Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 17:01:43
Uyanmak istemediğin bir düşten uyanırcasına
Gelen sese zoraki güldün belli
Sorsa da bu halin ne, neden üzgünsün
Nedir bu ceylan ürkekliği diye
Yarım-yamalak sevindin gördüğüne
Ahu gözlüm kar çiçeğim
Mızrak çuvala girer mi.niye saklıyorsun
B...

Uykuda düş misali, @KNİSK
20.5.2009 08:52:05
flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 09:30:51
ki aşk; biraz insan körü biraz sırr-ı ifşâ
ayrılık; bıyıkları yeni terlemiş bir ihtiyar hâlâ sayfamızda

çok değişik ve ilginç bir anlatımdı..okurken düşündüren farklı ve hoş.tebrikler..saygılar..
Ruhebesi, @Mavi/i
20.5.2009 00:43:19
flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 09:17:21
Ölüler hiç yaşar mı de me!
Ayakta ölür bir çınar gibi aşıklar…

Kovuğunda barınan sincaplar gibi,
Sıcaklığı ile ısıtır buz tutmaya başlayan,
Geçmiş yaşantıları.

Uçsuz bucaksız yerler bilir misin?
Sen hiç sevdin mi söyle bakalım?
Aşkı tatm...

flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 09:14:02
üzeri örtülmüş mutlulukların
açık unutulmuş dert sandığı
terkedilmiş tozlu bir ev
ipte sallanan tek tanık duvarları

güldüremedim bir kez yüzünü
ne istedin bilemedim sevgilim
sadece sendin şiirlerimin başrolü
şarkılarının öznesi olamadım sevg...

Senden geçemedim, @mavi zihin ∞
20.5.2009 00:52:56
flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 08:53:34
Bakma güzel aldanırsın
Bana bakma aç kalırsın
Kızım beni ne sanırsın
Bana bakma aç kalırsın

Ne malım var ne de mülküm
Ne tacım var ne de kürküm
Gerçekleri söze döktüm
Bana bakma aç kalırsın

Bu zamanda paraya pula tapanlar için güzel bir t...

flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 00:41:17
vay be ne günler gelmiş geçmiş
bana her sözü,yeminler yalanmış
bir dediği aşkı kalbinde sahteymiş
ben hüsrana uğradım sevda sokağı

şimdi yalnızlığa gider ayaklarım
sen söyle nasıl acıya dayanacağım
utanç duvarı yüzüm kalbi narım
ateşin içind...

..sevda durağı.., @esmerefsane
20.5.2009 00:07:54
flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 00:29:43
kıyamam
kıyamam caaan
ben ölürüm
bin kez
yeter ki sen
ağlama
sen ağlama dayanamam
dayanamam gözyaşına
dayanamam caannn

canımmm
ne güzel dileklerdi sevgiliye söylenen...çok doğal çok içtendi şiiriniz..tebrikler..saygılar..
Cann, @İbrahim Çelikli
19.5.2009 18:24:20
flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 22:56:19
Sevda
Keskin bıçağın sırtında yürümek gibidir
Olur ya
Becerirsin düşmeden yürümeyi
Ve ucuna gelirsin vuslatın
Son bir adım kalmıştır belki de
Tam kıyısındayken hayatın
Düşersin,
Kesmez bu sefer bıçak, saplanır yüreğinin ta derinliklerine
Çı...

flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 21:39:30
şiir çok güzeldi..olsun dört yılda bir olsun ne farkeder kutlamaktan ziyade hayatı dolu dolu yaşıyabilmek önemli ..çok doğal ve hoş bir anlatımdı..tebrikler...saygılar..
flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 19:50:26
Sen benim deli gönlüm,
Uzaklardaki nazlı yarim,
Bu şiirleri sana yazıyorum...
Ben onlarda seni yaşıyorum,

Sana olan özlemimi aşkımı,
Sana olan sevdamı...
Sensiz geçen günlerimi,
Yokluğunu,Seni yaşıyorum...

Bu dizelerde, şiirlerde,
Sen be...

Seni yaşıyorum seni, @monoroza73
19.5.2009 09:04:48
flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 17:29:57
Çileyi dost tutmuş ta..başlarında
Nazik bedeniyle dağ başlarında.
Eşini kaybetmiş genç yaşlarında.
Beni de ağlattı ağlayan kadın,
Karıştı göz yaşı deryaya kadın.

Buğulu gözlerden süzüldü yaşlar.
Ela göz üstünde yay gibi kaşlar.
Feryadını duy...

Ağlayan kadın, @AHMET ACAR
19.5.2009 14:31:29
flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 17:25:44
Değişmez/ ülkeler diz çökse önünde
adın
Ne ateş vazgeçer yakmaktan
ne de kadın
Ben dünya uzay çocuk ev
ve de hakkın
Çaresiz yenik düşersin ateşli dil önünde


İyi daha iyi daha güzel olsun istersen
Ararsın
cehennemi aşkın elinden
Gözleri...

Ateş /kadın, @Mehmet ORTA
16.5.2009 17:44:43
flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 17:21:48
Unuturum diyorsun unutabilecek misin?
Sende bir parçayım ben atabilecek misin?
Beni taşımak zormu geldi sana
Beni sevmek büyük nimetmiydi sana
Yok yok bir beden büyük geldim sana

anlamlıydı...hüzünler sitemler.. ama aşk bu girecek bir yol bir ...

flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 17:11:29
sevdiğim gül yüzün gelir aklıma
dudağımda ıslak dokunuş ağlıyorum
sarılıp öptüğüm gamze yanağında
of çekerek damla oldum ağlıyorum

çok güzeldi..hüzünler damladı..yüreğimize..tebrkler..selamlar...
//ağlıyorum//, @esmerefsane
19.5.2009 16:57:38
flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 17:06:45
renklerimizi çaldılar,
mavisinden morundan.
sildiler yıldızların izini,
kapkara bir göğe kaldık..
yaşamın kıyısında yarım yürek,
siyahlara dal olduk..
bir umuda, bir yalana kandık..
günah sizin değil,
yüreğinize sağlık..

etkileyici ve düşü...

flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 17:02:14

Umudu ektiğimiz yüreklerin,
Başka limanlara demir atışını izlerken,
Bir bir,bin bin,
Eksilirken aşkların değeri gönlümüzden
VE!
Yitirirken bi acı kahveyle dost sohbetinin tadını,
İnandıklarımız kaybolurken benliğmizden,
Eksilirken payımıza d...

Senin için, @se_zi_nn
19.5.2009 12:23:17
flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 16:57:49
Ateş oldunuz, yüreğime düştünüz
Çünkü gülüm, sağlamdı asaletiniz özünüz
Her kelamınızda , hayata aşka bakışınızda , arifti sözünüz
Ben size sırıl, sıklam aşıktım, aşıktım ben size Gülüm

Hayatta ne aradıysam, neler düşlediysem, inanın sizde buld...

flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 16:50:45
Yıllardır Ülkemde gözyaşı, ölüm! ..
Bitip tükenmiyor haksızlık, zulüm.
Ne zaman açacak, benim al gülüm?
Dost yok, düşmanımı sezer, gözlerim.

Her ana bir evlat harcadı, Yurda! ..
Boşa mı bekledik sınırda surda?
Nasıl olur bunca velvele, burda...

Atatürk gibi, @Onur BİLGE
19.5.2009 00:01:05
flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 15:59:59
ellerim kan revan yeni açan konca
kalbimin kırıklarını toplarken sana
duam hesabı çabuk gören rahime
gireceğim evi yıkma tezelden yine


viran edenin yüreği olsun evin
izninle bende sakini güzel evin

değişik bir şiir okudum kaleminizden .....

flycan57
@flycan57
19 Mayıs 2009 Salı 09:32:03
Bu gün 19 mayıs
Tüm ulusun bayramıdır
Ata’mızın Türk gençliğine armağanıdır
Samsun’dan Cumhuriye uzanan atılımdır
Bir başlangıçtır,kurtuluşa atılan ilk adımdır
Tüm düşman kuvvetlerinin hüsranıdır

Birinci Dünya savaşından sonra kurtuluş gereki...

Bu gün 19 mayıs, @hazan444
18.5.2009 21:19:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.952
Şiir Okunma
1.480.447
Yazı Okunma
66.568
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL