedi
23.5.2009 05:34:15
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 12:38:59
bu karanlık bu ağırlık ve yaklaşım

yok bu ben değilim

yıldız kayması gibi birşey bu

ya da unutuluşun ötesinde bir başkalık

tebrikler..farklı anlamlı güzeldi...saygılar..










flycan57 tarafından 5/23/2009 12:39:59 PM zama...

Bir sır, @Fatih Köse
23.5.2009 09:04:33
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 12:36:55
Yaşam zorluklarında, hep saplanır ona ok,
Aç yatsa da günlerce, kendini gösterir tok…
Şu mübarek analar, eli öpülesi çok,
-----Dolunay’ı aratmaz, hilalidir o kaşı,
-----İnci taneleridir, bir annenin gözyaşı!

Bu Dünya’da dûçar’dır, sıvanmıştır...

flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 12:14:55
Bir ışık gördüm, gözlerinin akınında,
Bir şimşek çaktı,bakışlarında,
Bir tebessüm vardı, dudaklarında,
Beni, benden alıp sana getiren,

Bir sıcaklık vardı, yüreğinde,
Bir tatlı söz vardı, dilinde,
Bir ipek ,dokunuş vardı elinde,
Beni, benden ...

Beni sana / getiren, @N.ALTIN
21.5.2009 16:41:32
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 10:25:32
Arızalı çalışır,
Yüz görürse yılışır,
Yılışmaya alışır,
Bu ne iştir be yahu!

Tilkiler gibi gezer,
Dostundan hile sezer,
Her dostu ondan bezer,
Bu ne iştir be yahu!

Kimdir bu deme sakın,
Şöyle çevrene bakın,
Döner içinde çarkın,
Bu ne i...

Bu ne iştir be yahu, @ibrhim
23.5.2009 09:41:23
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 09:31:31
Mavi bir geceydi
Yıldızlar sağanağında
Yaşlıca...
Çınar ağacının altında
Sevda kuytularından
Bir yavru ceylan
İnmişti suya...


Titrek ve ürkek
Gülümsedi tanır gibi
Bende gülümsedim
Onun gibi,,,
Yabancı değildi gözlerimiz
Öylece baka ka...

flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 09:10:42
Bak, güneş soğuk
Sema üzgün
Deniz aşksız anlarımıza akıyor
Ve
Bir çocuk öğretmişti bana sevgi için ölmeyi
En çok da bu öldürüyor beni…

Egeli sokaklar ağlıyor Güneydoğulu acılarıma
Nerdeysem oralıyım’ı oynuyorum
Oyunun en tatlı yerinde eve ç...

flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 00:53:13
celladın ayaklarında kaldı hayatım

değil sana ulaşmak sonunda

ölüme çeyrek vardı veda ederken aşkına

kefenimi hasretin olsun istedim

dedim ya güzelim ben

bu günü olmayan yarınlardayım,belki

Çok güzeldi..fakat bu kadar hüzün acı... ...

flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 00:43:17
Beni çokiyi tanıyorsun kendinden bile
Güveniyorsun eldebir
Bana kalsa cezan belli
bilmiyorsun
Tanrıdan emanetsin
O cin aklın da o kuş kalbin de elimde
Şeytana uymasan nede eşrefsin
Öbür yüzünle tam bir şirretsin
Gel zulmetme kendine muştu...

flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 00:37:20
And olsun ki

Sana yazılmıştır bu şiir
Nasıl ki
Gökten iner melekler hıra dağına
Bu benim gönlüme inen
Vahiydir

Sanadır bu dizelere düşen her harf
Ve sen diye başlar tüm cümlelerim
Kabul etmem, içinde sen olmayan hiçbir dizeyi
İhanettir ...

And olsun ki, @x adamus
23.5.2009 00:06:55
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 00:25:46
Gölge düşmez oldu, ışık vurmuyor
Dev korkmuş, fil gibi güçlü durmuyor
Karınca yıkılmış, hayal kurmuyor
Güneşi kim aldı? Işığım söndü.

Yürek aynı yürek, taşar gider ya
Ayak aynı ayak, koşar gider ya
İnsan sürünse de yaşar gider ya
Güne...

Işığım söndü, @Onur BİLGE
23.5.2009 00:08:05
flycan57
@flycan57
22 Mayıs 2009 Cuma 23:16:37
bu akşam en dolu dizgin şiirler çıkartacağım
beynimin cidarlarını örten duvarlarından.
yıkacağım tüm ne varsa eskide kalmış
yırtacağım bütün şiirlerimi....

bu akşam mısralar ağıtlar dökecek ,
en devrimci gecelerde, en hoyrat satırlar yaratacağ...

flycan57
@flycan57
22 Mayıs 2009 Cuma 16:57:19
Saksıda bir demet çiçek olsam,
Suyum verip yaşatır mısın beni.
Bir gül gibi ışık saçsam?
Işığımla nur saçar mısın hayata.

Ne söylesem bilemem ki?
Sana umut veremem ki?

Sorar oldum ben sana,
Duymaz mısın garip gönlüm.
Çiçek olsam açsam san...

flycan57
@flycan57
22 Mayıs 2009 Cuma 16:51:18
Ay yüzünde gizlenir yüreğin
Tertemiz, mutluluğa aç
Ve ben
Ben bebeğim
Ben de sana muhtaç
Gözlerinde bulurum kendimi
Seninle kurarım en güzel hayalleri
Gecem sen,gündüzüm sen
Seninle hafifler en büyük acılar
Seninle umutlanır,seninle...

Ayyüzlüm, @Devrim Tülay
22.5.2009 12:30:15
flycan57
@flycan57
22 Mayıs 2009 Cuma 14:56:51
bir ben var bende
senden daha uzak



bir sen var bende
benden daha yakın

çok hoş anlamlı..tebrikler..saygılar..
flycan57
@flycan57
22 Mayıs 2009 Cuma 14:55:04
ben yalnızca tahta bebeklerimle oynayıp
sonra gidecektim buralardan sessizce
en fazla deniz kokusu çekerdim içime
uzaktan ve derince


parmaklarına dokunmak isterken hayatın
ezildi yüreğim
gövdesi altında dünyanın
gitmek vaktidir buralardan ...

Deniz, @Erdoğan Bakar
21.5.2009 01:47:05
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.006
Şiir Okunma
1.480.702
Yazı Okunma
66.585
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL