Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
7 Temmuz 2021 Çarşamba 22:43:02
Ders alınası güzel beyitlerdi.

Yüreğinize sağlık hocam.

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Temmuz 2021 Çarşamba 22:20:59
Yoruluyorlar ama alın teri en büyük huzur ..Yatar yatmaz uyumaları ondan.

Atatürk ''Köylü milletin efendisidir'' derken boşuna söylememiştir.

Güzel bir anlatımdı.

Sevgilerimle kalem dostum.
Irgat olmak, @haticeak
7.7.2021 21:51:28
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Temmuz 2021 Çarşamba 22:16:42
Sanırım Allah bir konuşana konuşmayan verip dengeyi sağlıyor. Benim ki de bana cırcır böceği diyor :)

Düşündükçe dağılmak sonrası.. Güzeldi..

Saygılarımla hocam.
Sen, @Yalnızlığın Esareti
7.7.2021 22:11:12
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Temmuz 2021 Çarşamba 22:12:43
Bazıları hak ediyor ama..

Fazla mı serbest olmuş..:)

Aslında bunları söylerken en duygusal yeri'' Sen benim vesikalık resmimi hiç cüzdanında taşımadın ya''

Eskiden herkesin cüzdanlarında en sevdiklerinin resimleri olurdu. Ayrı bir kültürdü s...

Harbiden serbest şiir, @Den(iz)
27.6.2021 02:50:39
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Temmuz 2021 Çarşamba 21:56:06
Mekanı cennet olsun

Vefalı yüreğiniz dert görmesin hocam.

Saygılarımla..
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Temmuz 2021 Çarşamba 12:57:00
Babalar ve kızları özeldir..

Allah ayırmasın özlemler bi şekilde giderilir.

Tebrikler saygılar hocam
Selenay, @Sakin Karakaş
7.7.2021 12:52:27
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Temmuz 2021 Çarşamba 12:56:31
Babalar ve kızları özeldir..

Allah ayırmasın özlemler bi şekilde giderilir.

Tebrikler saygılar hocam
Selenay, @Sakin Karakaş
7.7.2021 12:52:27
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Temmuz 2021 Çarşamba 12:56:01
Babalar ve kızları özeldir..

Allah ayırmasın özlemler bi şekilde giderilir.

Tebrikler saygılar hocam
Selenay, @Sakin Karakaş
7.7.2021 12:52:27
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Temmuz 2021 Çarşamba 12:55:29
Babalar ve kızları özeldir..

Allah ayırmasın özlemler bi şekilde giderilir.

Tebrikler saygılar hocam
Selenay, @Sakin Karakaş
7.7.2021 12:52:27
Ferda,ca
@ferda-ca
6 Temmuz 2021 Salı 22:18:05
Günümün serbest şiiri çok güzel Sakıncalı Piyade ilk kez erotizm yok..:)

Ben de takı eklerine takılıyorum çok..

Tırmalıyor gözümü..

Yüreğin var olsun.

Saygılarımla..
İsimlendirme, @Tsukuyomi
6.7.2021 21:52:56
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
6 Temmuz 2021 Salı 21:34:24
İnsanın kendini ispatlamasına gerek var mıdır..

Sonuçta üzerimizdeki bedenimiz bile emanet ..

Manidardı şiiriniz.

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
6 Temmuz 2021 Salı 20:35:40
Matematik de yeni sanırım:)

Aşk iki kere ikinin beş etmesi kısaca:)

Matematik aşka dair birçok bilinmeyeni anlamamızı sağlıyor.

Matematiği sevmeyen aşkı da sevemez..

Ama ben en çok triğonometri cetveli ile problem çözmeyi seviyordum. Son...

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
6 Temmuz 2021 Salı 20:18:19
İbadet insanın yaptığı kötülüğü örtmez..

Bilakis inançlı insan haktan korkar kul hakkı yemez..

Hacıya gitmek İslamın beş şartından biri ama layıkıyla yapılırsa..


Saygılarımla hocam.
Taşla be haçı, @İlyas Ateş
6.7.2021 12:56:04
Ferda,ca
@ferda-ca
6 Temmuz 2021 Salı 19:00:13
Sağlıklı mutlu nice yıllar diliyorum

Sevgilerimle...
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
6 Temmuz 2021 Salı 16:16:11
Doktorlarımıza yazılan şiirleri çok beğenirim.

Gönül doktoru gerekir şiirlerdeki hastalara..:)

Muhteşemdi..

Tebrikler saygılar hocam.
Doktor/hasta, @Ramazan Teke
6.7.2021 15:59:52
Ferda,ca
@ferda-ca
6 Temmuz 2021 Salı 14:41:48

''İçimi kemirir hasretin yükü,
Bana bundan sonra ne dersen, peki!
Fedadır uğruna bu garip Zeki!
Cilve ile nazla baksan ne çıkar...''

Seven her şeye rağmen sever demiş şiiriniz..

Yüreğiniz solmasın ustam

Saygılarımla..

Ferda,ca
@ferda-ca
6 Temmuz 2021 Salı 14:38:45
Fotoğraf çok güzel bu arada..

Kırılanı yapıştırsak da eski hale gelmediği gibi.

Ömrümüz de öyle ..sevgimiz de..

O yüzden her dakikamız her anımız ne kadar değerli..

Ve bizler olmayacak şeyler için hüzünleniyoruz..

Manidardı şiiriniz ya...

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
6 Temmuz 2021 Salı 14:14:29
Sonbahar yeniden doğmaktır doğada..

Sonbahar olmak ayrıcalık yaşamamız adına.. Neler sığdırdık bu zamana ve olgunluğun en güzel meyveleri şiirler aslında..

Biraz hüzünlü olabiliriz , sararıp solmuş olabiliriz.

Ama hala ümitliyiz ne güzel.....

Ömrümün sonbaharı, @Dosteli_
6.7.2021 10:12:11
Ferda,ca
@ferda-ca
6 Temmuz 2021 Salı 14:00:58
Çok acı Rabbim bir daha hiç kimseye yaşatmasın böyle olayları.

Şehitlerimizi rahmetle anıyor mekanları cennet olsun diyorum.

Duyarlı yüreğinize sağlık

Saygılarımla...
Ferda,ca
@ferda-ca
6 Temmuz 2021 Salı 10:07:35
Aşk ne kadar batsa da ..oka..

Şıkkını işaretlemekten vaz geçemedik yaşamımızda. Çünkü sevmek-sevilmek duygusu doğuştan verildi insana.

Eskiler ne güzeldi kavga vardı, gürültü vardı dedikodu vardı ama samimiyette vardı. Biri zorda kalsa merhamet...

Aa-normal, @hüzünlükent
6.7.2021 03:00:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.641
Şiir Okunma
1.279.212
Yazı Okunma
103.009
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL