Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 12:50:35
Sakın bana yaklaşma, menzilim dışında kal!
Artık şunu iyi bil, benimle vuslat hayal!
Senin gibi haini, ya kurt yesin, ya çakal!
Benliğimi tükettin, içime sıza sıza.

Ümit’im, umutların gerçek sevgide saklı,
Bilinmez bu dünyada, kim haksız, kim...

flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 12:41:17
İğde kızılcık ve gül
İnsanımın en güzel aksidir
Rabbim bize de gül
Servisi elif çınlar elif yazar göklere
Aşığı harfi tarif yüreklere

düşündürücü ve çok hoş bir anlatımdı tebrkler..selamlar saygılar..
flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 12:36:46
Sular yandı,çöller ıslandı,
İnan ki bu yürek, yine sana doymadı.
Devlerin aşkı büyük olsun istedim,
Ben küçüldüm,dev daha da büyüdü.

Az dolu,çok boş bir ömür,
Son deminde seninle kapansın istedim.
Şimdi bakıyorum da son sayfalara,
Söz dinle ...

flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 12:28:58
Karar kıldık bulmaya Anka kuşunu Kaf’da,
Munise falcısıyla olsan da aynı safta,
Tül ile sarmalanmış bilmece kalmaz rafta,
Fikrini çalan neye sedayı sağlayarak.

Geçmişle geleceğin örgüsüne gözdük biz,
Doğacak bir umudun havasına sözdük biz,
Ha...

flycan57
@flycan57
25 Mayıs 2009 Pazartesi 12:19:06
Aylarca oyaladın
Senin için ağladım
Allah’ıma yalvardım
Oldu mu zalim oldu mu.

Bu hançer kötü oldu
Gözüm yaş ile doldu
Bir gün de benzim soldu
Oldu mu zalim oldu mu.

Elveda yaktın beni
Neyleyim boş sevdanı
Ahmet unutmaz seni
Oldu mu za...

Zalim, @AHMET ACAR
25.5.2009 11:35:19
flycan57
@flycan57
24 Mayıs 2009 Pazar 23:43:09
Sen içimde bir nefes , heyecansın güzelim
Rüyaları süsleyen bir meleksin güzelim
Gözlerim gözlerinde saçlarını okşarken
İsmin dudaklarımdan hiç düşmüyor güzelim

çok güzel bir sevda şiiriydi..ellerinize sağlık..saygılar
flycan57
@flycan57
24 Mayıs 2009 Pazar 23:41:18
Ölür ise tenin ölür der Yunus
Canlar ölmez Canan ile dediler
Bir kez insane aşk şerbetin içmişse
Ölmek onun için olası değil

Pir Abdal Sultandan aldım dersimi
Dergahına girdim öptüm elini
Yok oldum eridim buldum kendimi
Orda erenlerin yoldaş...

Serzenişim !!, @kaptan rızausta
14.4.2009 23:41:29
flycan57
@flycan57
24 Mayıs 2009 Pazar 23:39:08
Gurubu yaşarken mavi sular
Halka halka tutuşmuş
Yakamozlar oluşur
Sular yanmakta alev alev
Yavaş yavaş bir balıkçı teknesi
Limana girerken
Halkalar bozuldu birden
Karşı camlarda yanan ışıklar
Söndüler birer birer
Gök yüzü kararmakta
Şimdi ...

flycan57
@flycan57
24 Mayıs 2009 Pazar 23:35:44
Mecnun,um Leyla,mı çölde ararım
Uçan kuşa bülbüllere sorarım
Sende bir tebessüm bir sevgi görsem
Başım arş,a değer göğe çıkarım

çok beğendim..etkileyiciydi..tebrik ederim rıza usta..saygılar
flycan57
@flycan57
24 Mayıs 2009 Pazar 23:32:48
yunus'u anlatan bu güzel şiire ve duyarlı yüreğinize tebrikler..çok güzeldii..saygılar
Yunus ol !!, @kaptan rızausta
24.5.2009 22:43:22
flycan57
@flycan57
24 Mayıs 2009 Pazar 11:31:35
Arifler cehle paça kaptırmış,
Bin doğruyu bir eğri saptırmış,
Şeytan cimriyi mülke taptırmış,
Gel de “vay” deme nasıl demezsen.

Kılıçlar kılları kesmez olmuş,
İlkbaharda açan güller solmuş,
Âlimler çıldırıp saç baş yolmuş,
Gel de “vay” deme ...

flycan57
@flycan57
24 Mayıs 2009 Pazar 01:07:24
Kızıl doğar tan yerinden,
Doktor yaram çok derinden,
Ayrıldım gonca gülümden,
Dertli var mı benim gibi.

Ne sert eser sabah yeli,
Yar aşkıyla oldum deli,
Sevdiğim tokat’ın gülü
Dertli var mı benim gibi.

Düşündüm kendi kendime,
Kurbanım in...

Benim gibi, @AHMET ACAR
24.5.2009 00:42:14
flycan57
@flycan57
24 Mayıs 2009 Pazar 00:51:00
Hani can verirdin, bir gülüşüme?
Bakışım kalbine saplanırdı ya...
Gözlerime bakma, bakıp üşüme
Hani yer-gök buzla kaplanırdı ya...

tebrikler..çok güzeldi..saygılar..selamlar..
İlgisizlik, @Onur BİLGE
24.5.2009 00:04:45
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 22:46:47
Gözyaşım kendinden akar.
Dertlerim var katar katar...
Benim bu halimden anlayanmı var.
Beni sensiz koyup gittin cano.

Neyleyim ben sensiz İstanbul’u
Köşe,bucağı hasretin dolu
Böyle ayrılmazmış hiç bir allah kullu
Ardından devi bırakıp gittin...

Cano, @Sevi-esin
23.5.2009 19:02:21
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 22:08:46
şu an aynı şiiri okuyoruz belki seninle
yada aynı şarkıda buluştuk ve ağlıyoruz
aynı şeyler geçti aklımızdan
bize ne oldu? soruyoruz kendimize
ve aynı cevabı alıyoruz
her neyse...

bitti işte ...

Yaa..süper..çok ayrı bir keyif alıyorum şiir...

...her neyse..., @paspaltu
23.5.2009 21:05:58
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 22:05:31
Göz yaşım sel oldu botana karıştı
Feryadım da cudi dağlarını aştı
Benim acıma tüm dostlar şaştı
Nereye gittin dostum HÜZNÜ

Salih dostun da hep sorar seni
Bu dünyada severdin hep beni
Öbür dünyada da görüyüm seni
Nereye gittin dostum HÜZNÜ
...

Nereye dostum, @salih durmuş
21.5.2009 07:40:48
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 21:45:55
Günler akıp gidiyor
Mümkün mü zaman durdurmak
Aman,aman.
Gönül ferman dinlemez,
Yaman, yaman.
Duydum ki yar gelecek,
Yüreğimiz birleşecek
Gözümüz gönlümüz şenlenecek
Çoşan kalplerimiz dinlenecek
İnanamıyorum şoke oldum
Acep,sahi mi ?
Ne za...

Aman aman, @AHMET ACAR
23.5.2009 17:38:16
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 21:36:09
Saçlarına aklar düştü,
Hayatta hep zehir içti,
Koca ömür böyle geçti,
Bu mu Hallo’nun kaderi?

Kopmuş bu dünyanın yayı,
Hiç sevmedi bu dünyayı,
Burda bulamadı dayı,
Bu mu Hallo’nun kaderi?

Teri ekmeğine katık,
Sanki şu dünyada artık,
Kim...

Hallo, @ümit zeki soyuduru
20.5.2009 00:12:57
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 21:31:06
Bir hal çaresidir, bulunur elbet
Hiç kimseye ezilmeyesin dostum


Rüzgâr böyle tersten estiği zaman
İçten içe büzülmeyesin dostum


Kavi tut kendini, pes etme hemen
Bir darbeyle çözülmeyesin dostum


Her gecenin sonu aydınlık olur
Bin d...

***dostum***, @mürsel emre doğan
21.5.2009 21:31:32
flycan57
@flycan57
23 Mayıs 2009 Cumartesi 14:57:36
Hadi şimdi
Koy yüreğini ortaya,
CESARETİNİ KAT UMUTLARINA
İzin ver kendine ,
Yaşa şimdi aşkı doya,doya,
Ben hazırım bu engebeli yollarda
Seninle yürümeye ve bu dağları seninle aşmaya
Aşk için gelen her
Acıyı piknik havasında yaşamaya
Kara...

Gonca!, @se_zi_nn
22.5.2009 10:37:56
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.955
Şiir Okunma
1.480.468
Yazı Okunma
66.569
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL