Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
16 Aralık 2009 Çarşamba 10:11:33
Elleri hamurdur işli gelinin
Yâr geliyor diye börek açıyor
Kınası tazedir iki elinin
Sevdiğim gönlüme neşe saçıyor

İstemem böreği gelini verin
Sevdası kalbimde dereden derin
Odama kilimler halılar serin
Gönül yâr köşküne bu gün göçüyor

Un...

Böreği yaktık, @ZEKİ TOMBUL
16.12.2009 00:21:12
batu_41
@batu-41
15 Aralık 2009 Salı 14:27:26
Bir kurşun olsaydın
Acemi bir namluda
Kimvurdu ya götürseydin
Bir faili mechul gibi
Anlamsız düşlerimi

Hadi doğrult bana
Gözlerini
Sık gitsin
Kalbinle vur
En mehsum gülüşlerimi

Sevmediğini haykır
Yüzsüzlüğüme
En etkili silahını kuşa...

Faili meçhul bir aşk, @Y. Kaya
15.12.2009 13:20:38
batu_41
@batu-41
15 Aralık 2009 Salı 14:25:27
İlk kaşıkla tanıştı sonra
Mamasını özenle yedirdi anası
Mutluydu, mutluluk buysa eğer
Kalbindeki delik öldürürmüş meğer
Ameliyat dedi doktorlar, para yoktu
Gözlerinde mavi umutlarla gelmişti
Gözlerinde mavi umutları adlıda gitti…

Doğma...

batu_41
@batu-41
15 Aralık 2009 Salı 12:01:54
Acıyla eşdeğer sanki
Tarifi anlatılmaz yaşanır bilki
Ömrümde ilk sevda başkadır sanki
Sevmek çok başka hayat anlamlaşır sanki.


Gözlerde renkler değişir,ebrulileşir
Ellerim titrer gönlüm hisleşir
En acı yara onla iyileşir
Sevmek çok başka g...

Sevmek çok başka, @hanım şaş
12.12.2009 20:58:26
batu_41
@batu-41
15 Aralık 2009 Salı 11:59:04
Hayat ölümün ardından doğan
Çocuklarla yeniler kendini.
Hayat kopardığın bir çiçek yerine
Yeniden bitmesiyle tazeler kendini

Ufuktan doğan güneştir hayat
Ve tekrar batmasıdır.
Bir damla göz yaşında gizlidir hayat
Yere düşüp parçalanmakla bit...

Hayat, @hanım şaş
14.12.2009 18:59:23
batu_41
@batu-41
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:55:03
Servetine servet katar,
Yükler gider katar,katar,
Anasını bile satar,
Şeref ne işine yarar?

Para,mal,mülk,gelir geçer,
Her can bu dünyadan göçer,
Herkes ektiğini biçer,
Şeref ne işine yarar?

Oğuzsoylum kuldur naçar,
Ecel şerbetini içer, ...

batu_41
@batu-41
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:39:08
Ben beni tükettim derd-i candayım
Çığlığım bir yanda ben bir yandayım
Zamanlar yeter mi asr-i andayım
Bıraktım ahımı Gül kalsın yerde

Sevdana sığınan bir kalbim vardı
Seni gülüşüne düşlere sardı
Yokluğun bilmedin ahh intihardı
Bıraktı...

batu_41
@batu-41
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:34:39
Hatırlarmısın gülüm.
Küçükken gülüm derdim;
Sana...
Sonra bıraktın bizi..
gitdin el kapılarına.
yıllardır hasretiz yoluna..
Duydum ki;
bir Kırgız’a vurulmuş...
Mutluluğu bulmuşsun.
Senin de bir gülün olmuş..
Adını da İlknur koymuşsun....

batu_41
@batu-41
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:28:33
Kuşlar kadar olamadın
Kafesinde duramadın
Mutlu yuva kuramadın
Yaraladın saramadın .

Sana nasıl güveneyim
Senin neyini seveyim .

Olmaz olsun böyle sevda
Bir semt adı sende vefa
Uyardım seni kaç defa
Uymadın hiç bir kurala

Daha ...

batu_41
@batu-41
14 Aralık 2009 Pazartesi 10:20:08
Sevdalıyım insanlığa insana
İçinde bir kızım var bak Adana
Bu dörtlükler işte onun adına
Sevdalıyım insanlığa insana

Teknoloji bakın nasıl harika
Selamımı götürüyor anında
İnsan isen bunu yanlış kullanma
Sevdalıyım icat eden insana

Adresi...

Sevdalıyım, @aliorhan06
14.12.2009 07:31:23
batu_41
@batu-41
14 Aralık 2009 Pazartesi 02:31:57
Hangi dağ yamacında kaldı gelmedi ceylan
Bir avcıya ram olup, yaralandı mı yoksa ?
Daldı karanlıklara, yüzü gülmedi ceylan
Mahzun bakan gözleri harelendi mi yoksa ?

Bakışında dünyayı saklamışım içine
Sarılsam gecelerde gidermiydi gücüne ?
Bir...

Yaralı ceylan, @RABATLI
14.12.2009 00:06:33
batu_41
@batu-41
14 Aralık 2009 Pazartesi 02:30:02
Hayal saraylarının aşk damında mahkûmum,
Ömrümü bir maşukun sözleriyle tükettim,
Şu mahzenin dibine ışık veren bir mumum,
Ömrümü bir Leyla’nın közleriyle tükettim.

Tüm dertleri aştım da takıldım engeline,
Hep yükseklerden baktın ne geçti...

Bana sor, @ümit zeki soyuduru
14.12.2009 00:05:18
batu_41
@batu-41
14 Aralık 2009 Pazartesi 02:23:25
Sevgi çoktan bitti,nefret hiç gelmez,
Giden istese de,kalan vazgeçmez.
Nefesler tutmuşum sana,bağrım yırtık,
Kırma,kalpler kırılsa da bölünmez.

Veda çoktan bitti,elveda denmez,
Bu akşam gidenler hiç geri gelmez.
Eller sallamışım,ümit yok artı...

Çoktan bitti, @ensarpinar
14.12.2009 00:35:03
batu_41
@batu-41
14 Aralık 2009 Pazartesi 02:04:08
Oysa ki

Biz sevmeyi bilmiştik

Kavuşamamktı

Mesele...

Ayrılık ölümden de

Betermiş meğer

Böyle...

Sesini duymadan

Bir gün ölürsem eğer

Çok hafif kalcak

Ölümün acısı bile...


Ne sevgilerin arkasından ağıtlar,ne şiirler...

batu_41
@batu-41
13 Aralık 2009 Pazar 17:01:46
Konuşmamız artık imkansız oldu.
Söylesene seni nasıl unutacağım.?
Hüsranlar gönlümde kararken pusu.
Korkum çığlıklara gebe kalıyor..

Rüya aleminde seni düşlerim
Eksilmiyor inan,gamım,kederim.
Hasretinden yandım,yandım tükendim.
Kapandım ağla...

"yokluğuna yenildim", @hasret
13.12.2009 16:40:00
batu_41
@batu-41
13 Aralık 2009 Pazar 16:52:58
Kaz mezarcı yeniden bir mezarlık yer olsun.
Bahtım bana gülmedi öbür dünyada gülsün.
Yaşarken doyamadım toprakta yâri sarsın.
Özledim seni inan canımdan çok özledim.
Kızgın saclara düşüp can evimde gizledim.

Yaşamak mı sanırsın sadece nefes al...

Özledim seni, @HATAYLI
13.12.2009 01:06:55
batu_41
@batu-41
13 Aralık 2009 Pazar 16:48:00
Taşını toz eder bir de elerim
O/Nur/la çağlarım güçlü debim var
Ciğerini tünel tünel delerim
Canına kıyacak bir akrebim var


Onura lafmı yeter kardeşim.Onurlu kardeşim çok yaşa.Harikasın.Hoşça kardeşçe kalın
Bir akrebim var, @Onur BİLGE
13.12.2009 00:41:18
batu_41
@batu-41
13 Aralık 2009 Pazar 16:23:44
Sormayın derdimi deli dalgalar,
Ben Gobi çölünde sahra değilim.
Mahvetti gönlümü dertli anılar,
Yaprağı solmayan gonca değilim.

Dolmayın gözüme çöl toprakları,
Mısır’ın Nil’inde damla değilim.
Bakmayın yüzüme güz yaprakları,
Hazi...

Sormayın, @ensarpinar
13.12.2009 16:05:58
batu_41
@batu-41
13 Aralık 2009 Pazar 14:48:54
Kalemin daim,acılarımızın azalması hatta bir daha yaşanmaması dileğimle.
batu_41
@batu-41
13 Aralık 2009 Pazar 14:45:15
Bazı bazı esiyordun yel gibi
Ne estiğin belli ne esmediğin
Coşup çağlıyordun sanki sel gibi
Ne coştuğun belli ne coşmadığın

Karalar giymişmişsin sanırlar yaslı
Hırçın iken birden olmuşsun uslu
Gülüp parlıyordun şimdiyse paslı
Ne güldü...

Belli, @aliorhan06
13.12.2009 00:40:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.222
Şiir Okunma
3.865.192
Yazı Okunma
82.952
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL