Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
26 Mayıs 2010 Çarşamba 19:19:40

GELME SEVDİĞİM

Azrail mi, sevdan gezer peşimde?
Ölürsem yasıma gelme sevdiğim.
Seni gördüm ağlar iken düşümde,
Ölürsem salıma gelme sevdiğim.

Saçlarını kına yakıp tarama,
Azdı gayrı merhem olma yarama,
Feryat edip mezarlıkta arama,
Öl...

Gelme sevdiğim, @ozanseveni
26.5.2010 18:44:22
batu_41
@batu-41
26 Mayıs 2010 Çarşamba 15:44:19
Ey benim uzaklarimin sevdasi beni sana yasak koyanlara davaciyim annem
ayrilik yollarina agitlar yaktiran türkülerimi yasa boganlara lanet olsun sevdam
on alti yil hayalimdin umudumdun seni yazdim sayfa sayfa geceme gündüzüme
üsürken bu sehirde kö...

batu_41
@batu-41
26 Mayıs 2010 Çarşamba 14:32:56
Nereden, nereye geldik, IMF’ den dilendik.
Amerika tepemde, borç aldıkça direndik.
Tok anlamaz halinden, bir şey gelmez elinden.
Bir yanık türkü söyle, anlamazlar dilinden.

Bakın arabalara, hepsi başka biçimde.
Umurundamı Dünya zevki sef...

Metrobüs, @UNALAN
26.5.2010 13:00:26
batu_41
@batu-41
26 Mayıs 2010 Çarşamba 12:28:17
Geçti aradan yüz yıl
Kalmadı başın da kıl
Arkamda bir kova satıl
Kabirde geçti yüz yıl

Geriye siyah bir nal
Hayat nefis hoş bal
Ben gittim sen kal
Arkamda geçti yüz yıl

Dünya da şiddetli sel
Beden zayıf kırıldı bel
Niceleri geldi geçti ...

Mağara da uyanmak, @ttttark
26.5.2010 10:57:58
batu_41
@batu-41
26 Mayıs 2010 Çarşamba 10:21:56
O bir sevgili de o bir nazlı yar
Demeden derdini halinden anlar
Garip gönüllerin hatrını sorar
Bir melek gibi dir hali Fatma’nın.

Kimse görmez nasırlı dır elleri
Yüreğine akar dinmez selleri
Selvidir boyu da ince belleri
Bir dua gibi d...

Fatma, @Genç Ozan
26.5.2010 00:41:37
batu_41
@batu-41
26 Mayıs 2010 Çarşamba 09:26:00
Gel bana koşaraktan,
İğde kokulu yârim,
Dol bana coşaraktan,
İğde kokulu yârim.

Toros’ tan aşarak gel,
Bendinden taşarak gel,
Gizlenip de pusarak gel,
İğde kokulu yârim

Kalbimin yarasından,
Gözümün karasından,
Çık güller arasından...

İğde kokulu yar, @YUSUFYÜZLÜM
26.5.2010 06:07:53
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 22:33:47
Ben dönek değilim asla dönemem
Komşum ağlar iken bense gülemem
Yoksun bırakmayın beni sevgimden
Ben dönek değilim beyler dönemem
Komşum ağlar iken bense gülemem

Bugünlerde seçim yapmak gayet zor
Yaşıyorum dostlar ama inan zar zor
Yüreğimde y...

Dönemem, @aliorhan06
25.5.2010 20:03:01
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 19:55:24
Vallahi sevdalandım,
Ekmeğim suya bandım,
Ateş içinde kaldım,
Öptüm gül yanağını.

Kar gibi ak dişin var,
Can sevgilim M,S yar,
Sensiz dünya bana dar,
Öptüm gül yanağını.

Can arkadaşım benim,
Kilo almış bedenin,
Mis gibi kokar tenin,
Öp...

Öptüm yanağını, @AHMET ACAR
30.3.2009 11:19:17
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 19:28:18
Bu şiirim de sana... Başka kime olacak?
Yaşadığım müddetçe hep seni yazacağım...
Kâh canım deyişini, ya da terkedişini
Sevincimi, hüznümü ve kini yazacağım...

Ne gidişin umrumda, ne de yas tutacağım
Kadermiş... Ne diyelim, mecburum yutacağım
...

Söyletme beni..., @AliERDİNÇ
25.5.2010 12:44:08
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 18:41:35
O uzaklara gitti
Yıldızı, ayı görmeyeceği yere gitti
Dostlarımı, sevdiklerini göremeceği yere gitti
Bir vicdansıza kurban gitti
İşte bundan Pazartesilere darıldım...

Gelmek istese de zordur gelemez
Çıkmak istese de oradan çıkamaz
Adaletin ke...

batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 18:21:45
Bizim köylerimiz vardı ne de mutlu
Yarınlardan hep ama hep umut umdu
Barkları vardı sanırsın birer kutu
Sonralar köylerimiz harabe oldu

Bizim köylülerimiz vardı, sımsıcak
Fakirlik kaderleri de olsa, ancak
Birbirlerine karşı daima sadık
Sonr...

Köylerimiz, @mozturk
24.5.2010 08:37:56
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 17:36:16

GİTME

Gitme içim acıyor güzel gözlüm sensiz bom boşum
Yokluğun zehir damlası , özleminle sarhoşum
İçimdeki tek yıldız sensin gecemi aydınlatan
Gizli bahçemde bekliyorum yalnızlığıma sarılı

Belki bir şehirde belki bir sahilde yürüdüğümde
Y...

Gitme, @siirim.sevgi
18.5.2010 22:22:26
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 17:32:13
Çıplak ayaklarımda yanan,kızgın kum tanesidir seni sevmek,
Canımın yanmasına aldırmayıp,ateşler içinde sana gelmek.

Soğuk bir cama nefesini verir gibi üflemek,ruhunu içime,
Serçenin gözyaşında umut olmak,işlemek kanadına,tüyüne,

Okuduğum her ...

Sır, @Canandaryol
25.5.2010 14:28:55
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 17:29:34
işçisi alamaz olmuş emegın
Tati tuzu kalmamış yemegın
Kokusu bile yok inan çiçegin
Söyle ben bu avrupayı neyleyim

Sevdim desem inanmiyor sevgili
Aldıgımız nefes bile vergılı
insanları bile degil görgülu
Söyle ben bu avrupayı neyleyim

Yaş...

Söyle neyleyim avrupayı, @birkul
25.5.2010 00:59:07
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 17:25:50
Gözümde yaş çaresiz ağıtlarda bilimdim
Yürekte dinmez sızım tahtından mı silindim?
Karanlık gecelerde Sessizliğe yenildim
Ömrümü tükettiğim yamalı sevdaymışsın.

Her şey gerçekti inkâr edilmeyecek kadar
Ben senin gözlerinde bir hiçmişim o kadar...

Yamalı sevdaymışsın, @hasret
22.5.2010 01:28:10
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 14:39:13
bilmeyenler bilsinler,tanısınlar yiğidi
hiç kimse dolduramaz kalplerdeki yerini
sana sevgimiz baki,daima öyle kalsın;
yıldızların parlasın, üzerine nur yağsın.

biliyorsun sevdiğimi canı gönülden
arif olmak kolay değil, en iyi sen anlarsın
hak...

Arif saka, @mehmet sancak
20.5.2010 16:57:17
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 13:19:10
içine tüküreyim

ne kadar mutsuzum yorgunum yine
hasret kaldım bir damlacık sevgiye
yapraklarım döküldü, artık ben kuru dalım:
içine tüküreyim ben böylesi hayatın

yarınımdan umudun yok karanlık gözüküyor
testim kırık ırmak boşa akıyor
aşk,s...

batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 13:16:05
nefessiz kalırım biran görmezsem
onun için hep yanımda isterim
nasıl söküp atayım ki ,kıyamam
onun için hep yanımda isterim,.

ne gecem belli ,nede gündüzüm
bedenim yanıyor,bu yürek üzgün,
uçan kuştan kıskanırım,kulları bırak;
onun için hep y...

Yanımda isterim, @mehmet sancak
18.5.2010 19:25:04
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 11:00:35

Sevdiceğim gir koluma öpem seni sevem seni,
Mor menekşe güller gibi hep koklayıp sevem seni.
Neşene sevda katayım hep el üstünde tutayım,
Koy çatlasın emmin dayın tellerini sevem senin.

Sen gül ol bende yaprağın cancağızım gönül bağım,
Sen b...

Senin, @AHMET ACAR
25.5.2010 00:52:39
batu_41
@batu-41
25 Mayıs 2010 Salı 09:56:36
Temmuzda Üşümektir Şiir

tümü»
Eklediği son sesli şiirler
• Dönmesen N'olur ki
• Adını Söyleyemedim

tümü»

« Şairin önceki şiiri




Gidiyorum...

Bu şehirde her şey seni hatırlatıyor
Bu şehirde sen,...

Gidiyorum..., @ibrahimkaya
25.5.2010 09:16:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.565
Şiir Okunma
3.867.661
Yazı Okunma
83.019
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL