Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 17:51:53
Tahammülüm yok taşıma aşk lara,
Kimisi sarışın kimisinin kaşı kara,
Her birinin tadı ayrı kaldı damakta,

Kimisi cırcır böceği kimisi huzur çiçeği,
Ah ah hele birde kalkık kaşlım vardı ki,
Gaipten gelmiş melek gibiydi sanki,

kısa ve öz farkl...

flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 17:50:18
Feza gibi kat kat yüreğim,
Her bir katın da farklı özelliğim,
Kimi katın da var sevgilerim,
Ve kimi katın da da var nefretlerim.

çok güzeldi beğeniyle okudum..tebrikler..saygılar...
Aşk ın çelişkisi..., @NedameT
26.5.2009 15:22:20
flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 13:44:24
Saçlarımı oynarken
Aklıma
Birden geldin sen
Sığındığım
S harfide basmıyor zaten
Klavyenin


Jölesi kurumuş
Salkım saçak dağılmış
Her yana
Senin gibi
Yüreğime işlemiş

Ok gibi


farklı..ve güzel bir anlatımdı..tebrikler..saygıla...

flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 13:41:36
Saçlarımda şafak söküyor
Kaybolup giderken gözlerine
Düşünüp daldım şöyle derine
Ben bakarken gözlerine

Yüreğim takılır peşinden yürür
Beni sevdalara iter gözlerin
Hilaldir kaşın ceylan gözün
Alıp yüreğimi sana götürür

Gözlerin devadır b...

** gözlerin **, @kaderimol
18.5.2009 11:16:58
flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 13:39:18
Gözlerime bak
Kalbimi göreceksin
Kalbimi aç
Sırrımı çözeceksin

Sırrımı çöz
Kendini göreceksin
Seni seviyorum
İki kelime irkileceksin

Kendine geleceksin
Al seninim yar
Sevdigim
Sevgilim diyeceksin

şiirde çok güzel yorumda çok güzel...

Sevgilim diyeceksin, @Son Damla
22.5.2009 18:32:40
flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 13:15:25
Bir iyiye bir kötü
Güzele çirkin yazmış .
Kısanın da koluna
Tutmuş uzunu takmış .



Neden iyisini hep
Ayılar yer , armudun
Kıskanıyorum dostlar
Umutsuz vaka sonum …



Tövbeliyim armuda
Gözüm kalır bakarım
Günahı var mı acep
Kötüy...

Tövbeliyim armuda ..., @sairorhan
23.5.2009 02:17:07
flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 13:11:47
Nedensiz ayrılıkta, kan damlıyor gülüme
Kuşlar dinledi beni, acıdılar halime
Dilek ağacı olup, bez bağladım dalıma
Yalan olsa da sözün, kanmak ister yüreğim
__Hüzün kokan gülleri, söyle nasıl dereyim

Sıkı sıkı kapanmış, gönül telinde perde ...

Yanındır benim yerim, @onurumsun
26.5.2009 00:03:55
flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 12:56:26
sevgileri çoğaltan
ömürleri yoğaltan
kızarıyor mu al tan
yol üstü deyişinde

aklı başında kalır
gözlerinde dem alır
sevdikçe gam azalır
yol üstü deyişinde

ozan efe deleyler
denizliye yol eyler
mola verir mi beyler
yol üstü deyişinde

...

flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 12:49:30
Gel paylaşalım seninle güzeli çirkini
Gel paylaşalım seninle aşkı sevgiyi
Gel paylaşalım seninle içimizdeki öfkeyi kini
Öğrenelim birbirimizi delice sevmeyi
Gel paylaşalım seninle hayatı...

Küçücük bir evimiz olsun dağ başında
Her zaman yaşım...

flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 09:37:06
Yine akşam gurup vakti seyrettim o güzeli
Gül endamlı kor dudaklı samur saçlı sürmeli
Saçlarına çiçek değil başına taç örmeli
Sen çiçeksin çiçek değil sana gönül vermeli

Şuh bakışın yürüyüşün nice canlar yakıyor
Seni gören aşıkların hülyalara ...

Gül endamlı, @kaptan rızausta
23.1.2009 19:57:22
flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 09:24:58
Aynı yokuşu kaç kez çıkmalı
İnsan kaç kez bakmalı aynı dağa
İçmeli mi okyanusu doldurup bardağa
Yoksa çekmeli kendini kurağa
Tutmalı mı elini yeşilin
Hortumundan geçmeli filin

Tesbih midir tezenesi dünyanın
Yoksa seyretmek mi gözlerini "hüly...

Ahmak, @hyazici58
26.5.2009 08:34:48
flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 09:21:43
ne
zaman
bulut olsan yüreğimde
yağmurun sesine benziyor sesin...

ne
zaman
kapatsam gözlerimi
gözlerimde özgürsün
açsam
düşlerimde tutsak...

en
büyük
yangını
başlattın bak
seviyorum
seni
ne yaparsan yap...

çok beğendim ..dizele...

Bir sen, @Toprağımsın
25.5.2009 23:59:32
flycan57
@flycan57
26 Mayıs 2009 Salı 09:19:02

Tertemiz fışkırtır çamur yeşili
Al gülle serenat yap aşığına
Leş yiyen hayvanlar nasıl besili
Haram mı helal mi bak kaşığına

Tohumun şifresi yansır yaprağa
Yeşererek gelir dokunduğunda
Bedene sarılır döner toprağa
Koza keten olup do...

Çamurdan çamura, @Onur BİLGE
26.5.2009 00:02:25
flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 23:45:04
sürer bu hal bir kaç vakit
ta ki, bir arı konar fikrimin çiçeğine
ve başlar özünü emmeye
’’İşte bu an!’’derim’’ Bu an bile yazılmaya değer’’
’’BİR ARININ ,ÇİÇEKLE BULUŞMASI BAL GİBİ YAZILMALIDIR’’
Yani heran yazılmaya değer
her anı ,
yazmalıs...

Ya(z)şamak, @paspaltu
25.5.2009 15:00:31
flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 21:57:44
İKİMİZİ ALIP GÖTÜREN BOZ BULANIK,
BENİ YÜKÜYLE EZEN HASRET AĞIRLIK,
BOYNUMUZDA BİR İP EN ÇOK BANA DOLANIP,
ŞİMDİ SANDALYEM KADAR ÖZGÜRÜM,
HERŞEYİN DİBİ BATAKLIK!

çok ağır bir hasret dile gelmiş..ama umutlu olmak lazım,senin gibi pırıl pırıl bi...

flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 21:51:48
Bu akşam yine ayrılık var,
Aklım yüreğim sende,
Sana emanet sana bırakıyorum,
İşte bak ben gidiyorum,
Kara sevdam,esmer yarim,
Bekle geri geliyorum,
Ben seni istiyorum,seni seviyorum....

çok güzeldi..zevkle okudum...güzel bir sevda şiiriydi....

flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 21:38:54
dön geri diyorum sesim duyuramıyorum
kapıldım rüzgara gidiyorum meçhule
-----------------bir ruh misali kefeni giyen ölüyüm
-----------------hatırası kalan bir ayrılık romanın içinde

çok içten ve yaralı..duygular çok güzel anlatılmış....tebrik...

flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 17:34:14
Sahile bahar geldi,dağlar hazır inceye
Yayla çiçeği nazlı,kelebeğe sorarım
Umutlar tazelenir,sevgi girer günceye
Ruhumun gıdasıdır,almadım mı donarım

Nerdesin ey sevgili,dalmışsın bilmeceye
Serbestmi yazıyorsun,heceye alıştırsam
Sevdalık yür...

flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 13:24:22
vuslatım beklese ömür boyu
deseler bu gün hayatın sonu
biten sevdanın sıla yolu
off demeden alışırım

tebrikler..alışılır ama unutulmaz...selamlar saygılar..
---alışırım---, @esmerefsane
24.5.2009 16:46:00
flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 13:07:47

Görüyorum seninde gözbebeklerinde
Bana düşen gurbetin özlem ve acılarını
Yağmursuz bir günde ıslak ve nemli
Adını koyamadım dalgın bakışların
Ve içimdeki sana akan duyguların
Lüzumsuz anlamı olan her kelime
Senin çıkmazlarında kayboluyo...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.975
Şiir Okunma
1.480.527
Yazı Okunma
66.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL