Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
24 Mayıs 2010 Pazartesi 18:36:19
Birlik Destanı
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

Herkes bu memleketi kendisinin kurduğunu söylüyor. Kimsenin kimseyle paylaşmaya niyeti yok. 'Benim babam', 'benim dedem', 'benim dayım...' diyerek, 'cumhuriyetin partis...

batu_41
@batu-41
24 Mayıs 2010 Pazartesi 11:43:12
Sazımda nağmeler hüzzam çalıyor
Kirpiğim de efkâr gözüm dalıyor
zalim yalnızlıklar bana kalıyor
Acılara cerdin de get be hayat

Ne bir gün yaşatın ne de güldürdün
Dileğince yaktın,yaktın söndürdün
Bak sonunda beni tun da öldürdün
Muradına erd...

De get be hayat, @Sevi-esin
24.5.2010 00:12:13
batu_41
@batu-41
24 Mayıs 2010 Pazartesi 00:45:07
Sen yüce dağ başında,
Ulu bir çınardın babam,
Sırtımı yasladığım.
Dallarına salıncak kurup,
Korkusuzca havalandığım.
Sen gittin ya,
İçimde tarifsiz bir kor kaldı.
Sen gittin ya,
Özlemin arşa vardı.
Sen gittin ya,
Babacığım kızın yetim kal...

Babama..., @Sevgi Salman
24.5.2010 00:10:27
batu_41
@batu-41
24 Mayıs 2010 Pazartesi 00:38:33
YALNIZLIK İNSANLARI DEPRESYONA İTER
YALNIZLIK KİŞİLİĞİ BOŞLUĞA İTER.
ÇEVREMİZDE DOSTLARIMIZ OLMALI
HAYATIMIZDA SEVDİKLERİMİZ OLMALI.


MİNİK BİR KÖPEKLE YALNIZ KALMAYABİLİRİZ
ŞİRİN BİR KEDİYLE SEVGİYİ PAYLAŞABİLİRİZ.
KÜÇÜK BİR KANARYAYLA DOST...

Yalnızlık, @sevdapınarı
23.5.2010 23:25:49
batu_41
@batu-41
24 Mayıs 2010 Pazartesi 00:34:04
Emeklerin gitmez sele,
De söyle can dostum hele
Gidiyorsun güle güle,
Melekler sırdaşın olsun iyiler gardaşın olsun
Mekanın hep cennet olsun,
Ruhun şad olsun Muharrem .
Bak bu feleğin işine akıl ermez gidişine,
İnişine çıkışına yürekleri yakı...

batu_41
@batu-41
24 Mayıs 2010 Pazartesi 00:31:59
Özlemin ateş bana, kül oldum, yana yana.
Şefkatli yüreğinle, beni de al yanına.
Anam, anam birtanem, dizeler doldu elem.
Yazsam sayfalar yetmez, bu acı sözle geçmez.

Güneş doğuyor Anam, ben hala uyumadım,
Aylar geçti yıl oldu, seni hiç unutmad...

Anam, @UNALAN
23.5.2010 01:12:19
batu_41
@batu-41
22 Mayıs 2010 Cumartesi 15:49:19
DAMLA DAMLA

DAMLA DAMLA
Aşk damlattın yüreğime ,
Usul usul,
Damla damla,
Sevgi akıttın ruhuma,
Büyüleyen sıcak güzel;
Sevda varlığınla geldi bana,
Özlemin adı sensin;
Korkutmasın aşkım seni,
Ben aşkımı sana adadım
Sensin hayat yolu;
Hü...

Damla damla, @necirvan-1
19.5.2010 11:04:08
batu_41
@batu-41
22 Mayıs 2010 Cumartesi 15:44:24
Yağmur yağar sis olur, düşer güllere çiyler
Bedenim seni özler , içimde volkan çağlar
Ferhat sular getirir, yollara benzer dağlar
Sarmaşığa dönüşen kollar ile sar beni.

RABATLI kervanımız, durmadı kervanımız
Zaman kalmadı artık, geçmesin boş a...

Yeller ile sar beni, @RABATLI
22.5.2010 00:05:17
batu_41
@batu-41
22 Mayıs 2010 Cumartesi 15:39:48

İçimden ağlamak geliyor bugün,
Beni hasretinle yalnız bıraktın.
Eyledin hicranın bağına sürgün,
Başka gönüllere ne diye aktın?

Karanlık gecemi nur eden fecrim,
Yalan dünyadaki yegâne ecrim,
Gönülden sevseydin olmazdım mücrim,
Ahu-dilim ben...

batu_41
@batu-41
22 Mayıs 2010 Cumartesi 14:28:33
Toroslar’da yaylalara çıkılır
Ovada kalanın canı sıkılır,
El sallanır ardı sıra bakılır,
___Kar ile pekmezi katmak gerekli,
___iki üç ay orda yatmak gerekli

Güneyinde deniz kuzeyinde kar,
Bir yanında düşman bir yanda yar,
Bir yanda gon...

Güzel adana'm-2, @kocakurtsoylum
21.5.2010 19:01:36
batu_41
@batu-41
22 Mayıs 2010 Cumartesi 14:23:56
NE DİLERSEN?

Ümmü’m bana sitem etme,
Dile benden ne dilersen?
Bana her gün matem etme,
Dile benden ne dilersen?

Sana sıcak ten vereyim,
Damarımdan kan vereyim,
İste sana can vereyim,
Dile benden ne dilersen?

Aşkın bana oldu mezar...

Ne dilersen?, @ozanseveni
22.5.2010 13:59:54
batu_41
@batu-41
22 Mayıs 2010 Cumartesi 11:46:54
CANIM DOSTLAR

Hiç hata yapmamış insan olamaz,
Yaratana kurban bu canım dostlar
Yarın mahşer günü elbet gülemez,
Yaratana kurban bu canım dostlar

Kim olursa olsun gardaşım benim,
Sırrını taşırım sırdaşım benim,
Şeytana vuracak var taşım ben...

Canım dostlar, @YUSUFYÜZLÜM
21.5.2010 16:52:10
batu_41
@batu-41
21 Mayıs 2010 Cuma 19:41:30
Güzel insan narin melek,
Yapılır mı sana kelek,
İmdada yetişir felek,
İyi ki doğmuşsun Funda.

Beyaz gül olup açarsın
Etrafa neşe saçarsın,
Pes edip nereye kaçasın,
İyi ki doğmuşsun Funda.

AHMET ACAR / SİVAS

Dostluklar diam ve kadim ol...

batu_41
@batu-41
21 Mayıs 2010 Cuma 19:34:25
Gel derdini Rab-be anlat
El söylesin ister hoyrat
Ayaklara olsam turab
Bitmez yine benim çilem.

Sen bir garip gıyabisin
Dil söylemez hal ne bilsin
Sanma çarklar böyle dönsün
Bitmez yine benim çilem.

Bırak aksın gözüm yaşı
Görmezmisin dağ...

Benim çilem, @Genç Ozan
18.5.2010 02:33:03
batu_41
@batu-41
21 Mayıs 2010 Cuma 12:29:18
İntizâmsızlıktan yeğdir, bence, en kötü nizâm.
Bari vezni örseleme, sende yoksa intizâm.
Ablak yüzle sırıtırsa, maksadından iltizâm!
Asaleti güzideymiş, kim inanır özüne.

Söz vardır ki, kurşun gibi, anlam çöker derine,
Hüner o ki çekip kından ...

Hafîfmeşrep, @Salih Erdem
21.5.2010 11:22:54
batu_41
@batu-41
21 Mayıs 2010 Cuma 12:27:29
Büyürken,
Düşlerimin küçüleceğini bilseydim eğer
Hiç o kadar heveslenmezdim...
Şimdi büyüdüm, ama
Çocukluğumda ki, kadar değil...

Hiç düşündünüzmü ?
Büyürken küçüleceğinizi ?
Şimdi bedenim bir dağ gibi olabilir
Ama, ya düşlerim, bir avuçta...

" ben", @Y. Kaya
21.5.2010 10:05:05
batu_41
@batu-41
21 Mayıs 2010 Cuma 09:27:05
HİÇ KİMSE SAPIK DOĞMAZ
SAPIKLIK DOĞUŞDAN OLMAZ.
SEVGİYLE HER ŞİDDETİ YENEBİLİRİZ
ŞEVKATLE ŞEYTANA DUR DİYEBİLİRİZ.


ANNELER,BABALAR YAVRUNUZA ŞİDDET GÖSTERİRSENİZ
İLERDE SALDIRGAN,CANAVAR BİR ERKEK GÖRECEKSİNİZ.
ŞİDDETİ SEVGİ VE ŞEVKATLE BİT...

Canavar sapıklar, @sevdapınarı
21.5.2010 09:22:57
batu_41
@batu-41
21 Mayıs 2010 Cuma 09:10:34
Beyana gerek yok durum ortada;
Cevapla diyorsam sorum ortada;
Bakarsan gözüme, yorum ortada;
Ben değil ederse Allah Affetsin…

Köle mi olmadım kul mu olmadım;
Sar dedin yürekten çul mu olmadım;
Hasret namesine pul mu olmadım;
Ben değil ...

Allah affetsin!.., @Ali ALTINLI
20.5.2010 19:18:59
batu_41
@batu-41
21 Mayıs 2010 Cuma 08:53:09
Bir kulaktan girer idi, öbüründen çıkar gider.
Kaçınılmaz nihayetti, torpil geçmez sana kader.
Sade dünyalığın değil, ahireti ettin heder.
Etme bulma dünyası bu, bilemedin bilemedin,
İşte budur asıl neden çekmeyince ölemedin.

Gelir geçer bekle...

Bilemedin, @Tayyar YILDIRIM
20.5.2010 20:20:24
batu_41
@batu-41
21 Mayıs 2010 Cuma 08:51:26
Koca şair Nazım HİKMETE ALLAHTAN rahmet,yazan yüreğe saygılarımı sunuyorum.Bu güzel şiir okuuduk var ol dost..
Hayat bayram olsa, @UNALAN
20.5.2010 21:45:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.456
Şiir Okunma
3.866.955
Yazı Okunma
82.993
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL