(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEMEN ŞİMDİ ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEMEN ŞİMDİ ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok haklısınız, hep yakınlarımız ayırdık en değerli zamanlarımızı... Özellikle 70'li yılların gençleri olarak biz kendimizi es geçtik hep... Yüreğinizden kopan duygu selinin her zaman kükremesi dileğiyle...
Gülmek istiyorum artık,yarın değil hemen şimdi ..................Şiir tümüyle akıcı,hisli ve güzeldi--5 Mutluluk hemen kapınızı çalar temennilerimle,Selamlarım efendim
sevdiklerimiz tüm hayatın renkleri işte bu tespitten sonra ne denebilir ki... renklerimiz o kadar çok olsun ki görmeyen kimseler kalmasın... sevigler saygılar sevgili ablamız...
Şaire hanımefendinin hüzünlü dizeleri ve kararlı yapısı hayatla mücadeledeki azmi, şiire yansımış seçme kelimelerle birbirinden güzel dizeler akıcı ve güzel, usta bir kalem tanıdık teşekkür eder başarılar dilerim.Selamlar.
Şiirnizde çok şeyler var, Yaşamınızda ki var olan tüm şekiller,nesnelerin nicelikten niteliğe varıncaya dek.Dürüstlüğün ve bağlılığınızdan dolayı döktüğünüz göz yaşları,yaşamadıklarını ve özlemle beklediklerini tüm var olan istemlerin gerçekleme istemi...Yaşam süprizlerle dolu.Umarım gönlünüzde ve yüreğinizde taşıdığınız tüm istemlerinizn gerçekleşmesini içten dileğimdir.Harika şiirinizi yüreğimle kutlarım... Sevgim sevginiz olsun can dost,saygı ve sevgilerimle...
yüreğine sağlık sevgili arkadaşım..aradığın mavi deniz gözlerine takılı kaldı aslında..seni mavi bekliyor burada..ve o maviyle birlikte birde dost tabii.....sevgilerimle..
harika bir şiirdi.. herşeye rağmen müthiş bir yaşama sevinci.. ne güzel işlenmiş dizelerde..tek kelimeyle müthişti..sağolun yüreğinize sağlık..sevgiler saygılar..
sevgili ablam yüreğininden geçenleri yazmışsın her zaman gülümsemeni bende isterim anladığım kadarıyla artık bazı şeyleri aşmak üzeresin en iyi sen bilirsin mutlu ol mutluluk herkesten çok senin hakkındır sevgiler o güzel yüreğine olsun
Sürükleyen dizeler sürükledi beni ablam muhteşem bir şiir harıka bir yorumla bütünleştirdin. yürekten kutluyorum bu güzel paylaşımını .. bütünüyle tam 12 den vurdu sözler. uzatmicam ablamm tüm çiçeklerimi sayfana serpiştirip sevgi ve saygılarımı bırakarak ayrılıyorum .hemen şimdi:) ...................şiirli günler dilerim.
Ama yaşanacak günler var önümüzde... Örneğin tekirdağ toplantısı gibilirini yaşamak üzere yeniden!..
Orada en çok sohbet etmek istediklerimdendin. Ama sizi öyle dinamik ve hayatın en içinde görmekte çok güzeldi... Yürekten tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.