Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
11 Aralık 2009 Cuma 10:47:58
Ağlamaz gözler pınar kurudu
Dinmez acılar dipsiz sancılar
Kör kuyuya düştü tüm mutluluklar
Şimdi mevsim hazan yürekde hüzün
Kalpde kırıklık var gülmüyor yüzüm


Bülbül güle,gül bülbüle kırılmşsa,dal gövdeden düşmeye yüz tutmuşsa,hangi bahane g...

*** yazgı ***, @Elif Masal
10.12.2009 10:41:37
batu_41
@batu-41
11 Aralık 2009 Cuma 10:41:14
Haksız haklılarla bütün kavgalı
Başına buyruk hiç olmuyor oralı
Halk bir yana o bir yana sevdalı
Haksız haklılarla bütün kavgalı

Bazı günler insanlıktan çıkıyor
Sıkıştığı zaman hemen kaçıyor
Sanki bu ülkeye huzur saçıyor
Haksız haklıl...

Kavgalı, @aliorhan06
11.12.2009 04:26:21
batu_41
@batu-41
11 Aralık 2009 Cuma 10:23:14
Ateş düşmüş
ocaklara
Vatan ağlıyor..
Ana’ların feryadı
yürek dağlıyor..
Tükendi sabrımız
doldu da taştı.
bunların yaptığı
İt’liği aştı.
Kahraman Millet’im
Kükresin artık.

Mehmet kardeşim,tavşana kaç,tazıya ut diyorlar....

Pusu, @UNALAN
11.12.2009 09:58:07
batu_41
@batu-41
10 Aralık 2009 Perşembe 22:58:05
İşte yine son aşkım, gömülürken sulara,
Veda ediyor yürek, en hassas duygulara..

Hepsine tek tek dedim, kaderimsin bir tanem,
Sonu hep hicran oldu,hep ayrılık hep elem..

Acılar derya deniz, vurur kalbin teline,
Dinmez ki gözyaşlarım,döner hi...

........ü m i t......, @vuslat05
10.12.2009 01:46:17
batu_41
@batu-41
10 Aralık 2009 Perşembe 17:17:05
.........Sözüm
............Meclisten dışarı...

İnsanları seviyorum
Herkesi…
Allah için...
Ayırım yapmadan…
Gönül gönül dolaşıyorum
Seviyor, seviliyorum.
Ben yaşıyorum
Sen şaşıyorsun.

En güzel yanımla uğraşıyorsun
Hem eleşti...

İki taş, @Onur BİLGE
10.12.2009 00:58:39
batu_41
@batu-41
10 Aralık 2009 Perşembe 17:10:44
Göğe çizdim seni ben, yağmurda gel diyerek
Yanaklarımdan sızan damla olsaydın hani
Aşk ki ateşten gömlek, her gün onu giyerek
Alev alev yanmada beni bulsaydın hani

Güle çizdim seni ben kokunda yunmak için
Kapında geda olup canımı sunmak için
...

Gel / me, @sükut-ve-çığlık
10.12.2009 00:02:11
batu_41
@batu-41
10 Aralık 2009 Perşembe 17:08:19
Hayalin gelir gözlerimin önüne
Ağlarım sevdam seni düşündükçe
Sorarım seni hesapsız günlere
Seni bulamamaktan korkuyorum.

Sen ol yanımda gerisi yalan olsun
Bak gözlerinle bir umut dolsun
Eğer bakmazsan yeter olsun kurşun
Sensiz ölmekten sevg...

)(korkuyorum)(, @esmerefsane
10.12.2009 00:19:49
batu_41
@batu-41
10 Aralık 2009 Perşembe 16:53:41
Yüreğini akıtmışsın yiğidim teşekkür ederim.Kalemin daim olsun.Ellerin dert görmesin.Ölenlerimize allahtan gani,gani rahmet,kederli ailelere başsağlığı dilerim.Vatan sağ olsun

batu_41 tarafından 12/10/2009 4:54:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Özüm dayanmıyor, @ZEKİ TOMBUL
10.12.2009 00:01:48
batu_41
@batu-41
10 Aralık 2009 Perşembe 16:49:42
Açılım safsatası
Vatan’ıma zor düştü.
Umutların üstüne.
Yedi yitik can düştü.
Can düştü
canan düştü.
Yürekler kan ağlıyor.
İçime zindan düştü.

Kahrolası hainler
gözlerine kan düştü.
Tokat;Reşadiye de..
Hain terör kan kustu.
Yitir...

Can düştü, @UNALAN
10.12.2009 15:18:41
batu_41
@batu-41
10 Aralık 2009 Perşembe 13:44:51
Eskiden
yani daha gençken
düşünürdüm
zeytin dalları
alarak elime
yürürdüm
insanların arasından
ve derdim kendi kendime
ey insan kardeşlerim
bunlar bir şey
anlatmıyor mu
size.??????????????????????

Ne dal bıraktılar ne gövde,kalmadı yeş...

Anlatmıyor mu, @faruk tabak
10.12.2009 07:56:51
batu_41
@batu-41
9 Aralık 2009 Çarşamba 20:38:14
O’ şerefsiz, O’ rezil, O’ pespaye
Senin adi alkışınla büyüdü
Milli dâvâ zannettiğin yoz gaye
Alkış, alkış nakışınla büyüdü

İnandıkça ona körü körüne
Aptal sayıldın gitmedi zoruna
Sağlığında çürüttüğü derine
Tuz ve biber eki...

Alkış belâsı, @bekirce
9.12.2009 20:04:07
batu_41
@batu-41
9 Aralık 2009 Çarşamba 20:00:41
Ezelimden beri neşeye küsüm.
Gözyaşları benim en güzel süsüm.
Yakışmaz ki bana sahte tebessüm.
Perişan halime gülmekten korktum.

Mazlumun zalimde kul hakkı vardır.
Dünyasını bilmem ötesi nardır.
Vicdan azabıyla yaşamak zordur.
Her gece uykum...

Korktum., @romanci28
6.12.2009 21:17:31
batu_41
@batu-41
9 Aralık 2009 Çarşamba 19:55:55
SATİ ZAMANI YORTUR GÖNÜLÜN
BELİRSİZ AĞRILARLA SANÇAR KALBİNİ
RAHAT HUZUR VERMEZ ESER RÜZĞAR GİBİ
BIRAKTIĞI NEMLE AĞ-LATIR KALBİNİ


UNUTULMAZ HİSLER SALAR İÇİNE
MİDEM BULANIR DERSİN VERİR TERSİNE
KALBİ SARAN İNCE BİR SİSLE
ÖLMEK İSTERSİN OL...

Gönül, @hanım şaş
9.12.2009 11:13:36
batu_41
@batu-41
9 Aralık 2009 Çarşamba 18:19:18
Gün vursa da gündüze aydınlık bu değildir
Güneş ilâhi ziya, Ay gecenin Hakk nuru
Tükenmişiz inancın ulviyetinde bir bir
Yarab! hangi suç için yükledin bu kamburu

Her adımı fazilet bir nesil istiyoruz
Her topuk darbesiyle sokakları titretsin
...

Gençliğin dikkatine, @bekirce
9.12.2009 13:04:45
batu_41
@batu-41
9 Aralık 2009 Çarşamba 12:06:19
Hocam ne olur bir müsaid zamanında beni msn.den ararmısınız.

batu_41 tarafından 12/9/2009 12:07:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sabbah'ın cenneti'nden, @bekirce
8.12.2009 16:28:15
batu_41
@batu-41
9 Aralık 2009 Çarşamba 12:03:42
İçimizdek şeytan üçgenini bozmadan.Yıldızları sökmeden bayrak dikilmiyor,göz yaşımız kesilmiyor gardaşım.Virgülüne kadar selam durdum şiirine ve dileklerine.Asıl kansızlar bizim içimizde.Suçlulara maaşlar ödüyouz,onlarda mermileri ibizim ciğerlermize...

Sabbah'ın cenneti'nden, @bekirce
8.12.2009 16:28:15
batu_41
@batu-41
9 Aralık 2009 Çarşamba 11:56:21
SÖZÜM VAR HAİNLERE

Buraya kadardır sabrımız bizim
Başından derini yüzdürme bana
Şehit durağı mı kabrimiz bizim
Sülalene mezar kazdırma bana

Bayrağa hakaret dersen yapıldı
Türklük çizgisinden dışa sapıldı
Birlikten dirlikten böyle kopuldu
...

batu_41
@batu-41
9 Aralık 2009 Çarşamba 10:53:26
Âdem’den geleni Nuh’tan kalanı
Kıramadık kırılmıyor Mahzuni
Sende göçüp gittin kahpe dünyadan
Zincirlerin yarasıyla Mahzuni

Bulmak çok zor o yazıyı yazanı
Daha da bozdular bozuk düzeni
Baskı altında okuyanı yazanı
Yaşasayd...

Mahzuni, @aliorhan06
8.12.2009 23:43:22
batu_41
@batu-41
8 Aralık 2009 Salı 11:43:29
Gün bahar ayların, gün ışığında.
Gördümde seni, bahtiyar oldum.
Boş olan gönlümün, aralığında.
Sevdimde seni, bahtiyar oldum.

Bahar aylarında, yağmurlu günde.
Sevda sözcükleri oluştu dilde.
Sımsıcak sevgiyi buldum elinde.
Sımsıkı sarıldım. b...

batu_41
@batu-41
8 Aralık 2009 Salı 11:41:10
Oğuzsoylum andı teyze halayı,
Şimdilik ayakta korur kaleyi,,
Göğüsledi metanetle belayı,
---- Hem ineği sağdı hem de koyunu
----Arada sırada kurdu oyunu.


Öğretmenlik yakışıyor hocam.Klay gelsin.Kutlarım yüreğimden
Hala-teyze-10, @kocakurtsoylum
8.12.2009 06:12:59
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.188
Şiir Okunma
3.864.862
Yazı Okunma
82.923
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL