Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
22 Mayıs 2009 Cuma 14:49:19
BİR ÜLKE Kİ SİLAHLARI ALINMIŞ,ORDUSU DAĞITILMIŞ
İNANÇSIZ YÖNETİCİLERİ DÜŞMANA SATILMIŞ
HÜR YAŞAMIŞ TÜRK HALKI YALNIZ BIRAKILMIŞ
BİR GEMİ UMUTLA, İNANÇLA, AZİMLE YOLA ÇIKMIŞ


MUSTAFA KEMAL BAĞIMSIZLIK MEŞALESİNİ YAKTI SAMSUN’DAN
TÜRK MİLLETİ İ...

flycan57
@flycan57
22 Mayıs 2009 Cuma 13:24:09
YÜZÜN

Ner bitkinin yaprağından
Farklı görünür yüzün
Her çiçeğin giysisinde
Başka kesimsin, renksin.
Her yerden bakarsın gözlerime
Her yerden...
Her renkte ve
Her biçimde gözlerin
Yaratanım!
çok güzel...tebrkler..saygılar..
Yüzün, @Onur BİLGE
22.5.2009 00:57:57
Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
22 Mayıs 2009 Cuma 13:20:43
şiir miiir hepsi boş iş ....
ya baksanıza biz nelerle uğraşıyoruz....
el nelerle uğraşmakta...
bu kadar duygusal bir toplum olur mu yav...
türkiye de ne var neyok satıldı...
borç bini aştı
atı alan üsküdarı...
biz ise oturmuş şiir yazıp ,
bir...

Boş iş, @bozkırınşairi
21.5.2009 02:16:19
flycan57
@flycan57
22 Mayıs 2009 Cuma 10:25:05
YILDIZLARI YİNE PAYLAŞAMADIK...

Sevgilim!
Bu kelimeyi kullanmayalı,
Kaç bahar geçmiş!
Bu sevgisiz kaçıncı dokunuş!
Büyükada’lı düşlerle uyanmayalı,
Bu kaçıncı Manisa sabahı!

Sana her dilde ’Seni Seviyorum’ demeyeli,
Kaç ’I love you’,i...

flycan57
@flycan57
22 Mayıs 2009 Cuma 10:21:23
Ne orda bıraktıklarım bir ömür eder
ne kalan ömrüm bir yaşam eder
geç taşınmak, erken doğmak meselesi,
biliyorum anlamadın beni,saçmalıyorum işte.!
kırık dökük birkaç eşyam, sevda türkülerim,
bir de şiirlerim terketmedi beni
battaniyem yi...

flycan57
@flycan57
22 Mayıs 2009 Cuma 10:16:59
Uyan tanrının göz bebeği,
Uyan sabah oldu,
Sen yeni bir güne başlarken,
Benim hücrelerim geceden şarapla doldu

Uyan tanrının şanslı kulu,
Uyanda güneş sarsın her yanını,
Uyanda umutla dolsun yarına yüreğin
Uyanda baharla uçsun her bir böceği...

flycan57
@flycan57
21 Mayıs 2009 Perşembe 17:56:39
yalnızlık rıhtımda düştüm sona
bir kucak açıp gelseydin bana
öyle muhtacım ki sevdam sana
ümitsizliğe bırakıp beni gitti

ne hayaller yıkıldı düşte devran
mutlu ol belki bahtiyar olursan
üzer seni sıla eğer gidersen
kemale ermedi başı gitti
...

Gitti, @esmerefsane
21.5.2009 16:07:24
flycan57
@flycan57
21 Mayıs 2009 Perşembe 09:28:13
Sen de
Ben de
Tüm şairler de
Büyük birer yalancı!

Bazen simsiyaha vurulduk sandık
Bazen de mavi bir alevle yandık.
Ne şiirler yazdık, elâ gözlere! ..
Mısralar sığdırdık, güzel sözlere.

Bir damlaya hasret
Yandık yıllarca
O renk sağanağı...

flycan57
@flycan57
21 Mayıs 2009 Perşembe 09:23:36
Kendi kendimizi dağlamadık mı?
Arkadaşları da bağlamadık mı?
Kabre giderlerken ağlamadık mı?
Baştan yanlış bir yol tutmuşuz zaten
Ruhu, çıkmazlara atmışız, zaten.

Sigara denilen; belâdır, belâ!
Yol yakınken geri dönün, mesela
Son çivi...

Tabut çivisi, @Onur BİLGE
21.5.2009 00:01:44
flycan57
@flycan57
21 Mayıs 2009 Perşembe 09:19:25

Hayatı hafife aldın kavganda
Akan ömrüne dönüp baksanda
Görsen yaşanan gerçekler karşında
Uslan artık uslan be ey deli gönül

Çevren törpü oldu sen bilmedin
Dostla düşmanlarını seçmedin
Bir gün olsun ömründe gülmedin
Uslan artık uslan be ey...

flycan57
@flycan57
21 Mayıs 2009 Perşembe 09:16:02
Dosttur kar taneleri bilirmisin.
Sıcacık yüzü, sıcacık yüreği,
Bulutlardan selam getirir her biri.
Öyle sıcak, öyle sevgi doludurki,
Hiç kavga etmeden yere inerler.
Sarkılar söyliyerek ,
Ahenk ve düzen içinde raks ederek.
Dost selamını ve merh...

Kar taneleri, @siyah-beyaz
16.2.2009 21:10:13
flycan57
@flycan57
21 Mayıs 2009 Perşembe 09:12:08
Dünya öyle bir dünyaki,
Eni bir, boyu üç karış.
Barış dedikleri savaş.
Delisi akıllı, akıllısı sapık.
Gecesi gündüz, gündüzü gece.
Düşün, düşün yalnız bir kere.
Çözülmeyen bir bilmece.
Başa giderken sonu bulursun,
Vezirken piyon olursun.
Dos...

Dünya, @siyah-beyaz
13.2.2009 01:23:45
flycan57
@flycan57
21 Mayıs 2009 Perşembe 09:07:17
Yönü toprağa yaprak varmı dünyada
Dilleri zikirde elleri semada
Gören gözlere ilhamdır takvada
Vuslata eren kullarına bir bak

Kısa ama anlamı çok büyük dizeler..gören görebilen gözlere ne mutlu...çok güzeldi... tebrikler..saygılar selamlar.
Bak ibretle bak, @siyah-beyaz
21.5.2009 02:44:17
flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 23:33:26
Açmasın çiçekler , ötmesin kuşlar
Gelmesin istemem , gelmesin bahar
Neyleyim dünyayı , sensiz neyleyim
Sensizlik bir ölüm , ölüyorum yar …

çok güzel dizeler, özlem ve hüzün dolu..öldürmüyorda süründürüyor galiba..tebrikler..saygılar..

Ölüyorum yar ..., @sairorhan
18.5.2009 17:33:05
flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 21:27:00
Geceleri yalnız kalmaktan korkardın
Dualarımı hisset
Dört kitap üzerine yemin ediyorum
Kol kanat olurum yarınlarına
Seni üzen rüzgarları yaradana şikayet ederim
Yalnız kalırsan evin barkın olurum
sen olurum sen sen SEN…

Biliyorum bana...

flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 21:11:49
Nerede görürsen selamla beni
Sevgi ve şefkâte ihtiyacım var
Ne olur güzelim az anla beni
Sevgi ve şefkâte ihtiyacım var...

Bir melek tavrıyla aç kollarını
Ayıptır bırak şu aşk fallarını
Gönülden söyle hep şarkılarımı
Sevgi ve şefkâte ihtiyac...

flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 21:01:05
Affet beni ?
Affet ne olur ANNE ?...
Çook uzaklardayım yine ben
Çook uzaklarda senden !...
Yağmur yüklü bulutların,
Islak mermileri altında
Ve yaralanırken damla damla,
Bir ölüm iştahıyla !
ELİMDE KALDI YİNE HEDİYEN
KANLI BİR YÜREK GİBİ...

Annemin türküsü, @Onatça
10.5.2009 09:48:18
flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 20:31:27
Adam olan sinsi olmaz
Özü sözü doğru olur
Hırsız olmaz arsız olmaz
Her zaman hep yiğit olur......flycan57


tebrikler çok güzeldi...beğenerek zevkle okudum..saygılar selamlar

flycan57 tarafından 5/20/2009 8:33:08 PM zamanında düzenlenmi...

İnsan olan…, @ibrhim
20.5.2009 15:43:38
flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 17:19:05
Ne zaman görsem,dertli bir kadın,
Acıyla kıvranıp,yanarım ANNEM.
Düşürmem,dilimdedir hep adın.
Seni tesbih gibi,anarım ANNEM.

Koltuklar döşemedin,evinde bir hasır.
Hep çalıştın,gitmedi elinden nasır.
Yaşasam,yıllar değil,koca bir asır. ...

flycan57
@flycan57
20 Mayıs 2009 Çarşamba 17:07:36
Sen yoksun yanımda,
Denizler durgun,
Ben sana vurgun,
Mehtaplı bir denizde,

Sensiz bir akşam daha
Seni beklerim her zamanki yerde,
Bu sahilde oturduğumuz yerde,
Gelirsin diye seni beklerim....

beklenen gelse durgun denizler çoşar..çok güz...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.994
Şiir Okunma
1.480.648
Yazı Okunma
66.577
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL