Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
6 Aralık 2009 Pazar 16:10:27
Gönlüm kapıldı bir çığa
Vuslat var.. çığlık çığlığa
Koşar Yunus’a Yunus’a

Aşkın odu ile yanıp
Ne of çekip, ne usanıp
Pişer Yunus’a Yunus’a

Bu can bu tendedir amma
Sığmaz olur öz kabına
Taşar Yunus’a YunusR...

batu_41
@batu-41
6 Aralık 2009 Pazar 16:06:18
Çare olmadı hiçbir merhem gönül yarama,
Yerin dolmuyor ki yaşıyorum hatıralarınla,
Sımsıcacık nefesin hala dört bir yanımda,
Yaşıyorum hasretinle, çağrımı duymasanda...

Mutlu ol dilerim , mutlu ol tüm sevdiklerinle,
Kapattım kapımı artık, gönl...

Hoşçakal akdeniz, @Sonkardelen
3.12.2009 19:29:04
batu_41
@batu-41
6 Aralık 2009 Pazar 15:59:52
Bin selam olsun gönül dağından
Adını verdiğim Yiğit oğlum’dan.
Anam’dan, eşimden.
Bütün Yurdum’dan.

Şu karşı yaylada göç katar katar.
Geçti dost kervanı eyleme beni.
Değil ki on yıl, ömür geçse de.
Unutmam Barış’ım un...

Barışsız on yıl, @UNALAN
6.12.2009 13:27:48
batu_41
@batu-41
5 Aralık 2009 Cumartesi 19:06:02
Hamit’in Karısı Fatma’ydı kip-kip
Sanırsın yabancı sanki ayrı tip,
İyi sır saklardı zannedersin küp,
____Hem ineği sağdı hem de koyunu,
____Arada sırada kurdu oyunu.


Hocam küpler kırıldı,gizde olan sırlar(puştluklar) döküldü şimd...

Hala-teyze-5, @kocakurtsoylum
5.12.2009 10:12:59
batu_41
@batu-41
5 Aralık 2009 Cumartesi 13:22:07
Hayallerim tükenirken hep acıdı solum
Sevdasını canında yaşatan bende kulum
Çıkmaz sokaklara düşer sapa kalır yolum
Senden dağılanları topladım bak elimde

Sensizlik yağmurları yağıyorken üstüme
Gözlerimin ucundan düşer damla tenime
Morarmiş d...

„bak elimde“, @hasret
4.12.2009 18:05:24
batu_41
@batu-41
5 Aralık 2009 Cumartesi 13:16:08
Meylimi verip çıktım dağlara,
Her inişimde ürpermekteyim.
Şaşırıp dalınca loş akşamlara,
Onunla göz göze gelmekteyim.

Ne zaman geçiyor ne de bir insan,
kalemim dışında tutuklu lisan.
Haykırmak istiyorum kalabalığa,
Sesimde tutuklu ezilmektey...

Çözülmekteyim, @ensarpinar
5.12.2009 00:10:30
batu_41
@batu-41
5 Aralık 2009 Cumartesi 12:01:05

Namus Beş Paraya Satılıyor

bedenler et parçası gibi atılıyor,
hayatın acımasız çarklarına,
gönüllü ve istekli olarak.

küçük bir zevk,
bir parmak bal uğruna.

anlıyorlar sonra,
bal zehirli, tedavi çetin,
agızda tadı da kaybolunca...

batu_41
@batu-41
5 Aralık 2009 Cumartesi 11:54:15
Sevip sevmemek iş değil
Beni benden sor ne olur
Her sevdayı söylemez dil
Biraz gönül yor ne olur

Sevda özümdedir kat kat
Her katında bir saltanat
Sözüm Kerem, özüm Ferhat
Kerem sözde dur ne olur

Cemre düşünce canlara
Beni yüreğinde ara
...

batu_41
@batu-41
5 Aralık 2009 Cumartesi 11:23:51
Gurbet elden yine bir mektup aldım
Yara almış çile dolu dertli dost
Arada sırada dost ara diyor
O yaralı ben çileli dertli dost

Dayanamaz olmuş gurbet kahrına
Kurban kendi gitmiş hatalarına
Göz yaşları damlamış satırlarına
O yaralı ben...

Dertli dost, @aliorhan06
5.12.2009 06:03:35
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
5 Aralık 2009 Cumartesi 11:18:08
Bu dileklerin altında kırkpınar yağlı güreşlerini yapmayı ne kadar istiyorum.Allahım o günleri işallah bizlere bahşeder.Amin.
Böyle bir şiiri yanlız bırakmak olmaz herhalde.Bir barış güvercini tek uçmasın.



Türkmen bizim,çerkez bizim,laz bizim...

Yeni bir dünya, @UNALAN
5.12.2009 10:54:49
batu_41
@batu-41
4 Aralık 2009 Cuma 22:08:08
Öptüm alnından sevgili,
Kaderine pusu atmış kara kışları dağıtmak,
Utanacak ne varsa yazgında silebilmek için,
Yıkayıp yakamozları,
Saçlarına yeniden asabilmek için yıldızları!
Silmek için bu laneti!
Öptüm sevgili, göğsünün orta yerini!


...

Öptüm alnından, @GulBeyaz
4.12.2009 19:26:21
batu_41
@batu-41
4 Aralık 2009 Cuma 16:49:39
Bahsedilenlerin hissetmişliği var yüreğimde.

Biliyorum, ifade edemiyorum suskunluğumu..

Karanlıktan kurtarmak isterken düşlerimi,

Siyah bir ışık sarıyor bedenimi..


İnsan bazen çok şeyleri anlatıyor o kısa mısalarda,sizde öyle.Kutlarım s...

Siyah bir ışık . ., @SmiLe
14.11.2009 21:41:43
batu_41
@batu-41
4 Aralık 2009 Cuma 16:38:51
Masum bir çocuksa eğer sana gelen sevgili
Narin ve körpeyse o mahsum yüreği
Ve bilmiyorsa senin onu inciteceğini
Sevipte yanar işte benim gibi.

Yar diye sarmamışsa anadan başka birini
Yanlız ve yorgun ise tazecik bedeni
Ve bilmiyorsa aşk dene...

Zalimm, @Ömer Yiğit Aydın
3.12.2009 03:57:50
batu_41
@batu-41
4 Aralık 2009 Cuma 16:32:13
Ben bir garip dilenciyim,
Gönül kapında aşkı dilenen.
Ben bir garip çöpçüyüm,
Kalp kırıklarını temizleyen.
Ben bir garip aşığım,
Göz yaşları hiç dinmeyen.
Ben bir garip Ömer Yiğit’im,
Dört mevsim Nazlı’sını bekleyen

Hayat çok z...

Garip, @Ömer Yiğit Aydın
1.12.2009 00:45:00
batu_41
@batu-41
4 Aralık 2009 Cuma 16:25:13
Bitmeyen çileler cezam olmuş benim
Dayanırmı bilinmez zavallı yüreğim
En büyük düşmanım olan kaderim
Almış intikamını benden gitmiş elimden sevgilim

Karanılığı dost etmişler bu bedene
Yar etmişleer ruhumu ecele
Tutsak etmişler ömrümü feleğe
...

batu_41
@batu-41
4 Aralık 2009 Cuma 13:08:26
Çıkılmazsa sefere
Çok can yakar Kefere
Ak Sancak düşer yere
Ümmed Ümmed’den soğur..

Hakk gelse zulmet gider
Bu Şeytanî Bed gider
Rabbim! bize ülfet ver
Cihad aşkınla yoğur

Kalem gene elalleniş hocam.Kalemin susmasın,dillerin susması...

Sefer çağrısı, @bekirce
4.12.2009 11:07:55
batu_41
@batu-41
4 Aralık 2009 Cuma 13:04:35
Ne hayaller kurmuştum,
delikanlı çağımda.
Türlü sevdayı yeşertmiştim bağımda
Geldi geçti mevsimler,
tutsak oldum ağında
Akşama düştü yollar
Güneş battı batacak
Yaralı bir yürek sesi.Allah kolaylıklar versin.Yrekssinizi kutlarım dost kalem.
...

batu_41
@batu-41
4 Aralık 2009 Cuma 12:58:49
Seni cana eş bildim, can içinde can gibi,
Dolaştın yıllar yılı, damarımda kan gibi.
Oysa sen ne kadar da kolay harcadın beni,
Atıp imzanı gittin katlime ferman gibi.
Kısa ve öz.Kutlarım çok manidar bir şiir.Kaleminve yüreğin daim olsun.


Yaşı...

İmza, @İzzet KOCADAĞ
4.12.2009 07:10:53
batu_41
@batu-41
4 Aralık 2009 Cuma 12:52:15
Bu manalı sözlerde,saygılar ilkelerinize.Fakat dost bze yazmak düştüğü kadar,yollarda gerek giecek ufuk yoksa,yazmanın anlamı varmı diye sorasım geldi.
Çözüm,çözüm.


Ne hayaller kurmuştum,
delikanlı çağımda.
Türlü sevdayı yeşertmiştim bağımda ...

Dert ortağımdan, @aliorhan06
4.12.2009 00:04:26
batu_41
@batu-41
4 Aralık 2009 Cuma 12:45:51
Kar mı yağmış yüce dağlar başına
Sanki samyelisin estin bağrıma
Ben miydim dünyada bir bahtı kara
Neyleyim gönül yari bulamayınca
Başım alıp çıksam diyorum
Ardım sıra bakmadan
Bir yüce dağa…


Öyle ta herkesin bir derdivar,benim ne ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.192
Şiir Okunma
3.864.867
Yazı Okunma
82.924
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL