Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Mayıs 2019 Cumartesi 16:43:55

Anneler gitmemeli..

Hüzünlüydü şiir ..Mekanı cennet olsun tüm ebediyete göçen annelerin.

Sevgiyle şairem..



Ferda,ca
@ferda-ca
11 Mayıs 2019 Cumartesi 16:40:31
Tebrik ederim arkadaşım nicelerine..

Çok sevgilerimle..
Umudun şarkısı, @glenay
10.5.2019 04:31:43
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Mayıs 2019 Cumartesi 16:38:25
ilaçlarını
birde göz yaşlarını
çocukların erişemeyeceği yer de sakla
çünkü;
onlar çok değerlidir
zira;
bende öyle yapıyorum


Sevginin belki de en zarif anlatımıydı.Var olsun yazan yazdıran yürekler saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Mayıs 2019 Cumartesi 16:33:48
Döner Hacer Macer dalmış gitmiş deyu diye diye hocam:)

Çok güzeldi yine yüreğinize sağlık saygılarımla.
Deyu, @yok,sul
19.3.2019 23:45:28
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Mayıs 2019 Cumartesi 16:30:37
Anadolu her yanı yara dolu aslında..

Anneler günü kutlu olsun.

Kısa ama öz dizelerde ne güzel dile gelmiş anneler..

Saygılarımla hocam.
Anadolu annem..., @Taylan KOÇ
11.5.2019 12:42:40
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Mayıs 2019 Cumartesi 16:27:25
Kadının adı yok aslında..

Hadi hatırın için var diyelim sizi mi kıracağız:)

Teşekkürler saygılar şair.
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Mayıs 2019 Cumartesi 16:25:27
Evet her şey güzel olacak ben de inanıyorum hocam.

Saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Mayıs 2019 Cumartesi 16:22:18
Güzel ve özlü nasihatlerdi.Çok güzel ifade etmiş şiiriniz kutlarım hocam.Saygılarımla.
Nasihatname, @Muhittin Alaca
11.5.2019 13:30:16
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Mayıs 2019 Perşembe 11:01:44
Önce waww dedim sonra offf:)

Muhteşem bir sevgi şiiriydi.Hecede güne gelsin diliyorum.

Yüreğinize sağlık.Aşk varsa kaşıkçı elması da neymiş hocam.Her daim aşk ile yazsın kaleminiz.
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Mayıs 2019 Perşembe 10:45:26
Ayaklarının altında cenneti saklayan ebediyete göçmüş tüm annelerin ve sizin sevdiklerinize Allah'tan rahmet size sabır diliyorum hocam.Bazen yazmak özlemi hafifletir sanki böyle durumlarda yazın her daim..


Saygılarımla efendim.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Mayıs 2019 Perşembe 10:40:46
Evet nefes almak belki de tek güzel şey..

Bazen ne çok olmayacak şeye takılıyoruz,varlığımız ki;bizi seçen kadar güzel..

Saygılarımla hocam.
Varoluş, @enverlevent
3.5.2019 05:05:50
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Mayıs 2019 Perşembe 10:35:14
Ne çok şeyden derman bekleriz bazen..

Yine de sığındığımız tek bir liman vardır bizim görmediğimiz ama bizi g/ören..

Yüreğinizden eksilmesin şiirler hocam saygılarımla..
Derman, @çetin örnek
8.5.2019 13:42:01
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Mayıs 2019 Perşembe 10:18:44
Duyarlı yürek sesinden öptüm Filiz'cim.Ağzı dili olmayan canlardan ne istenir ki..Hiç bi zaman anlayamayacağım..

Sevgi dolsun yüreklere..Hiç bir canlı başkaları tarafından ölmeyi hak etmiyor...

Ferda,ca
@ferda-ca
9 Mayıs 2019 Perşembe 10:14:22
Yaşanmışlıklar ne kadar çok ve hüzünlüyse o kadar yazar şair.

Ve bizler mutlu anlarımızdan çok hüzünlü yanımızı yazarız çoğu kez.Çünkü iz bırakan ne varsa taşırız ruhumuzda.

Çok güzel bir şiirdi yaşama dair.

Bahar eksilmesin yağmurları da ol...

Mevsim/siz, @SONimza
5.5.2019 12:02:37
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Mayıs 2019 Perşembe 10:09:11
''P'' sayısı problemlerini hep karıştırmışımdır:)

Sevmek ise hiç düşünmedim ama yuvarlak güzelmiş.

Yuvarla gitsin,yuvarla gelsin çok hoştu.

Saygım ile..
Sinir hattı, @fransız
7.5.2019 15:15:07
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Mayıs 2019 Perşembe 10:04:20
Tek suçlu yalancı emzik :)

Ki deyince ortaokul son sınıfa kadar yalancı emzik kullanan,ağzı yara olunca bırakan kızım geçti gözümün önünden :)

İyi ki burada değil tek suçlu ben olurdum sankim :)

Yine şiir elbisesini giyinmişti ellerinizden t...

Yalancı emzik, @fransız
8.5.2019 15:08:15
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Mayıs 2019 Perşembe 09:54:23
Hepimizin hayalinde pembe panjurlu bir ev olmuştur mor panjurlu eve benzeyen.Ne güzeldi sevgiyle bahsedilen duygular.Yüreğinize sağlık hocam saygılarımla.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Nisan 2019 Pazartesi 02:05:44
Bir selalık dua her zaman vardır tabi,Allah yine de gecinden versin.

Hepimize hayırlı ölümler nasip olsun inş.

Ölmek yok olmak değil tabi ki;Hayal aleminden gerçek aleme geçiş inanlar için.

Çok güzel manidar bir şiirdi.Yüreğiniz var olsun
...

..ılgım, @..kuzeyinkızı..
15.4.2019 16:16:32
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Nisan 2019 Perşembe 15:19:05
yorgunluk aştan olsun be ustam:)

Sevgi yoksa yaşamın ne anlamı var ki..

Harcai olmasın yeter ki..

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Nisan 2019 Perşembe 15:11:58
Manidardı yaşama dair şiiriniz solmasın yüreğiniz diyor saygılarımı sunuyorum hocam.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.862
Şiir Okunma
1.279.774
Yazı Okunma
103.114
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL