(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sandılar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sandılar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşure Günü, Muharrem ayının onuncu günüdür. Hz. Hüseyin'in şehit edildiği, Hz. Musa'nın Firavun'dan kurtulduğu, Hz. Nuh ve ashabının tufandan kurtulduğu ve birçok olayın gerçekleştiği gün Aşure günüdür. Peygamberimizin de hadisleri ile övdüğü Aşure gününde sevdiklerimizi hatırlamak ve Aşure gününü kutlamak gerekir. Bunun için sizlere Aşure günü mesajları derledik.
Aşure gününüz mübarek , dualarınız kabul olsun. Rabbim aşure gününde tutulan oruçları kabul etsin.
Aşure gününüz mübarek olsun. Tuttuğunuz oruçlar ve dualarınız makbul ve kabul olsun.Aşurede içe katılan kuru üzüm, incir, nar değil, sevgilerimizdir. En tatlı günler sizin olsun.Rabbim bu mübarek günde affedilmemiş günahımızı bırakmasın.
Aşure Gününüz Hayırlı Olsun.Allah'ü Teala bizleri birlikten beraberlikten iyilikten güzellikten ayırmasın. Muharrem ayı ve aşure günü herkese hayırlı olsun.
Aşure gününün bütün hayır ve bereketlerine nail olabilmemiz duasıyla aşure günümüz mübarek olsun.
Değerli Edip Dostum.
Güzel Eserinizi,
Can-ı Gönülden Kutlar,
Esenlikler dilerim.
Selâmlar Sevgiler.