Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 23:20:50
gülüşü solduran bakışta ki istek
gidişin ardından
dur durak bilmeyen
gelmedikçe anlaşılmaz
kahpe miymiş felek..


Her hayat doğruyu barındırdığını zanneder
Sonuçtan haberdar eder mi gidişler ?

ilginç , düşündürücü ve güzel ,tebrkler...say...

Otobüs, @Mehmet Kahhar
16.5.2009 20:54:26
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 23:08:35
dumanı tüter gemilerin
dalgalanır şanlı bayrağım
coşku yaşar güzel ülkem
BU GÜN 19 MAYIS.

kutlu olsun bayram çocuklar
halay çekilip oyun oynarlar
süsle donanır tüm okullar
BU GÜN 19 MAYIS.

atam’ın bizlere armağanı
bir su şelale çağlayanı...

Bu gün 19 mayıs, @esmerefsane
18.5.2009 18:51:08
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 17:27:07
istanbul,
ağlatır adamı,
istanbul,
bir yalancı vaha.
istanbul,
açlıktan bir deri, bir kemik...
istanbul anasını satana,
istanbul uğruna can verene,
istanbul kaybolup yitip gidene!
ey istanbul,
sen aşıksın bana,
ben senin yoluna,taşına topr...

İstanbul deneme, @SPARTAKÜS
17.5.2009 22:25:37
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 17:22:20
Rüzgâr çıksın sonra
Sen sinirlen yine rüzgâra
Bense yine izleyeyim seni
Saçlarını, uçuşunu, dalgalanışını
Kızacaksın yine ama
Rüzgârlı olacak bugün hava
Senin gibi aynı
Birden çıkacak, birden esecek
Beni mutlu edecek, seni üzecek
Sonra dura...

Rüzgar ve sen, @rapunzeL'im
18.5.2009 11:33:21
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 17:06:58
Bağlanır insanın eli ve kolu,
Resmidir bu hâli çaresizliğin.
Bekler bilmediği, bir meçhul yolu,
Kaygısı içinde belirsizliğin.

Bekleyiş; habersiz, sessiz sedâsız,
Çıldırası gelir, insanın bir ân.
Bir belâ, öyle ki; dertsiz devâsız,
Artar sanc...

Bekleyiş, @sır
18.5.2009 01:00:17
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 15:41:52
Bak kanıyor yüreğimdeki yara
Yalandan zahmet etme kanayacak bir daha

Ebedi sen olmadıkça benim
Durmaz bu kan bu damarda

Sen rahat ol
Yaşa...

Ben ölürüm senin yerine
Nasıl olsa...

çok güzel anlamlıydı dizeler..tebrikler..selamla...

Ben ölürüm, @Son Damla
18.5.2009 10:50:58
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 15:38:46
Bir saylan vardı ki, dik duran başı
Bahara çeviren hazanlı kışı
Kardelen yaratmak olmuştu işi
Şimdi anılacak mahzun yürekte

Sosyal sorumluluk deyip de akan
Onur, erdem ile yaşama bakan
Kara ufuklara ışıklar yakan
Gitti, anılacak mahzun yürek...

Güle güle türkan saylan, @cemil
18.5.2009 10:05:18
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 15:27:23
Geriye dönmeyi sakın deneme
Artık yakışmazsın koymam sineme
Cayır cayır yan, canın cehenneme
Adın hain diye geçecek bil ki!

yürekteki sitemler..dizelere ne güzel çağlamış..yüreğinize sağlık..tebrikler..sevgiler..
Hain’sin sen, @Hatice Katran
18.5.2009 00:20:39
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 15:24:14

kirpiğimi hançerlediğim avuçlarımdan tuna ya karışsa kanım
ortalığa saçılsa yarım kalan tüm anılarım
bivefa güzeller yiğitlikten bihaber yiğitler geçse fani kapımdan
kıvrılsam uyusam uyansam yastığımda bir sen kalsan...

-ben olsam sen olsam b...

Bilirim çaresizim!, @ELIF TÜRK
18.5.2009 14:53:39
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 15:21:54
Ferhan’ım huzur uzakta
İnsanlık müthiş tuzakta
Sular çekildi kurakta
Neyleyeyim seni dünya..
Hani nerde pembe rüya...

şiirin tamamı çok güzeldi..dizelerde anlatılan herşeyde gerçek..yüreğinize sağlık..tebrikler..saygılar..
Neyleyeyim seni dünya..., @ferhan
18.5.2009 09:51:21
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 15:18:53

Hayatın gül gülşeninde yürürken adım adım.
Aşkımızın şarabını her adım yudumladım.
Sana ram olup da kaldım, artık ben sana bittim.
Seninle bir bütünüz bak artık ben bende bittim..

tebrikler..çok güzeldi..saygılar..
Sana bittim, @neneh.
18.5.2009 11:47:29
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 15:16:01

ANLATAMIYORUMKİ


Yalnızlık ve ben…
İki acemi danscı gibiydik karanlık sokaklarda,
Avuclarımda ümitsiz bir bekleyiş
Dudaklarımda eskiden kalma bir şarkı.
Etrafımda gelincik ve narçiçekleriyle süslü bir bahçe
Ve bana küskün sokaklar oynuyor ...

flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 15:09:47
...............NE OLSAM
.......Karmı olsam
.......Yere lapa lapa yağan.
.......Yere yorgan örtüp,dinlendiren uyutan.

.......Şimşekmi olsam.
.......Gökte çakan,yere akan.
.......Yer yüzündeki,vahşete ateş kusan.

.......Bulutmu olsam.
........

flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 13:35:17
Muhabbet postu, hak dostu kandaşlar!
Zalimler riyâkâr, fasık ahmaklar!
Leke düşüremez, çirkef yalaklar;
Destek verenlere, yazıklar olsun…

Hak dostu kelamda, hakk konuşur.
Terazi dengede, hâkla coşturur.
Laklakçı düzenbaz, hâkdan koşturu...

Hay yazıklar olsun, @Rifat KAYA
18.5.2009 10:04:47
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 13:32:54
Tutarlı olmanın, tutkunluğun
Kararlılığın dışında duran
Keyfiliğimiz olmasaydı;

Sonsuz değişimlerin, ölümsüzlüğün
Bilginin inkârı ile çoğalan
Acılarımızı tekrarlatan
Unutkanlığımız olmasaydı;

Işıksız, kutsal şantajlı
Zorunluluklarımız, kö...

flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 12:56:44
Terkedilmiş şehre benziyor yüzüm
Gel aç kilidimi çöz paslanmadan
Ben sevmekten suçlu, aşktan sanığım
Gel beni kurtar bu parmaklıklardan.

Dilimde geç kalmış son pişmanlıklar
Ağaran saçımda vicdansız yıllar
Altın bir kafeste hüzünlü kalp var
U...

Anahtar, @Sedat_ERDOGDU
18.5.2009 10:11:28
Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 09:46:58
Durmaz hızını almış bir kere dünya
herşey biter birgün zamansız olur ya....

ilginç geldi..anlamlı dizelerdi...tebrkler...saygılar..
İki..., @bymuzo
18.5.2009 02:05:54
flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 09:16:35
iyi geceler öpücüğü

ben daha uyumadım
bekliyorum,
o uykusuzluk hastalığımın
ilacı
narkozlu
iyi geceler öpücüğünü
öp beni...
iyi
ge
ce
ler...
zzzzzzzzzzzzz
zzzz
zzzz

çok şirin..sevimli bir şiir olmuş yine..tebrkler..selamlar s...

flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 08:42:33
Mezopotamya’nın sıcak toprakları,
Çerkez gözlerine kurban olsun
Sen Türkiye’m,türküm,
şarkım, hüznüm,
sevdam…

Ah Nil Nehri’nin leyl bakışlı gülüşü,
Sakarya Türküsü’ne
Muş Ovası’nın Kürtçe ezgilerine ağlayalım gel

Gözyaşlarıma aşina ken...

flycan57
@flycan57
18 Mayıs 2009 Pazartesi 08:37:53
gözümde çiçeksin
uğur saçan böceksin
gönlüme bereket
belki geleceksin
vazgeçer miyim hiç

çok güzeldi dizeler. elbette vazgeçilmez..tebrkler..saygılar
Vazgeçer miyim hiç, @ramazan.efe
18.5.2009 00:03:56
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.983
Şiir Okunma
1.480.565
Yazı Okunma
66.571
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL