Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
13 Aralık 2009 Pazar 14:37:46
Seven bu kalbimden yaktılar beni.
Kurudu bağlarım bir çöle döndüm.
Firak komasına soktular beni.
Hasret kafesinde bülbüle döndüm.

Yar dolmuşa geldi oyunu yuttu.
Sorumsuz insanla beni bir tuttu.
Hiç aramaz oldu belki unuttu.
Yar gönlüne ağyar...

Döndüm., @romanci28
13.12.2009 13:28:19
batu_41
@batu-41
13 Aralık 2009 Pazar 12:39:28
Duyarlı yürek,keşke hepiimiz böyle duyarlı davransak,gönül rızasıyla,allah için yardım severliliğimizi kaybetmesek.Kan göz yaşı dökmesek.Saygılarımla,Gülhan bacı.
batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:12:55
Asırda parti kapatma çoğaldı
Bilmem anayasa niye kapatıyor
Meydanlar hep rezil köpekler aldı
Gelen barışa karşı gidiyor

Ahmet türk düştü hamamdan
Emine ayna edecek kumandan
Apo haince sırıtıyor yamandan
Uyuz bitler parti kumand’ediyor...

Partı kapatma..., @ttttark
12.12.2009 08:37:30
batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:09:42
Yürekten bağlıymışım sana meğer
Zaman şimdi sensiz akıp gider
Uğruna dünyaları versem değer
Sana olan aşkım sonsuza denk sürer

Gitmesede kalbimden o temiz aşkım
Dinmesede yoluna döktüğüm göz yaşım
Kurtulmasa da kara sevdandan başım
Bitmez sa...

Ayrıılık, @Ömer Yiğit Aydın
12.12.2009 06:37:16
batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:02:44
her mevsim rengini
gözlerinde alır
her iklim
senden alır kokusunu
her yağmur senden alır
bulutlarını
her çiçek
gülüşünle
hayat bulur

gel
bir güneş gibi
aydınlat
karanlık yanımı
bir yağmur gibi
yağ üzerime
tabanlarımda
topra...

Gel bir yağmur gibi, @Y. Kaya
12.12.2009 14:54:23
batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 14:40:12
Masal gibi bir sevdaydı..
gözü kalem, kaşı yaydı.
Beni sevdi bir hoş oldum.
Yeryüzüne sığamadım.
Gökte uçan bir kuş oldum.

Mutluluktu benim adım.
Deryalara sığamadım.
Birgün terk edip gitti.
Tüm Dünya’yı adım adım.
Çok aradım bulamad...

Bir sevda masalı, @UNALAN
12.12.2009 02:53:09
batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 12:23:49
İki cihan efendisi, yalnız vefa sendedir
Nadanı arif eyleyen, ilmi ifa sendedir
Şefaat eyle bizlere, derde derman penâhım
Kurtuluşa mazhar olmuş, eren tayfa sendedir

Sonsuzca selatu selam, ya Seyyid-ül Mürselin
Hasretin dilde dildarın, lütfey...

batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 03:08:42
Girmiş bir girdaba duygularım,
Bir çıkış yolu bulamıyorum.
Kabuslarla dolmuş rüyalarım,
Sabaha gülerek uyanmıyorum.

Her gün bir çizgi ekliyor aynalarım,
Kendi suratıma bakamıyorum.
Öğle bağlı ki elim kollarım...!
Hayata bir tokat çakamıyorum...

Utanıyorum, @ensarpinar
5.12.2009 18:36:30
batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 03:05:37
Yalan bir dünya,sahte bir huzur,
Lekeler sürülür ak alınlara.
Çaresizlik yüreğimi dondurur,
Ne aklım bana sahip ne ben aklıma.

Pazarlık hep içten,hep kahpe gurur,
Defterler dürülür karanlıklarda.
Ucuz ihanetler arkadan vurur,
Ne dostum bana ...

A ş k, @ensarpinar
11.12.2009 23:16:03
batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 02:42:01
Sen elimi nasıl tutmak istersin
Cehennem ateşi yalım mı dersin
Sabrımıza cennetle cemal versin
İki garip âşık yalınız gelir


‘Ölürüm’ demiştim ölürüm inan
Bazen ben söylerim bazen Sibel Can
Onca yemin ettim inanmıyorsan
Şahitli...

Ölürüm, @Onur BİLGE
12.12.2009 00:15:49
batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 02:38:57
Kimse bilmez ne haldeyim
Çölde esen sam yeliyim
Huzur sağlık tüm dileğim
Garip kulum Rabbim sana
Kora döndüm yana yana

Yürekten kutlarım dost.Gönül pınarını akıtmış sayfaya.
Derdim çok yarab !, @GÜLDESTE
12.12.2009 00:11:48
batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 02:36:49
Sana demeyeyim de, ben kimlere diyeyim,
Tek sen dinlersin beni, ben kime dinleteyim,
Gözyaşlarım taşmakta, ummana dökmekteyim,

Gel sen de bir ben gibi, ağla kemanım ağla,
Ağlamanın zamanı, ağıtlar yakıp çağla,


Ya teselli et beni, sabı...

batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 02:33:56
Ne oldum dememek lazım.Allah muhafaza.Halkınıda,vatanınıda,kefensiz yatanınıda düşünmek ve bir daha düşünmek gerek.Mahşeride var bunun.Saygılarımla kalın

batu_41 tarafından 12/12/2009 2:34:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tikrit sırtlanı, @bekirce
11.12.2009 22:29:14
batu_41
@batu-41
12 Aralık 2009 Cumartesi 02:11:06
UÇAK OLSAYDIM
BULUTLARI GÖRÜRDÜN.
KARAVAN OLSAYDIM
DÜNYA TURUNA ÇIKARDIN.

RÜYA OLSAYDIM
MUTLULUĞA SELAM DERDİN.
HAYAL OLSAYDIM
GERÇEK OLSAN DERDİN.

TAVŞAN OLSAYDIM
TÜYLERİMİ OKŞARDIN.
KEDİ OLSAYDIM
BENİMLE UYURDUN.

KELEBEK OLSAYDIM ...

Olsaydım, @sevdapınarı
12.12.2009 02:08:50
batu_41
@batu-41
11 Aralık 2009 Cuma 15:55:27
Keçisi zararlı imiş meşeye,
Yalanı yanlışı koymuş köşeye,
Sanki düşman olmuş böyle neşeye,
Dağlarımı öksüz koydu hökümet.


Şairim bu dörtlüğünü özellille aldım,cevap yazmak için.Galiba siz ya çiftçilik yapmadınız,köyde oturmadınız,kara las...

batu_41
@batu-41
11 Aralık 2009 Cuma 13:05:58
Dün bir bugün iki yarın olur üç
Ayrılık takvime yazılmaz gülüm
Senin yokluğunla yaşamak çok güç
Seven gönül asla ezilmez gülüm

Yaşanmamış günler hesap soracak
Biliyorum hasret beni yoracak
Hançerin sonunda kalpten vuracak
Ölmeyene mezar kazı...

Ezilmez gülüm, @ceyhunaltunkas
11.12.2009 12:15:36
batu_41
@batu-41
11 Aralık 2009 Cuma 12:06:26
Bir gün gelirse tek nokta şiirlerimin sonuna
İşte o gün bitmiştir…

Mükemmel işlenmiş yürekteki duyguseli,adınız buna layık bu şiirle ölümsüzleştirmişsiniz,canı gönülden kutlarım dost kalem.
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
11 Aralık 2009 Cuma 12:02:27
Ne Nil ne Amazon yetişir susuzluğuma,
Ne rüyan ne resmin kafi umutsuzluğuma,
Bir bulut kadar bile görünmedin,
Şimdi ben ne yaparım yanlızlığımla?

Bilseydim eğer terk ederken
Hangi cımbız sökerdi seni yüreğimden
Rüzgarda mı ortak oldu bu kalle...

İhanet, @ensarpinar
10.12.2009 16:37:44
batu_41
@batu-41
11 Aralık 2009 Cuma 11:57:55
Çocukların arkasına saklanan korkaksınız
Yıkanmış beyinlerle sadece bir maşasınız
Yaktın yıktın zarar verdin eli kanlı hainsin
Sabrımız taştı artık bunu iyi bilesin

Yemin ettik ölürüz vatan için hepimiz
Dış güçlere aldanıp üç beş kuruş derdini...

batu_41
@batu-41
11 Aralık 2009 Cuma 11:54:43
ilk defa farkettim gözlerinin rengini
oysa ne kadarda güzelmiş yeşili
derininde taa derininde gördüm kendimi
kapanmasın istedim o kiprikleri
******
şimdi zaman su gibi akıyor
dertlerim dertlerinle bütünleşiyor
kabuslarım sen ile bölünüyor
...

Gözlerin, @hanım şaş
10.12.2009 18:53:12
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.210
Şiir Okunma
3.865.109
Yazı Okunma
82.942
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL