Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
18 Aralık 2009 Cuma 11:56:49
Nefsin derdine düşeli
Kendimi kınar gezerim
At olup haramlara koşalı
Cehheneme doğru gezerim

Rabbimi çok defa bildim
Tarıkın hatası çoktur tövbe
Bu ömrüm günahlara gebe
Tespihimi çeker gezerim

Bazen ağlar bazen suda
Günahlarıma artık ved...

Günahkar.., @ttttark
18.12.2009 08:05:34
batu_41
@batu-41
18 Aralık 2009 Cuma 11:52:35
Her ölüm
Kendi için
Bir ceset bırakır
Oysa cami avlusuna

Can vermek yaradana
Mahsusta
Can almak
İnsanlara mı kalmış


Oysa yaradan insanları
Sevgiyle yaratmadımı
Öyleyse bu öldürmeler niye
İnsanlığın sonunu getirerek

Kıyameti i...

batu_41
@batu-41
17 Aralık 2009 Perşembe 21:05:17
Zamana sığmayan ihanet
Talan ediyor yüreği elbet
Huysuzluk kin ve nefret
Sevgiye olmuştur bir merkep


Düzelmeyecek artık aşkın kanunu
Her şey başını almış gidiyor
Kimse durduramaz aşkın kahpelerini
Gölgeler kar etmiyor,bu yolun esirlerini
...

Aşkın hükmü, @CANER CAN
17.12.2009 10:44:21
batu_41
@batu-41
17 Aralık 2009 Perşembe 19:08:22
Yürekten çıkardım ne sor ne ara;
Gözlerim matemin yaşıyla dolsun…
Severken kalbimde açtığın yara;
Neş’eyle kanıyor bayramın olsun…

Soldurdum yürekte açan gülümü
Aşkında son satır hüzün bölümü;
Nefesim düşünmez derken ölümü;...

Bayramın olsun!.., @Ali ALTINLI
11.12.2009 14:33:10
batu_41
@batu-41
17 Aralık 2009 Perşembe 19:04:36
SEN UNUT DEMESEN!..

Sensizlik en ağır cezam olmasa;
Kalbimi vuslatla avutur muydum…
Aldırma hicranla dolsun kadehim;
Sen unut demesen unutur muydum…

Gözlerin “ git “ derken oralı değil;
Yüreğim derbeder yaralı de...

Sen unut demesen!.., @Ali ALTINLI
16.12.2009 17:48:44
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
17 Aralık 2009 Perşembe 18:36:21
Hayata bir daha gelmeyeceğimize göre,toplumun kabullendiği şekilde herkes istediği gibi giyinmekte serbesttir.Kimse karışmamalı.Kardeşim gönlünüzce yaşayın hayat sizin,dünya sizin.Mutlu olun yeter.
Kokoşum ben kokoş, @sevdapınarı
17.12.2009 15:23:01
batu_41
@batu-41
17 Aralık 2009 Perşembe 18:30:14
Kalbimi ince kıyım, dilim dilim dildiniz
Siz de bilemediniz ne kadar adildiniz


Söz daima ariflerindir.Usta kalem yazarda olmazmı,yreğin dert görmesin üsdadım
Sevgili bayan…, @İhsan POLAT
17.12.2009 16:21:29
batu_41
@batu-41
17 Aralık 2009 Perşembe 18:25:54
Bir mecraya düştü gözyaşları,
Aktı da hayat buldu sevda çiçeği.
Zaman yavaşlattı tomurcukları,
Açtı da yenik düştü hayat gerçeği.

İltica etti gönül tenhaya,
Aşk avutmaz oldu yorgun yüreği.
Aklım sürükledi beni kuytuya,
Kırıldı dallarım açmaz...

Bu akşam, @ensarpinar
17.12.2009 01:18:40
batu_41
@batu-41
17 Aralık 2009 Perşembe 18:15:07

oldu bahçedeki güller.
Oldu virane bülbüller.
Nerde kaldı mutlu günler ?
Benim mazimsin SONBAHAR.
Akıttım gözümden kan-yaş.
Hicran bana oldu yoldaş.
Ana , baba , bacı , kardaş,
Rüzgârla gitti SONBAHAR...


şAİRİM ÖYLEDİR,ÖYLEDİR ZALİMLER ...

Sonbahar, @Mehmet Aktaş
14.12.2009 16:05:18
batu_41
@batu-41
17 Aralık 2009 Perşembe 18:09:36
nadına da olsa bak, yüreğin yüreğimde,
Kanarlar hep görenler, o ela gözlerime,
İnanma sen, kanlı yaşlar aksa da yüzüme,
Aldanma sakın can, mutlu kal sevdiklerinle,
Sevdamı gömmüşüm ben...KÜSÜM YÜREĞİME...

Her ne kadar mutluyuz desekte dilde di...

Küsüm yüreğime, @Sonkardelen
13.12.2009 19:27:52
batu_41
@batu-41
17 Aralık 2009 Perşembe 18:05:20
Feryadı-figan eden.
Nice insanlar bizim.
Şahadeti yol bilip.
Nice eren can bizim.
Tarihi destan olan.
Tüm Dünya’ya nam salan.
Kanayan Vatan bizim.

Bayraklar bayrak olmaz.
Al kanla sulanmayan.
İnsanlıktan çıkmıştır.
Şehidine yanmayan...

Sözde bayrakmış adı, @UNALAN
17.12.2009 14:07:41
batu_41
@batu-41
17 Aralık 2009 Perşembe 13:20:34
Cenabı allah herşeyin hayırlısını versin dost.Biçilen ömürden ötesi uok malum.Allah ele avuca düşürmesin yeter.
batu_41
@batu-41
17 Aralık 2009 Perşembe 13:06:07
Dostluk pekişir mi yalan sözlerle
Gözüme bakarak kandırma beni
Yüreğimi yaktın korlu közlerle
Yalvarırım daha yandırma beni

Çatık kaşlarınla gönlümü yıktın
Bilmem ki karşıma nereden çıktın
Dost gibi göründün özümü yaktın
Dumanım yükseldi sön...

Çıkma karşıma, @ZEKİ TOMBUL
17.12.2009 00:03:17
batu_41
@batu-41
16 Aralık 2009 Çarşamba 18:13:22
Takvimler eridi, on birler geldi
Rüyalar görüldü, tabirler geldi
İçime yöneldim, şiirler geldi
İçimin içinde sen varsın diye.


Öyle feryat figan görmedi dağlar
Gözümde tazecik bir gelin ağlar
Hangi insafsızlar yolları bağlar?
Bekleri...

Doğmak istiyorum, @Onur BİLGE
16.12.2009 00:13:22
batu_41
@batu-41
16 Aralık 2009 Çarşamba 18:04:50
Kalkın şu bilgisayarların
başından biraz.
Hiç değilse önümüzdeki yaz..
Bir kere olsun..
yaşayın çocukluğunuzu,
Bırakın....
bilgisayar oyunların da;
adam öldürmeyi...
garip bir dille;
mesajlaşmayı..
Notebookları,
Facebookları..
bırakın....

Sanal çocuklar, @UNALAN
16.12.2009 14:57:59
batu_41
@batu-41
16 Aralık 2009 Çarşamba 17:56:43
Analar ağlar, bebeler ağlar.
Başı ak saçlı babalar ağlar.
Bu kan artık bizleri boğar.
Bu artık sözün bittiyi yerdir.

Millet duramıyor kalkmak üzere.
Sesim, alim, bürokrata yazara.
Yetmiyorsa görev verin bizlere.
Bu artık sözün bittiği yerdir...

batu_41
@batu-41
16 Aralık 2009 Çarşamba 10:41:28
ödünç ver ellerini üşüyor yüregim
vurgun yedim yıllardan paramparçayım
kırık dökük duygularım;ve ezilmiş her bir yanım
karı kıyameti görmüş sensizlikten acıyor canım
üşüyorum..ne olur ödünç ver ellerini
...... ...... .......
bir buz devriyim do...

batu_41
@batu-41
16 Aralık 2009 Çarşamba 10:37:53
Gözlerim en güzel sevdayı sende buldu
hayatın acısını kederini seninle unuttu
zamansız geldi geçti o güzel günlerin
merhaba dediğin hayata elveda diyemedin
gözlerimden akan yaşları gidişinle sele çevirdin ANNEM
söz veripte tutamadığın beni öksüz...

Annem, @güneşimdin
5.12.2009 22:51:21
batu_41
@batu-41
16 Aralık 2009 Çarşamba 10:34:29
İçimdeki arzulara söz geçiremiyorum ,
Anıların boynu bükük kaldı yokluğunda..
Nasıl alışır gözlerim,ellerim,yüreğim yokluğuna??
Kimbilir kaç gecenin ahını aldı gözyaşlarım..
Kimbilir kaç gece yasını tuttu yüreğim..
Kal diyememek en acısı bu olsa...

Kal diyememek..., @melek32
15.12.2009 08:59:51
batu_41
@batu-41
16 Aralık 2009 Çarşamba 10:26:59
Yetkinlerinden hamından,
Yarımlarından tamından,
Ermeni’sinden Rum’undan,
Toptan özür diliyoruz

Bağdat’tan, Erivan’dan,
Tahran’dan Nahçivan’dan,
Mesuttan, Neçirvan’dan,
Toptan özür dileriz.

Bayırdan düz ovadan,
Berlin’den Moskova’dan.
W...

Özür dilyoruz-2, @kocakurtsoylum
16.12.2009 06:13:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.269
Şiir Okunma
3.865.663
Yazı Okunma
82.967
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL