Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
12 Şubat 2019 Salı 21:58:53
Salgın tadında özlemek ..Ne güzel bir benzetmeydi hocam.

Yüreğiniz dert görmesin tebrikler saygılar..
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Şubat 2019 Salı 20:49:11
Anahtar sözcük ''Sevgi'' aslında..

Ya da sol anahtarını tutar insan bazen avucunda.

Bazen de avuçlarda değişmeyen tılsımdır anahtar,güzel günleri sabırla beklemek adına..

Tebrikler şair saygım ile..
Gelincik, @fransız
12.2.2019 12:09:25
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Şubat 2019 Pazartesi 02:45:58
Ben sevdiğim için sen varsın demiş şair..

Yüreğinize sağlık hocam saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Şubat 2019 Pazartesi 02:44:40
Muhteşem bir hece şiiriydi sevdaya dair.Beğeniyle okudum hocam.

Yüreğiniz dert görmesin diliyorum saygılarımla.
Hasretin yangın yeri, @Ahmet KARA
11.2.2019 00:06:28
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Şubat 2019 Pazartesi 02:42:17
Tebrik ederim şair nicelerine diyor saygılarımı sunuyorum.
Mavi/sel, @-Tesbih-
10.2.2019 11:57:49
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Şubat 2019 Pazartesi 02:41:22
Nilüfer öğretmenim tebrik ederim nicelerine diyor saygı ve sevgilerimi sunuyorum size..
Dur !, @Nilüfer Sarp
10.2.2019 00:05:14
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 23:56:14
Tebrik ederim hocam nicelerine..

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 23:55:07
Tebrik ederim hocam nicelerine..

Saygılarımla..
Aşktonik *, @ilhanaşıcı
7.2.2019 10:00:00
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 23:36:50
Şarkı tadında ne güzeldi dizeler umarım bestelenir hocam.

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 23:28:22
İlahi tadında ne güzeldi dizeler ve manaları..

Yüreğiniz dert görmesin hocam saygılarımla..
Efendim, @ishakaras
6.2.2019 00:02:37
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 23:24:20
Mevlana değilim ama gelin demiş şiire düşen güzelliklere..

Yüreğinize sağlık sevgilerimle arkadaşım.
Gel, @glenay
7.2.2019 00:16:23
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 23:18:37
Karanlıklar olmasa ışık,güneş olmasa gölge neye yarardı ki hocam.

Eşitlik her yerde olmalı doğa da dahilinde..

Yürek sesiniz var olsun saygılarımla..




Ferda,ca tarafından 2/8/2019 11:45:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Elerki, @enverlevent
5.2.2019 21:20:58
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 23:10:41
Çok güzel olmuş hocam şiirde oyum size :) Saygılarımla..
Bana oy verin.., @Suat Zobu
8.2.2019 13:07:44
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 23:05:51
Evet şarap mahzende kaldıkça güzelleşir.Kadın olarak düşündüm de;Ruh olarak kadınlar yaşlandıkça daha sevgiye sahip çıkıyorlar,daha duygusal oluyorlar.Daha çok kendilerine bakıyorlar :) Haklısınız şair.

Kadın ve şarap, @Ali Asaf
6.2.2019 00:45:51
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 23:02:59
Eh böyle kuşuna da can kurban değil mi..:)

tebriklerimle..
Enfekte, @Ali Asaf
7.2.2019 00:22:04
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 23:00:57
Ama en çok da ayazda kalıyoruz hocam.

Şöyle bir düşündüm de mutluluklar gelip geçiyor en çok acılar hatırlanıyor nedense..

Saygım ile..
Yaz, @Ali Asaf
8.2.2019 00:24:06
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 22:56:08
Bütün şiirlerinizi beğenerek okuyorum ve hep düşündüren bir yanı var dörtlüklerin.

Nasihatlar bıraktım der gibiydi şiir.

Tebrik ederim saygılarımla..

Ferda,ca tarafından 2/8/2019 10:56:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bıraktım, @Ayhan Kocabay
4.2.2019 09:46:53
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 22:52:10
Hasret bazen burun da tüter, Kızıl alevli ateşin dumanı gibi, Bazen bağır da biter, Ayrık otunun dikeni gibi..

Hüzünlüydü yürek sesiniz ustam

Kalemde kalsın diyor saygılarımı sunuyorum.
Neredesin?, @şair67
8.2.2019 15:06:54
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 22:49:05
Amin kere amin dedim dua gibi şiire..

Sevgilerimle şairem.
Sermayem, @Selva Durmaz Emir
8.2.2019 00:21:25
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Şubat 2019 Cuma 22:47:16
Doğru yaşamak bu dünyada cenneti bulmaktır zor gibi görünse de hiç bir zorluğu yoktur demiş şair.

İhlaslı kaleminiz yazsın her daim hocam saygılarımla..
Cennet olur, @sevenol
2.2.2019 00:48:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.974
Şiir Okunma
1.280.195
Yazı Okunma
103.176
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL