Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
27 Haziran 2021 Pazar 21:51:42
Bir ömür sığdırmışsınız dörtlüklere..

Yaşanmışlıklar da çayla dinlenir hocam.

Valla kaç çaydanlık yaktım şiir yazacağım diye..:)

Yaşadığımız her gün aslında ömürden eksildi ama kendi adıma hiç pişmanlıklarım yok biliyor musunuz. Tüm zorlukl...

Ferda,ca
@ferda-ca
27 Haziran 2021 Pazar 21:41:52
Bilseler gene yaparlardı inan..

Bi insan yedisinde neyse yetmişinde odur.

Biz kadınlar çok duygusal yufka yürekliyiz ama hep kendimize yaptık ne yaptıysak.

Size leylak rengi gül eklemek isterdim ama resim paylaşamıyoruz..

Huzurlu günlerin...

Ferda,ca
@ferda-ca
27 Haziran 2021 Pazar 21:30:34
Ustam ne güzeldi hüzün olsa da hecenin güzel dizeleri

Yüreğiniz dert görmesin

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Haziran 2021 Pazar 19:59:24
Aslında yazılacak çok şey var da; en basiti bir kaç gün önce adıma ne ekleyerek sayfa açmışlar bir de resmimi koymuşlar. Yönetime söyledim kaldırdılar. Ruh hastası gerçekten bazıları..

Ki; benim sohbetim kapalıdır herkese de seviyeli yorum yaparım...

Ebedi mahkumlar, @NAWSO
23.5.2021 23:16:07
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Haziran 2021 Pazar 19:36:29
Aslında gerçekleri yansıtan güzel bir şiirdi.

Tabi herkesi genellemeden ..Tek tük de olsa düzgün insanlar var..

Saygılarımla hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Haziran 2021 Pazar 19:09:20
Ateşin içinde üşümek aşk için..

Çok güzeldi.

Yüreğinize sağlık hocam

Saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Haziran 2021 Pazar 18:47:22
İlk kez aşk şiirinin dışında bir şiirinizi okuyorum çok güzeldi..

Yüreğiniz var olsun şairem

Sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Haziran 2021 Cumartesi 00:03:40
''Yalancı bahara nazarlık takmak'' bayıldım..

Hüzünlü yüreğin güzel sesiydi şiiriniz.

Tebrikler sevgiler hocam.
Gönle mezalim, @AYRIKOTU
25.6.2021 23:57:19
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Haziran 2021 Cumartesi 00:03:09
''Yalancı bahara nazarlık takmak'' bayıldım..

Hüzünlü yüreğin güzel sesiydi şiiriniz.

Tebrikler sevgiler hocam.
Gönle mezalim, @AYRIKOTU
25.6.2021 23:57:19
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Haziran 2021 Cuma 23:53:15
İyi ki çayımız var..

Afiyet olsun şairem..

Sevgilerimle..
Uzlet-i hâl, @Medine CEBECİ
9.5.2014 13:38:56
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Haziran 2021 Cuma 23:34:23
Anlamlı bir şiirdi..

Geçmiş kanatsa da; kendimiz çok kıymetliyiz.

Ezelden ebede şiirde kalmak vefa gerektirirdi.

Yüreğinize sağlık şairem

Sevgilerimle..
Aynadaki yüze, @eMİNeYZAMAN
25.6.2021 01:48:08
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Haziran 2021 Cuma 23:10:48
Narın bereketi ağacından dedim şiirin sonunda..

Her nar tanesi Elif tadında.

Manidardı şiiriniz

Tebrikler sevgiler şairem.
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Haziran 2021 Cuma 23:04:21
Hüzünlü bir şiirdi

Üşüyen bir de çocuksa eğer...
Umuda yolculuk, @gülkedisi
20.2.2021 11:25:03
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Haziran 2021 Cuma 23:00:20
Evet herkes başka çözer ama doğru tektir.

Saklasanız da saklamasanız da..

Saygım ile..
Sakla, @Hayalleryumağı
21.6.2021 21:20:08
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Haziran 2021 Cuma 22:56:50
Bu kadar sıkıntılı bir yolculuktan sonra parmak yalamak düşerdi yaşayana dedim ben de..

Güzeldi sosyal yaşama çelme takan duygular.

Tebrikler saygılar şair.
Arrivederci, @Parlain m
25.6.2021 19:33:26
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Haziran 2021 Cuma 22:46:35
Ne güzeldi şiiriniz..
Gün ışığı armağanı.
Ve kendinden vaz geçiş..

Duyarlı yüreğinize sağlık.

Saygılarımla hocam.
Kara gözlerimde, @Eğdat
5.11.2020 02:27:45
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Haziran 2021 Cuma 22:33:21
Erotik yazmak da senin tarzın Sakıncalı Piyade.

Ama yazdıklarında doğruluk payı o kadar çok ki; sadece son bölümde herkes her şey için söyler sözüne ben de şunu eklemek isterim ''Ben beni bildikten sonra herkese ne..''

Kendini bilmek her şeyin...

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Haziran 2021 Cuma 22:13:52
Aslında imtihan için geldik bu dünyaya. Ama çoğu insan yaşamak olarak alğılıyor.

Ağlayacağız, güleceğiz, zorluklardan dersimizi alıp ''Hiç''liği öğreneceğiz.

Anlatmadan geçemeyeceğim. Biliyorum ki; Beni takip eden çok.. Mutlaka okuyacaklardır....

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Haziran 2021 Cuma 21:56:33
Bereketli olsun hasadınız..

Aslında zorluklar olsa da alın teriyle kazanılan daha değerliydi.

Şimdi kolayca kazanılanın kıymeti ne kadar bilinirdi..demiş sanki şiir..

Yine de mecazi bakmadan teknoloji sayesinde köyler ve köyde emek verenler ...

Harman olmak tane tane, @haticeak
25.6.2021 13:24:37
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 22:20:06
Gülmek size yakışıyor ozanım hep gülün..

Yüreğinize sağlık

Çok sevgilerimle..
Hoş geldin sofi, @emine çerçi
24.6.2021 16:07:57
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.654
Şiir Okunma
1.279.242
Yazı Okunma
103.013
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL