Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 15:32:52
Doğdun aşkla, sen ağladın
Mevla’m diye, çok çağladın
Gecen vuslat, can dağladın
Sen ölünce, kimler ağlar…

Koşup gittin, nice derde
Yavuz olmak, vardı serde
Estin zalim, olan yerde
Sen ölünce, kimler ağlar…

Gezip durdun, umut oldun
Garip...

batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 15:28:09
Talebeniz paşa olup kızınca
Bir Pir Sultan Abdal, olurdun sen de.
Ferman yazdıranlar zevkten sızınca
Tek başa söylenir, kalırdın sen de.

Köroğlu’na dardır beyinden dağlar
Yiğitleri toplar birliği sağlar
Cenk meydanlarında kemendi bağlar
Köro...

Olurdun, @Dursun Yeşil
21.11.2009 07:31:08
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 15:18:11
Gitme,,,,,
Saatler durur
Gecmez olur zaman
Akrep yelkovana olur düsman
Gün geceye kavusmadan
Aylar yillar gecmez olur
Son bir kez düsün yine
Gitme,,,,,,,
Ne gecti eline
Hem kendini hem beni yaktin
Seni bensiz beni sensiz biraktin
Dön bir b...

__gıtme__, @SEN BENSIZ BEN SENSIZ
21.11.2009 00:48:09
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 15:05:50
Gurbet yerlerinde günleri saydım,
Bazan ağlayıpta hayattan caydım,
Cevreye bakdıkça hüzüne kaydım,
Bazan ağlayıpta hayattan caydım,

Gönlümde cefa var gözüm ağlıyor.
Ağlayıp durdukça ömür dağlıyor.
Kara yazmayı da başım bağlıyor.
Bazan ağlayı...

Yabancı yerde, @Kangallı Mustafa
21.11.2009 14:21:08
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 14:54:29
Yaramaz arkadaş beş para etmez
Muhammedsiz olan din hoş değildir
Benzinsiz araba bir yere gitmez
Anlamayan ışte hin hoş degildır

Kiminin tüm derdi paradır para
Her sey`i bırakmış gayrı kenara
Kimide düşünür bak kara kara
İnsan sıfatında cin ...

Hoş değildir, @Nihat YURT
21.11.2009 04:23:46
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 14:47:13
BÜLENT ERSOY

TANRIM ERKEK YARATTI BENİ
DUYGULARIM KADINSI GİBİ
ANNEM ERKEK BİLİRDİ BENİ
ŞİRİN BİR KIZI OLDUM ŞİMDİ

BENDE CİLVELİ BİR KADINIM
HERŞEYİM TAM , YERLİ YERİNDE
ZEVKLERİMİ SONSUZ YAŞARIM
BÜTÜN ERKEKLER HEP PEŞİMDE

DOYMUYOR YÜR...

Bülent ersoy, @ALİ ŞENGÖR
21.11.2009 02:34:03
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 14:43:30
Her cinnet vaktinde;
Salkım salkım tükenmişlik nümayan.
Donuk...
Sessiz.......ve;
Vazgeçmişlikle.....


Her cinnet vaktinde;
Kör olmuş bir kaç düş daha,
Yoksun....
Yorgun......ve;
Umutsuzca.....


Ve her cinnet vaktinde;
Bir kez daha e...

Cinnet vakti........, @zophıx
21.11.2009 02:44:48
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 14:19:17
Kağıda kaleme lüzum kalmadı
Mektubun deviri geçti postacı
Göçeden Ceylan’lar selâm salmadı
Dünün tadı tuzu kaçtı postacı

Yıldız’ın suçu ne? “Ya Allah!” demek
Bir gecede yitti biriken Emek
Aziz’le Bedran’ı görmüyorsan pek
Dar gelen Sincan’dan...

Kerizin son mektubu, @bekirce
21.11.2009 11:50:36
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 13:52:04
Burada sağdece şairler mısralarını ve hecelerini konuşturmuşlar.Dost yüreklerden güzllikler sofrasını sunmuşlar.Dostlara,özellikle sayfa şairemize gönül dolusu harika şiirini kutlamak,ve burada böylere hecelere fırsat verdiiiçin kutlamak düşer diye d...

batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 13:34:23
Dilerim ki bu şerefsiz sahte maskeler bir gün birer birer düşerler.Ve düşüyorlar.Biz sağdece görmeye yarayan gözlerimizi kalpten görmek için açalım.İşte bu yündendirki,bu yazdığım dünkü şiirimden dolayı bütün yorumlarımıaynı yorumu kullanarak arkadaş...

Maske, @sevdapınarı
21.11.2009 08:00:11
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 11:19:40
Ziyaretle sar yarayı
Gönüllerde kur sarayı
Dosta mekân yap burayı
Gelenlere selam olsun

Kalpte yüce bina vardır
Kapısında duran yârdır
Güzel ahlak bize kârdır
Bilenlere selam olsun

Zeki yemez haram aşı
Hakka eğer daim başı
Dindiremem gö...

Selam olsun, @ZEKİ TOMBUL
21.11.2009 00:05:40
batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 11:10:13
Saatler mi durmuş, yoksa zaman mı..’’’
Nasılda vuruyor bak hiç acımadan
Yüreğe nişan almış, hasret silahı
Yüreğin yüreğime, yamalık olsaydı eğer
Eğreti dikişleri, çoktan atardı…

Öyle yükler yüklü ki,
Bir damla göz y...

batu_41
@batu-41
21 Kasım 2009 Cumartesi 09:50:45
VeDa EtTiM....

Bilinmedik bir akşam üzereyken,
aldım ceketimi omuzuma düştüm yollara
Bekleyemedim gece yarısını
göremeden düşlerime
VEDA ettim ben....................

Belkide çaresizlik saklıydı düşlerimde,
Gizli karanlıkların kahramanı ol...

'....veda....', @birbey
21.11.2009 08:37:37
batu_41
@batu-41
20 Kasım 2009 Cuma 15:55:12
Sen yollara yürürsen
Çiçekler de yürür
Sen yürürsen yollara
Yüreğim de yürür
Şaşarım gülüşünün ardından güneş doğmazsa
Bir çocuk kapıları kırıp kırlara koşmazsa.
Yağmur deli yağmazsa şaşarım
Martılar denizi bırakıp sana koşmazsa.
Sen ufuk ç...

batu_41
@batu-41
20 Kasım 2009 Cuma 15:12:10
ARTIK DÜNYA DÖNMESİN,
KUŞLAR CIVIL CIVIL ÖTMESİN,
KUZULAR KIRLARDA KOŞMASIN,
ARTIK GÜNEŞ DOĞMASIN.

AHHH !!! AŞK AHHH !!!
BENİ YAKDIN GİTTİN AHHH !!!
ARTIK AŞKA İNANMIYORUM,
BİR DAHA SEVMEĞE KORKUYORUM.

DÜŞLERİM KABUSA,
GÜNLERİM CEHENNEME...

batu_41
@batu-41
20 Kasım 2009 Cuma 14:00:02
Askla,,,,,,
Denize dogru caglayan
Nehirin denize kavusma
Hasretiyle,,,,,,
Gül dalinda
Aska teslim olmus bülbülün
Mutluluguyla,,,,,
Kavrulmus topraklarin
Suya duydugu
Istekle,,,,,
Yuvada annesinin getirdigi
Yemi bekleyen sercenin
Acligiyl...

batu_41
@batu-41
20 Kasım 2009 Cuma 13:25:22
SINIRDAKİ ASKERLERİM
TELEVİZYON SİPİKERİM
MÜHENDİS İLE MİMARIM
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.

DOKTORUMUZ,HEMŞİREMİZ
YAZARIMIZ, ŞAİRİMİZ
BUNCA YATAN ŞEHİTİMİZ
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.

MÜBAREK KURBAN BAYRAMI
TÜM HALKIMA KUTLU OLSUN
GÖNÜLLER VE KA...

Bayramınız kutlu olsun, @lemoslu
20.11.2009 12:41:35
batu_41
@batu-41
20 Kasım 2009 Cuma 12:26:27
Yeter,kapansın gözlerim artık hayata
Dayanamıyorum buna,canım yanıyor,
Hiç gücüm kalmadı,inanki feryada
Çekemiyorum artık,canım yanıyor

Pare pare olmuşum,yüreğim yanıyor
Beni görenlerde yaşıyorum sanıyor
Kalbimdeki hançeri,kimse bilmiyor,
Bi...

Canım yanıyor, @sahilde yangın
19.11.2009 23:43:58
batu_41
@batu-41
20 Kasım 2009 Cuma 12:21:55
Küllenmiş bir aşkla çıktın karşıma
Bir kıvılcım daha yakma ne olur.
Yıllarca dayandım senden uzakta,
Bir daha karşıma çıkma ne olur.


Adını gizledim kalbimden bile.
Bir ateştin döndün şimdi bir küle.
Derdimi açmadım hiç kimselere,
Ne hâldey...

***gelme ne olur***, @ulkuduysak
20.11.2009 00:06:54
batu_41
@batu-41
20 Kasım 2009 Cuma 11:17:28
Bitmez bendeki bu gönül yarası.
Unutamıyorum adını,kahrolası.
Yıktın dünyamı,eyledin viran.
Çık git hayatımdan allahın belası.

Körümüş gözlerim,göremedim
Sahte sevgine,karşılık veremedim
İçimdeki seni öldüremedim.
Çık git hayatımdan allahın ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.157
Şiir Okunma
3.864.715
Yazı Okunma
82.918
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL