Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 20:06:02
Bir çok şeyi az çok öğrendim amma,
Sevilip sevmeyi öğrenemedim,
Kesilip,bölünüp doğrandım amma,
Sevgiyi bölmeyi öğrenemedim.

Sevdim sevdiğimi ta ki özümden,
Hiçbir kuvvet geçirmedi sözümden,
Her gün yaşlar aktı iki gözümden,
Bir türlü gülmey...

Öğrenemedim, @kocakurtsoylum
3.12.2009 14:21:32
batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 19:46:08
Ortaçağ karanlığı; Hak/Adalet arıyor
Küfür can ezdirecek kanlı palet arıyor
Hilâl’in karşısında Salib nâlet arıyor
Şer Bizans zincirini kıranlar yenilensin

Dil ile bozduğumuz ağızlar yenilensin
Allah..! Allah..! diyen Mert, Yağızlar yeni...

Vakit yeniye durdu, @bekirce
3.12.2009 17:07:05
batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 16:55:30
Kaç secde dileyeyim daha seni avuçlarımda senli dualarla?
Bilir misin sen bir sese bin adak dilemeyi?
Susuz sessiz nefessiz sensiz nasıl yaşarım nasıl?


Gülüşümü gözlerimi tüm sevişmelerimin iniltilerini aldın.
Söylesene onlara ne yaptın?
Boş...

Sadece severdim..., @yasemin00
3.12.2009 10:20:43
batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 14:31:34
Ateşlere atılıyor yürekler,
Narlaşıyor kor kor...

Sevdalı ozanların yanık hasreti gibi...
Ben de özlem kokuyorum...

...

İhanet!
Zaman,
Mesafe,
Alıp götürüyor seni benden..
Bilinmez uzaklara..!

...

Ayrılık...

Sonuç bundan ibar...

batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 13:55:07
Sevgiliye yazılan hasret ve özlemlerini ne güzel yansıtmşsınız şairem.İnanın oda sizden farklı değildir.Kutlarım sizi ve şiiirinizi.
Kabul buyrun lüyfen..



Sen aldırma bana,
Benim böyle hüzünlü yazdıklarıma,
Yaşasamda hüznü derdi,
Yanlız te...

**çık gel ne olur**, @ulkuduysak
3.12.2009 13:50:57
batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 13:39:04
.............Duyabilirmi
Sevdiğin yeniden
Yüreğinde hisederek
Tutabilirmi yeniden
Kaldıra bilirmi
Düştüğün yerden

Acının elleri varmı
Tutmak istesen
Özlemle beklediğin
Ayrılığın hediyesidir
Sana kalan
Sen istedin yalnız kalmayı

Bi...

Yalnızlığın hediyesi, @Y. Kaya
3.12.2009 13:35:21
batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 12:47:04
Siyaha inat beyaza dost olan, ağaran saçlarım
Sana götüremeyecek kadar yorgun bacaklarım
Bitmedi bitmeyecek sanırım sana yazdığım şiir
Bunun adı aşk, ne okus pokus veya ne de sihir…


Dost merhaba.Yine güne güzel bir şiir.Sevgiliye arzu h...

batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 12:42:04
şaiirim ne desem.İyi yazsam kalem ağlar.Kötü yazsam sen kızarsın.Fazla abartılı bulduğumu söylemem gerek.Vallahi birazdan zehirzeberek bir mesaj gelecek.
Türkçem, @lemoslu
3.12.2009 12:34:13
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 12:36:51
l Ayşe’yi seviyordu
Canım cânanım diyordu
.…Aradaki kara kedi
Her kötülüğü yapandı
Bir aşk defteri kapandı

Gül Ayşe’nin Kel Ağa’sı
Töredir başlık parası
….Git, kazan, bul, getir dedi
Başlık almak şanındandı
Bi...

Aşk ölümden ötede, @bekirce
3.12.2009 11:07:29
batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 12:23:11


Anladım ki senin yüreğin telli
Yüzlerin sararmış dertlisin belli
Yağmur gibi akar gözlerin selli
Yaşını her yana saçma sevdiğim

Sadık dostla dağı beli aşarsın
Başın ağrımadan mutlu yaşarsın
Düşünce görürsün sende şaşarsın
Fazla yüksekle...

Dinle sevdiğim, @ZEKİ TOMBUL
3.12.2009 00:00:49
batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 12:11:55
Günler çabuk geçer say dedin bana.
Bağrıma bastığım taşlara yazık.
Döneceğim dedin inandım sana.
Ardından döktüğüm yaşlara yazık.

Övün eserinle, sevin ve kutla.
Sırtımdan vurdun ya, göğsümden sırtla.
Belki sever diye az bir umutla.
Sonundan ...

Yazık., @romanci28
2.12.2009 23:45:22
batu_41
@batu-41
3 Aralık 2009 Perşembe 12:06:19
Sevdanın yolu, çakıllı tozlu.
Git gide bilirsen, yüreğin varsa.
Aşk denen bahçe, dikenle dolu.
Sev seve bilirsen, yüreğin varsa.

Sevmek heves deyil, sadakat ister.
Aşk bir yaradır, gönülde yatar.
Sevene bir bakış, bir ömür yeter.
Gör göre bi...

batu_41
@batu-41
2 Aralık 2009 Çarşamba 18:19:52
Büyük beyifle şiir tadı aldım.Kutluyorum dost kalem.
Benimle misin şimdi, @Çeşminaz.
2.12.2009 11:08:24
batu_41
@batu-41
2 Aralık 2009 Çarşamba 18:14:39
Yıldızlar görünmez, mehtap karanlık.
Kan akar içime, yüreğim yanık.
Doğrulmaz yoruldu, şu kalbim kırık.
Karardı gözlerim, göremem artık.

Silindi artık, hayeller düşler.
Kurudu akmıyor, gözümde yaşlar.
Karıştı seçilmez baharlar kışlar.
Çözüld...

batu_41
@batu-41
2 Aralık 2009 Çarşamba 18:04:39
Hayatta hiçbir şeyi başaramadım
Hayat okulunda sınıfta kaldım
Şimdi tek başınayım
Hemde yalnızım
Mutsuzluk ve gözyaşı benim göbek adım
Biliyorum bu günleri de atlatacağım
Yüce rabbime sığınacağım
Yalvaracağım yalvaracağım
İnşallah bende bir ...

batu_41
@batu-41
2 Aralık 2009 Çarşamba 17:56:29
Yiğidim hasretin benziyor kor’a,
Anadan ayrılık ayrı bir yara.
Özgecan başını vursan diyara,
Seni saran başka yer bulunmaz mı?


Mükemmelin ötesine geçmiş harika bir hasret yüjlü yanık bir şiir.Şairemi ayakta alkışladım.Tebrik ederim dos...

batu_41
@batu-41
2 Aralık 2009 Çarşamba 17:40:32
Ömre değse de hazan, değmez gönül teline,
Zaman özünde taşır hep bahar cemresini...

Birgün bir mehtap sarar gümüş rengi şalına,
İremlere döndürür gönlünün bahçesini...

Mısra mısra bir şiir dolar seher yeline,
Yüreğine kondurur mehtabın buses...

Sevdanın bestesi, @varol
2.12.2009 01:47:18
batu_41
@batu-41
2 Aralık 2009 Çarşamba 12:59:38
Ak kâğıtta mor yazı
Ben çalamam bu sazı
Öter Abbas’ın kazı

Döndü kızın avazı
Çıkar çıktığı kadar
İhmal etme süsünü

Korkma be kahbe felek
Göğsün bir çelik yelek
Her insan ölür tek tek

Toprağını bir kazı
Yıkar yıktığı kadar;
Düny...

Mor yazı, @bekirce
2.12.2009 11:27:42
batu_41
@batu-41
2 Aralık 2009 Çarşamba 12:55:32
yiki varsın sevgili
bir tutam umut bile
bana yeter inan
yüzün olmasa da
ellerin olmasa da
dokunamasam da
..............tenine
iyiki varsın sevgili
varlığın hayal de olsa

yalnızca gülümse bana
güzel gözlerinle
gamzelerine düşsün
bedeni...

batu_41
@batu-41
2 Aralık 2009 Çarşamba 11:51:44
Güzeller toplanır, çeşme başında.
Siyah beni yârin hilal kaşında…
Bambaşka bir tat var, bulgur aşında
Soğuktur suları, güzel yaylamın.


Yayarlar yoğurdu, yaparlar ayran,
Tadını alanlar kalırlar hayran.
Etrafa bakınıp, ederler seyran
M...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.164
Şiir Okunma
3.864.757
Yazı Okunma
82.918
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL