Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
21 Mayıs 2010 Cuma 08:34:39
Yine gidişin gözlerime geldi de,
Yetim gibi kalışım aklıma düştü.
Yüreğimi ansızın bir şey deldi de,
Çare senle gitmişti, aklıma düştü.

Böyle isyan edişim değil ki yeni,
Her gece kucaklıyorum hayalini,
Ne silah ne bıçak öldürmezdi beni,
Bir ...

batu_41
@batu-41
21 Mayıs 2010 Cuma 08:08:51
İan dost bundan bir değil daha çok şiir çıkar.Bundan esinlenerek bir şiir yazacağım inan dost.Kalemin yüreğin varolsun.Yaralarımı geçmişimi debreştirdin sbah sabah.Sevgilerimle kalın

batu_41 tarafından 5/21/2010 8:10:22 AM zamanında düzenlenmişt...

Ölü umut, @HATAYLI
21.5.2010 01:28:37
batu_41
@batu-41
21 Mayıs 2010 Cuma 08:06:57
Sevgilim gittin de sustu şarkılar
Notasız bestemin sözünde kaldım.
Elemi özlemi söyler türküler,
Gelmeyen baharın güzünde kaldım.

Hediyesin bana yaşanan hayat.
Ömrüm bir kukladır şimdi kaderde
Bunca yıl ödedim bitmedi diyet,
Yüreğim isyanda...

Ölü umut, @HATAYLI
21.5.2010 01:28:37
batu_41
@batu-41
20 Mayıs 2010 Perşembe 18:40:39
hER NE KADAR İSYAN ETSEKDE HAYAT BİR YERDEN DEVAM EDİYOR İŞTE DOST YÜREK.BU YÜZDENDİR HAYATA DÖRT ELLE SARILMAK VE YILMAMAK GEREK.GURBETİN NE ÇETİN OLDUĞUNU BİLENLERDENİM CAN DOST.SEVGİLERİMLE KALIN
batu_41
@batu-41
20 Mayıs 2010 Perşembe 17:09:43
GELMEZ OLDUN

Esmez oldu buralarda
Seher vakti seher yeli
Rahat mısın oralarda
Mesken ettin gurbet eli

Gelir diye yol gözlerim
Duyulmuyor hiç sözlerim
Bilsen seni çok özlerim
Irmak oldu gözüm seli

Düşlerime girmiyorsun
Bir çift selam v...

., @ZEKİ TOMBUL
20.5.2010 15:20:04
batu_41
@batu-41
20 Mayıs 2010 Perşembe 15:14:57
DOST ARAR DURURUM

Candan öte dostlar bulurum sanma,
Tatlı söze ve boş hayale kanma,
Yanmışsın muhakkak daha da yanma,
Elli yıldır bir dost arar dururum

Gardaşım kul Bahri hoş sefa geldin,
Dörtlüğünle aklın başımdan aldın,
Beni de hülyaya h...

Dost arar dururum, @YUSUFYÜZLÜM
20.5.2010 15:06:20
batu_41
@batu-41
20 Mayıs 2010 Perşembe 11:13:51
Hak nedir bilmeyen; düşünmez niçin!
Sıratı iplemez kul hakkı için!
Zihinde bir gedik açar ya lâkin;
Meclisi, azası, kızanı şaşar.

Edebi kışlayan böyle bir âlem!
Sittinsene onmaz, çöker vesselâm.
Dersini almadan oynarsa kalem,
Edîbi, yazarı, ...

Hakk’ın terazisi, @Salih Erdem
20.5.2010 11:10:25
batu_41
@batu-41
20 Mayıs 2010 Perşembe 11:11:04
Kul Ahmet ACAR söyler güzeli mevlam eyler
Bu garip sana neyler çalmalı sazlar meyler.
Sanatını dile getirdin kıraçta gül bitirdin,
Ben aklımı yitirdim sen evde ne gezersin


mUHTEŞEM BİR YÜREK SESİNİ KUTLUYORUM DOST YÜREK.KALEMİN DAİM OLSUN...
Gezersin, @AHMET ACAR
20.5.2010 09:51:59
batu_41
@batu-41
20 Mayıs 2010 Perşembe 10:17:47
Dostun sözlerinde yalanın hiç yeri olmaz
Gerçek dostluk kuranlar dostun ahını almaz
Dostu olmayanlar dertlerine çare bulmaz
Giden gençlik bahane dostlık baki kalacak

Benim dostum değildir sözlerime kırılan
Yüzüne gerçekleri söyledimmi darılan ...

batu_41
@batu-41
20 Mayıs 2010 Perşembe 10:14:33
TÜM DÜNYA SESİMİZİ DUYSUN
ATAMIZ’IN İLKELERİNİ ÖRNEK ALSIN.
MİLLİ BAYRAMLARIMIZ YILLARCA KUTLANACAK
TÜRKİYE CUMHURİYETİ SONSUZA KADAR ATASI’NI UNUTMAYACAK.


GENÇLER RENGARENK KIYAFETLER GİYİYORLAR
HARİKA GÖSTERİLER YAPIYORLAR.
Şİ...

Milli bayramlar, @sevdapınarı
20.5.2010 02:26:44
batu_41
@batu-41
20 Mayıs 2010 Perşembe 09:50:58
Şehir bu gece sessiz
Sokakta kaldırımlar kimsesiz
Gözümde yaşlar adın gibi vakitsiz
Gözünde efsunlar giz

Sen ağlarsan şehir yağar
Kaldırımda bir çocuk vakitsiz yanar
Gün sensizliğe oynar...
Arasan kıyı kenar
Vakit geç, bulamazsın yar

Dos...

batu_41
@batu-41
20 Mayıs 2010 Perşembe 09:42:49
N’olur ki artık ulaşsam
Ulaşmasam, n’olur ki
Viran olmuş bu şehir
Sönmüş yıldızları
Gündüzün örtüsü yırtılmış
Artık hep bir gece
Süzülmüş, kaplamış
Bu viran şehrimi

N’olur ki artık dönsen
Dönmesen, n’olur ki...

...

Dönmesen n'olur ki, @ibrahimkaya
20.5.2010 08:42:20
batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2010 Çarşamba 22:34:13
Şu husus bilinmeli Bilgisizdeyse yetki,
Edemez hiç kimseye bir çocuk kadar etki,
Yerinde sabittir durur sanılır bir bitki
____Atatürk’ün Samsun’a çıktığı gün bu gün,
____Özgürlük meşalesini yaktığı gün bu gün

Oğuzsoylum; türk evlad...

19 mayıs, @YUSUFYÜZLÜM
19.5.2010 14:54:37
batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2010 Çarşamba 21:34:58
Özgürlük mücadelesi rafa kalktı saklandı
Yetim hakkı yiyenler DGM de aklandı
Namaz vakti ezanla safa girdi paklandı
Kıyamet günü yakın hüküm kâfire kaldı

Nuh anım sen aldırma namusunla vergi ver
Vatan için yetiştir toprak için şehit ver
Conil...

Hüküm, @Nuh Comba
19.5.2010 13:43:48
batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2010 Çarşamba 11:26:18
Okadar düşman ile başa çıkılmaz dendi,
Naçar kalırmı Türkler düşmanı nasıl yendi.
Dağ taş alem-i cihan tek bir sesle inledi,
Ondokuz Mayıs her yıl gençliğimin simgesi.

Kutlu olsun milletim şükür yüzün gülüyor,
Ulusun yüce Ata’m Sanki gün...

On dokuz mayıs, @Genç Ozan
19.5.2010 03:01:16
batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2010 Çarşamba 11:19:00
Dize gelen düşmanlar, dönmüşlerdi şaşkına
İzmir’de son darbeyi vurduk kahpe Yunan’a
İsmet Paşa’da görev, mecbur ettik Lozan’a
Misak-ı Milliye’yi çizdik, Türk’ ün Yurd’una.

Kükrüyordu Kemal’im çakm...

Ondokuz mayıs ve oğlum, @UNALAN
18.5.2010 21:33:24
batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2010 Çarşamba 11:17:18
SEVGİSİZ

Her darbeye hazır idim ben sensiz
Şu akılsız başım kalmadı dertsiz
İnsan dışlanır mı hiç bir mesnetsiz
Sende beni bak bıraktın çaresiz
Hiç insan olur mu dostum sevgisiz

Dost diyerek sarılmıştım ben sana
Senin alakan yok ki hiç çağ...

Sevgisiz, @aliorhan06
19.5.2010 11:15:07
batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2010 Çarşamba 11:15:44
DİL VURDU BENİ

Türkülerden bir yol tuttum kendime
Mızrap dara çekti tel vurdu beni.
Gönlümü bağladım zülfün teline.
Türkü dara çekti tel vurdu beni.

Sevdaları türkülerle işledim.
İsyan edip deyişlerle taşladım.
Yar aşkına türkülere b...

batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2010 Çarşamba 11:12:41
Sen gittin ya, ansızın habersizce,
Peşin sıra gelmek istiyorum. Olmuyor!!!
Seni çağırıyorum. Olmuyor!!!
Ne yapacağım ben,
Ne yapacağım söyle?
Sensizliğe dayanamıyorum…


Kahredesi o gidişler birini çıldırtır,birini ise yakarda kavuru ....

batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2010 Çarşamba 11:06:12
ÇİÇEKLERİN PRENSESİ GÜL
ADIMIN İLK HECESİ GÜL.
AĞLAMA DOSTUM HEP GÜL
AŞIKLARIN EN GÜZEL HEDİYESİ GÜL.


İLK BAHARIN SİMGESİ GÜL
EN ÇOK SEVDİĞİM ÇİÇEK GÜL.
BÜLBÜLÜN EN BÜYÜK AŞKI GÜL
SAÇLARIMI SÜSLEYEN GÜL.


AŞKIN SİMGESİ KIRMIZI GÜL
ROM...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.487
Şiir Okunma
3.867.136
Yazı Okunma
82.999
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL