Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
29 Kasım 2009 Pazar 15:27:34
ENGELLERI ASARAK
MUTLULUGA KOSARAK
DÜGÜN HALAY COSARAK
ALACAGIM KIZ SENI

KAN AGLASA IKI GÖZÜM
FELÇ OLSADA IKI DIZIM
BUDUR IKRARIM SÖZÜM
ALACAGIM KIZ SENI

YALAN DEGIL SEVDIM SENI
YETER GAYRI ÜZME BENI
UGRUNA SATIP BU CANI
ALACAGIM KIZ S...

Alacağım kız seni, @ozankoman
26.11.2009 16:07:48
batu_41
@batu-41
29 Kasım 2009 Pazar 14:39:33
Bayramınızı en dileklerimle kutlar ellerinizden öperim.Şiirinizi defterime yazdım,dostlardan inci köşesi yapıyorum.
Aslında birde şu enreterasan yorumlara köşe yapmayı tasarlıyorum,bakalım haıyrlısı.İğneleyici,kırıcı,bölücü laflara çok ama çok alını...

Hani, @aliorhan06
29.11.2009 01:03:59
batu_41
@batu-41
29 Kasım 2009 Pazar 12:26:10
VE.. VEYAHUT

Bırak peşimi kader/Karabulut gibisin
Her Dua’dan bi’haber/İçimde Put gibisin
Hep yarını yok dünle/Ünle! mazimi ünle!
Noktasız virgülünle/Ve.. Veyahut gibisin

Hayat gibi bir dörtlüktü.Bayraın ve hayatın mutluluklarla ...

Ve.. veyahut, @bekirce
29.11.2009 11:36:05
batu_41
@batu-41
28 Kasım 2009 Cumartesi 11:31:27
Değişmiyor kaderimiz yine aynı biçimde.
Doğmadan önce yazılmış bozulmuyor Elfida.
Senden kalan acılarım depreşiyor içimde.
Günden güne çoğalıyor azalmıyor Elfida.

Sensiz geçen her dakikam kazınmış benliğime.
Mevsim olmuş yıllar olmuş yazılmış ...

Elfida..., @romanci28
26.11.2009 23:59:47
batu_41
@batu-41
28 Kasım 2009 Cumartesi 11:17:32
AliFuat paşanın söylediği gibi biz içerden,dieğrleri dışarda. yıllardır yıkamadılar.Yıkılmayacak fakat.
Bir garib yazarın söylediği gibi.Aman beyin,kaderde varsa dizilmek,neye yarar üzülmek..
İşte yiğidim.Acıların pizliklerin adını asırlardır,koydu...

Ergenekon safında, @romanci28
22.11.2009 22:09:41
batu_41
@batu-41
27 Kasım 2009 Cuma 13:21:07
Gelin hep verelim bizler el ele
Birlikte çekelim olmazsa çile
Olmayalım bizler haksıza köle
Gelin hep verelim bizler el ele

Hiç çıkar yolumuz artık kalmadı
Açlar çoğaldıkça toklar kazandı
Ülkenin çıkarları hiçe sayıldı
Gelin hep verelim bizl...

El ele, @aliorhan06
27.11.2009 08:29:32
batu_41
@batu-41
26 Kasım 2009 Perşembe 20:16:31
Kalleşliğin kitabını yazan kız
Biraz yavaş yürü koşma bune hız
Ele değil gel kendine biraz kız
Kimselerden farkın yoktur bilesin

Yollar benim deme yollar herkesin
Melek misin şeytan mısın her nesin
Bence sen zalimsin yüz de yüz kesin
Bundan ...

Bune hız, @ceyhunaltunkas
26.11.2009 19:34:54
batu_41
@batu-41
26 Kasım 2009 Perşembe 19:04:01
Sen yokken her şey bir eksik, yarım bir yanım
Varken yoktun, yokken sensizliğe alışamadım
Rahat olasın bol olsun dilerim toprağın
Canım, her şeyim, beni doğuranım…

Sen yokken her şey bir eksik, yarım bir yanım
Yanına doğru yürümekteyiz a...

batu_41
@batu-41
26 Kasım 2009 Perşembe 00:26:11
Okuyanlar âşık görür
Öğüt vardır sözlerinde
Gece gündüz ışık görür
Bakan O’nun gözlerinde

İlim O’nda derin havuz
Mert yürekli Fatih Yavuz
İsteyene bir kılavuz
Doğruluk çok özlerinde

Mütevazi çalım atmaz
Pazarına hile katmaz
...

Dağdeviren, @ZEKİ TOMBUL
26.11.2009 00:15:04
batu_41
@batu-41
25 Kasım 2009 Çarşamba 19:06:40
Dost dost diye nice kapılar çaldım
Her insana derdim diyemez oldum
Yine akşam oldu çok yalnız kaldım
Bir lokma ekmeği yiyemez oldum

Selam verdiğimi yardan atmadım
Doğrunun içine yalan katmadım
Hiç kimseyi çıkar için satmadım
Dostu satanları ...

Dost dost diye, @ZEKİ TOMBUL
25.11.2009 00:03:25
batu_41
@batu-41
25 Kasım 2009 Çarşamba 19:01:04
Usandırma gel kimseyi kendinden
Vaaz geç artık o dikenli dilinden
Ötesi yok bil ki fazla ölümden
Usandırma gel kimseyi kendinden

Artık anla dünya kimseye kalmaz
Ne kadar malın olsa sana yâr olmaz
Güzellik olmazsa hayat yaşanmaz
Usandı...

Usandırma, @aliorhan06
25.11.2009 01:03:41
batu_41
@batu-41
25 Kasım 2009 Çarşamba 18:57:44
Birden çıkar meydana
Yumruk sıkar meydana
Hükmedişi şahane
Bir ömürlük bahane
Daha ne ki.. daha ne
..Bu şapkayı tutan el
..Avanak kendine gel..


Nedeyim ustacığım,meydanlarda ortada,kafesdte ortada.Sahi mecliste ayrancının altında.Fakat faz...

Yumruğu sıkar şapka, @bekirce
25.11.2009 14:55:09
batu_41
@batu-41
24 Kasım 2009 Salı 12:37:19
OLMAZ OLSUN

OLMAZ OLSUN

Olamaz olsun dostlar bu zalim yokluk
Yokluk yaptırıyor kullara kulluk
Onur bırakmıyor insanda açlık
Olmaz olsun dostlar bu zalim yokluk

Yoksulluk atıyor hep diyardan diyara
Hasret bile bırakıyor ana babaya
O zali...

Olmaz olsun, @aliorhan06
24.11.2009 11:22:41
batu_41
@batu-41
24 Kasım 2009 Salı 10:41:34
DOĞMA GÜNEŞ

Doğma Güneş doğma bugün dardayım
Aklımda kalmadı bugünle yarı
Hep zarar ettim ben olmadı kârım
Doğma Güneş doğma bugün dardayım
Yüreğim yanıyor ahu zardayım

Dağıldı her şeyim bakın ortada
Çekildi sularım kaldım karada
Doğarsa...

Doğma güneş, @aliorhan06
23.11.2009 23:42:59
batu_41
@batu-41
23 Kasım 2009 Pazartesi 22:16:42
Bendim yetip artan bana
Zaman döktü beni bende
Kâh üst üste, kâh yan yana
Benden söktü beni bende

Adımı unutan dilim
Haykırdı: deli değilim
..Ve dört dörtlükken şekilim
Hissim yıktı beni bende

Belki bu zahmete bedel
Durdu ayak tutmadı e...

Hele kelepçeler sıkmasa, @bekirce
23.11.2009 18:30:38
batu_41
@batu-41
23 Kasım 2009 Pazartesi 21:39:42
Seviyorum işte kime zararı
Olmasa da olur bana yararı
Divane gönlümün budur kararı
Uzakta olsan da varlığın yeter.

Kesme selâmını yılda bir ara
Sevinsin sol yanım düşmesin dara
Açık kalsın bende bu gizli yara
Uzakta olsan da varlığın yeter. ...

batu_41
@batu-41
23 Kasım 2009 Pazartesi 20:47:12
Evimin hanımı gönlümün sultanı sensin
Geçmişten şimdiyeten olanlardan konusalım
Çocuklarımın annesi benim sevgili yarim
Helal eyle geçmişi gelecekten konusalım

Avrupayı asyayı senle birlikte gezdik
Hatamız olsada bunu beraber çözdük
Yıllarca ...

Konuşalım, @Asker Omur
21.11.2009 19:50:50
batu_41
@batu-41
23 Kasım 2009 Pazartesi 20:45:43
Başaramadılar
Ey sevgili
Başaramadılar
Seni almayı düşlerimden

Oysa neler yapmadılarki
Seni almak için
İnsanlığı ayaklar altına alarak
Dağ olsa dayanmaz
Demir olsa erirdi utancından

Binlerce parçaya böldüler bedenimi
Kimsesiz kimlik...

batu_41
@batu-41
23 Kasım 2009 Pazartesi 20:42:12
Kaleminiz ve yüreğiniz mısra olmuş yağmış saifenize,yürekten kutlarım sizi.
Sevgi/lim vefa?, @MMehlika Sultan
21.11.2009 18:24:25
batu_41
@batu-41
23 Kasım 2009 Pazartesi 18:09:27
Değerli dost kalem harika yürek sesini yansıtmışsınız gene gönül sayfasına.Kutlarım sizi.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.146
Şiir Okunma
3.864.673
Yazı Okunma
82.915
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL