Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 22:41:35
O zaman merhaba hayat

Hüzünlerin üzerine bir çizgi çizelim şairem.

Sevgiyle..
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 22:25:27
Usta kaleminiz var olsun hocam.Tebrik ediyor sevgilerimi sunuyorum yüreğinize..
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 22:23:41
Değerli ozanım yorumunuza yüreğinize sağlık ne güzel bir şiirdi sitemi ile sevgiliye..

Tebrikler saygılar efendim.
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 21:28:27
Biraz sitem biraz makara

aşk olduğu yerde durmuyor der gibi

manidardı şiiriniz sevdaya dair.

Saygılarımla hocam.

Hastayım sana, @Abdullah Arı
8.2.2019 16:04:50
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 21:24:04
Değmeyene değer bazen insanın gönlü..

Ne zarif bir anlatımdı sevginin ebedi gücü..

Tebrikler saygılar hocam.
Değmedi...., @Taylan KOÇ
8.2.2019 11:23:00
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 21:21:09
Gözler nasıl olursa olsun sevgiyle şekillenir demiş şair.

Tebrikler saygılar efendim.
Gözlerin, @BEKİR_ÇELİK
31.1.2019 21:37:17
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 21:18:29
Zaman bitmiş son nefes ecel ile savaşım
Gözlerim seni arar bunun için telâşım
Hak vâki olduğun da musallada naaşım
Sonsuzluğa helallik alırkende sen vardın..

Ölümüne sevdaya tebrikler çok güzeldi sevgilerimle şairem.

Yüreğinize sağlık.
Sen vardın, @huzun bulutu
8.2.2019 20:19:04
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 21:15:36
Biraz muziplik yapayım dur

Abdest al ezanı bekle..

Bir de duayı dene Fransız..

Şaka bir yana her şey gönlünce olsun diliyorum saygılarımla ...
Ihlamur uykusu, @fransız
8.2.2019 13:18:00
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 21:11:53
Şiiriniz bana şu sözü hatırlattı hikayesi de..

"Bazen olgunlaşmak için incinmek,
Tecrübe kazanmak için kaybetmek gerekirmiş..''

Sevgiye dair çok güzel bir şiirdi.Tebrikler saygılar şair.
" dilhun ", @Beyhaki25
8.2.2019 00:32:34
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 20:41:52
anladım aşk yaradan’ın çağrısı
bu böyle hangi karanlığın tanrısı
geçer mi gözlerimi kırpıştırsam sanrısı...

Geçmez yazılan kaderse silinmez..

Çok güzel ve manidardı dizeler gönlünüze sağlık hocam saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 20:36:45
Ümitler tükenmesin yoksa..

Güzel ve hüzündü şiir.

Yüreğinize sağlık hocam saygılarımla.
Ümit., @A u B a D e
8.2.2019 14:29:05
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 20:34:59
Mekanı cennet olsun.Duyarlı yüreğinize saygılarımla hocam.
Hava bacı, @Ahmet KARA
8.2.2019 00:04:17
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ocak 2019 Cumartesi 23:48:51
Şiir sadece yazmaktan ibaret değildir

Mesleğini çok iyi yapan bir demirci, dokumacı marangoz da birer şairdir.

Yeter ki yaptığı işi aşkla yapsın.

Sizin tabirinizce ''sonra (d) ân gör-enek şaşkını olmasın '' yazan

Empati sanatını iyi bils...

Emir ve şiir, @çetin örnek
11.1.2019 15:47:26
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ocak 2019 Cumartesi 23:02:37
Umutlarla girilen yollardan hüzünle seslenmek ne zordur..

Aşk acısı bir gün biter ama o güven duygusu bir daha olur mu bilemem..

Hüzün kalemde kalsın diyor sevgilerimi sunuyorum efendim.
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ocak 2019 Cumartesi 22:59:17
Şiiriniz çok güzeldi uşağım :)

Yürek sesiniz susmasın hocam saygılarımla..

Uşağım, @Şerifoğlu
12.1.2019 19:32:42
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ocak 2019 Cumartesi 21:43:52
Rabbim gecinden versin hocam,sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum.

saygılarımla efendim.
" size veda ediyorum ", @zkrytsgn
12.1.2019 16:58:00
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ocak 2019 Cumartesi 21:41:33
Siz Belçika'da bizler kendi memleketimizde birbirimize yabancılaştık şair..

Zaman o kadar değiştirdi ki insanlarımızı.

ok dert yapmayın,güzeldi şiiriniz gülümsedim bazı yerlerinde istemsiz..

Yüreğinize gurbet girmesin diliyorum saygılarımla ...

Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ocak 2019 Cumartesi 21:24:07
Hocam hangimizde derman kaldı ki..

Hüzünlü yürek sesinde dermansızlık,aşka ,yaşama sitem vardı.

Bir o kadar da güzeldi şiiriniz.

Tebrikler saygı ve sevgilerimle öğretmenim.
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ocak 2019 Cumartesi 21:16:40
Tebrik ederim şairem nicelerine diyor sevgilerimi yolluyorum uzaklara..
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ocak 2019 Cumartesi 21:14:18
Off hocam insan yaş aldıkça daha mı çok özlüyor kaybettiklerini.Daha mı çok izler arıyor Onlardan.

Bizdendi dizeler hüzünlü sesiyle..

Saygılar tebrikler.
Can havli, @maverayailkyolcu
12.1.2019 20:52:43
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.897
Şiir Okunma
1.279.973
Yazı Okunma
103.144
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL