Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
8 Aralık 2009 Salı 11:39:34
Kalem varken, çocukların eline
O taşları, tutturanlar utansın.
Acımadan, jandarmaya, polise
O taşları, attıranlar utansın.

Zulüm saçar, kırılası kolları
Kana bular, caddeleri, yolları
Esnafımın, yağmalanır malları
Mâsum halka, çattıra...

batu_41
@batu-41
8 Aralık 2009 Salı 11:33:03
Ülkü için şevkle kulaç atılan,
Sevdâsıyla uğruna dam yatılan,
Canım deyip ömre bedel tutulan,
Yâr dediğin az çok hâlden bilmeli.

Erdemoğlu edep yâhu ar eyle;
Sitemini vicdânında sor soyla!
Riyâdan çık el âleme var söyle,
Saz ile söz aynı te...

batu_41
@batu-41
8 Aralık 2009 Salı 10:48:27
Gittin ya,
Beni böyle sersefil bıraktın ya
Helal olsun sana, helal olsun.
Şimdi bir adın bile kalmadı geride.
Ne o yorgun akşamlar,
Ne sahildeki çardakta,
İçtiğimiz akşamüzeri çayları var.
Senden sonra çok kere gittim aynı yere
Çok çaylar ...

İyi halt ettin, @emre vehbi alkan
8.12.2009 08:21:45
batu_41
@batu-41
8 Aralık 2009 Salı 10:44:26
Kuruyorum damla damla gün be gün
Biliyorum yaşamım son bulur bir gün
Ben göçmeden biter mi ki özlemim
Kuruyorum damla damla gün be gün

Bezdiriyor beni olumsuzluklar
Sürüyor içimizde hep düşmanlıklar
Bölünürsek geç olur çok pişmanlıklar ...

Gün be gün, @aliorhan06
8.12.2009 02:47:06
batu_41
@batu-41
8 Aralık 2009 Salı 10:41:55
Akan kanlarımız gücümüz bizim
Bir gün son bulacak acımız bizim
Ağlamasın ana bacımız bizim
Askerlerim murat almadan önce

Bende bir insanım bende askerim
Sabret tertiplerim Yaradan Kerim
Bu vatan uğruna kahır çekerim
Şehitlik kapısı çalmadan ...

Kalmadı sabrımız, @ZEKİ TOMBUL
8.12.2009 01:27:32
batu_41
@batu-41
8 Aralık 2009 Salı 10:37:45
Kurban olsun canım helâldir sana
Bir mezarda iki beden yan yana
Yatalım sarıl da sıkıca bana
Demedim yalan de yüreğin varsa...


Herşey birleşmiş şiirle birlikte.Yazılış,seslendirme,kutlarım.Hüznün güzeli.
batu_41
@batu-41
8 Aralık 2009 Salı 10:34:28
Ötme bülbül zaten virandır bağım
Bilesin ki yoktur hiç senden farkım
Çünkü ben de…
Bir giderim, beş ardıma bakarım
Onun için...Ah onun için bakarımda,
Ta yürekten yanarım…

Al güller dermiştim, has bahçeden ona
Ben razı değildim...

batu_41
@batu-41
8 Aralık 2009 Salı 10:30:51
Saymaktan yoruldum dakikaları,
Saatler bir hayli yol olmalıydı.
Yakmaktan üşendim hatıraları,
Onları yaşamak zor olmalıydı.

Omuzumdan attım kahpe dostları,
Yürekte taşımak kor olmalıydı,
Sildim beynimdeki kara yılları,
Ardımda bırakmak hor o...

A d a l e t, @ensarpinar
7.12.2009 18:57:37
batu_41
@batu-41
7 Aralık 2009 Pazartesi 18:33:24
Ben amatör bir serseri;
Duvarlar kadar serttir yüregim,
Üzülemem bir çocuk ağlarken,
Hiç bir şeye acımam ölürken.
Dünya bana ben ona küs,
Hep borçlu kalırım nefes alırken.
Ne hayal kurarım zamana,
Ne yüreğim uzanır boşluğa.
Ne olur bakmayın g...

Amatör serseri, @ensarpinar
7.12.2009 01:19:14
batu_41
@batu-41
7 Aralık 2009 Pazartesi 12:20:00
Bir bayram sabahına daha uyandık
Happy bayram diyen çocuklarımızla kucaklaştık
Bu gurbette kendi bayramlarımızı
Hatırlamaları için yine paraya dayandık
Durmadan gelen mesajları cevapladık
Nedense bayram heyecanını hiç tadamadık

Paketlenerek g...

Bayram gelmiş neyime, @belkiz
27.11.2009 07:35:00
batu_41
@batu-41
7 Aralık 2009 Pazartesi 12:16:06
Sen nerden bileceksin derdini sensizliğin,
Bir fanusun içinde kalmak gibi nefessiz.
Sana bir şey söyler mi, bilmem ki bensizliğin?
Ruhum ölüyor artık senden uzakta sessiz.

Ruh gibi nefes gibi benliğim sana muhtaç,
Varlığın benim için bir su gi...

batu_41
@batu-41
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:07:26
Ali Orhan’ım doyamadım ozana
Uyandım uğradım dostlar hüsrana
Bu dörtlükler oluştu düşün sonunda
Mahzuni Şerif’i gördüm ben düşte


Hocam eşke bende görebilseydim.Büüyük ustayı.Adamı ecelinden evvel öldürdük ya.Helal olsun bize.İşte ...

Gördüm ben düşte, @aliorhan06
7.12.2009 04:07:24
batu_41
@batu-41
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:05:15
K İMSE AŞKIMIZI KISKANMASIN
E LLERİM HEP ELLERİNDE KALSIN.
S AÇLARIMIZ BİRBİRİNE KARIŞSIN
K ALBİMİZDEKİ AŞK CENNETTE BİLE YAŞASIN.
İ NŞALLAH HİÇ YÜREĞİMDEN ÇIKMAZSIN
N AZLI YARİNİ CANIM HİÇ UNUTMAZSIN.


Bütün ççekler ve güzellikler sizinle o...

batu_41
@batu-41
7 Aralık 2009 Pazartesi 10:47:23
Canım abim babamı çok özledim inan ki
Onun sıcak sevgisi ve candan bakışını
Yıllar yılı yolunu çok gözledim inan ki
Boynuna sarılınca kalbime akışını

Abim babamızı sen öp kokla benim için
Ağlarım sizin ile olduğum günüm için
Babamızla b...

Babama ve abime, @Hatice Katran
6.12.2009 19:38:17
batu_41
@batu-41
7 Aralık 2009 Pazartesi 09:50:28
Baharın müjdesi var ki ruhumda
Laleler sümbüller renk renk açılsın
Dilimde şarkı sevgim sol yanımda
Hüzünlere yer yok artık dünyamda

Yaşamın katresi ol ki canımda
Ümitler sevinçler tek tek saçılsın
Gecemde saklı duam başucumda
Mutluluğa yer ...

batu_41
@batu-41
7 Aralık 2009 Pazartesi 09:48:29
Hiç kimse inanamaz, ne bu aşka ne bize;
İki yolcuyuz senle, gider iken zevale..
Adım adım dolaşıp, dökülürken denize,
Ben Fırat olmalıyım,sense muhakkak Dicle...

...

Hayret ile anarız, aynı şehri sokağı;
Sonbahardaymış vuslat, talandır gönü...

batu_41
@batu-41
6 Aralık 2009 Pazar 18:22:50
Küstüm artık hayata,sorma neden?
Devrilip yıkıldım, tutmadın elimden
Ne söyledim sana,ne duydun dilimden
Herşey senin olsun,uzak dur benden

Bağladım ömrümü,senin yalan aşkına
Bıraktın vefasız sen,beni bir başıma,
Sadece gülüp geçtin,gözümdeki...

Uzak dur benden, @sahilde yangın
6.12.2009 18:13:48
batu_41
@batu-41
6 Aralık 2009 Pazar 17:51:36
Şairim yaraladın,yaraladın.Gönül mısraların,sokak çocuklarına armağanolsun.Benimde gönül gözüm onlar olsun.


Yaşıyorum,dikenlerle,
gözünden yaş dökenlerle.
Şu ömrümü sökenlerle,
Yorma artık yalan dünya.
Yapayanlız yürüyorum,
Buz gibi sokakla...

batu_41
@batu-41
6 Aralık 2009 Pazar 16:14:34
Nasıl sevdiğimi Allah biliyor
Of dedikçe benden korlar geliyor
Aşkın hançer gibi bağrım deliyor
Bedenim canımdan yakınır oldu



Yüreğindeki sevda ateşin bitmez işallah.Muradın daim olsun
Gözlerimden okunur, @ZEKİ TOMBUL
6.12.2009 00:00:51
batu_41
@batu-41
6 Aralık 2009 Pazar 16:12:10
Orhan haksızlığa hiç dayanamaz
Onun dolusunu herkes alamaz
O ilhamsız tek bir cümle yazamaz
Doldur boş kalmasın ilham bardağı


İlhaını daim,dostlarınız kadim ve yürekten olsun
Doldur, @aliorhan06
5.12.2009 23:52:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.254
Şiir Okunma
3.865.533
Yazı Okunma
82.964
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL