Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2018 Çarşamba 23:25:58
Sanırım almadan veren tek aşk annelerimiz..

Tebrikler saygılar hocam.
Aşk, @etkin gs
12.12.2018 20:46:35
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2018 Çarşamba 23:24:31
Tebrik ederim hocam güzel bir serbest şiirdi.

Saygılarımla.
Nezia, @enverlevent
8.12.2018 08:20:41
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2018 Çarşamba 23:14:42
Aşk emektir,vefadır..

Bazen tüm güçlüklere göğsünü siper etmektir..

Gurur da olmalı diye düşünüyorum,yukarıda saydıklarıma katlanmak zor gelene.

Yüreğine sağlık arkadaşım sevgilerimle.
Aşka, @glenay
12.12.2018 22:10:36
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2018 Çarşamba 23:04:35
Sitemi verdiği mesajı kurgusuyla ile güzel bir hece şiiri okudum yüreğinize sağlık hocam.

Saygılarımla.
Kir, @ishakaras
12.12.2018 00:25:31
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2018 Çarşamba 23:00:07
Beklenene yazılan özlem dolu şiirdi.

Kurgusuyla çok güzeldi duygular.

Tebrikler saygılar hocam.
Ne dersin, @Ahmet KARA
12.12.2018 22:25:09
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2018 Çarşamba 22:53:57
Şiirden sonra ''Aşk hiç biter mi'' Şarkısıyla birlikte şiirler de bitmez dedim ben de..

Çok güzeldi aşka dair dizeler de..

Tebrikler saygılar şair.
Ves'ayet, @fransız
12.12.2018 15:15:29
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2018 Çarşamba 01:07:36
Tasavvuf edebiyatına ne güzel bir örnekti şiir.

Yorumunuza yüreğinize sağlık hocam.Çok manidar ve güzeldi dizeler.
Deme, @UNALAN
12.12.2018 00:02:42
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2018 Çarşamba 01:00:43
Şiir de yorum da harikaydı emeklerinize sağlık.Saygılar iki şiir dostuna efendim.
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2018 Çarşamba 00:43:52
Yürek sevgi doluysa kötü bakamıyor hiç bir şeye.

Sevgi de doğuştan bahşedilen bir duygu insana ve ne mutlu sevgiyi hisseden yüreklere.

Tebrikler saygılar hocam.
Bende sevdim, @Ahmet KARA
11.12.2018 00:23:23
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2018 Çarşamba 00:41:20
İnşallah yeni yıl yeni umut demek,çocuklar daha fazlasını nasiplensinler diyerek güzel dileklerinize katılıyorum.

Saygılarımla.
Umut ve yılımız, @çetin örnek
9.12.2018 10:27:51
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2018 Çarşamba 00:18:13
Allah rahmet eylesin,babalar yaslanacak çınarlarımız..

Kayıpları ise hüznün en acısı..

Şiir dili baba yasını çok güzel anlatmış.

Başka acı görmeyin diliyorum saygılarımla hocam.
Çakır, @ilhanaşıcı
10.12.2018 12:41:29
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Aralık 2018 Salı 15:30:09
Sevgi bazen kuvvettir,göğsünü siper etmektir sevdiğine.Ya da senin için siper edileceğini bilmektir ne güzel..

Saygım ile şair.
Sen, @Serkan BOL
3.12.2018 17:30:34
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Aralık 2018 Salı 15:09:07
Ne güzel gönül yarısına öğretmenim diyebilmek.

Parmak kaldırdığınızda o da size torpil yapıyordur umarım :)

Mutluluğunuz bitimsiz olsun diliyorum.Sevgilerimle efendim.
......., @-Tesbih-
4.12.2018 10:34:40
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Aralık 2018 Salı 15:00:45
İhlaslı yüreğiniz dert görmesin hocam saygılarımla.
İlahi, @ishakaras
4.12.2018 09:29:20
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Aralık 2018 Salı 14:58:46
Yüreğimizin iyi tarafı sevgiden yana ne kadar nasiplenmişse,

sanırım herkesi öyle görüyor ve öyle bakıyoruz.

Yüreğinizden sevgi kaleminizden vefa eksilmesin sayın hocam saygılarımla.
Sevgi yüce duygudur, @Ahmet Moran
4.12.2018 13:43:50
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Aralık 2018 Salı 14:53:57
Anne ve baba ilk öğretmenlerimiz

Bir de hem anne hem baba olan öğretmenlerimiz var tabii..

Kutsal mesleğin neferlerine selam olsun diyor,güzel anlatımınızı kutluyorum hocam saygım ile..
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Aralık 2018 Salı 14:40:10
Duyarlı yüreğinize sağlık hocam.Keşke yürekler hep güzeli görebilseydi...

Susmasın kaleminiz saygım ile..
Gireceğiz günaha, @Ahmet KARA
4.12.2018 00:06:48
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Aralık 2018 Salı 14:32:09
Sevda yanığı bir şiirdi.Ve de çok güzeldi duygu sarmalıyla.

Yüreğinize sağlık hocam saygım ile..
Vurma yar, @İNSANOLDOSTKAL
24.11.2018 15:46:59
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Aralık 2018 Salı 14:29:21
Keşke o kıyıya gömleğinizi bıraksaydınız dedim muzurca:)

Duygular çok güzeldi sevgiye dair.Saygılarımla hocam
Kıyı..., @Taylan KOÇ
4.12.2018 13:48:59
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Aralık 2018 Pazartesi 00:59:34
Keşke o rüyalar gerçek olsaydı Oya Hanımcım,bazen yaşam bizi hayal kırıklığına uğratsa da,nefes almak yine de her şeye değer.

Kısa ama manidardı dizeler.

Yüreğinize sağlık dost sevgilerimle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.931
Şiir Okunma
1.280.068
Yazı Okunma
103.160
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL