Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2010 Çarşamba 10:49:50
Söyle de söyle de söz mü bıraktın
Yoluna bakı da bakı da göz mü bıraktın
Yolun da bekle de bek de diz mi bıraktın
Merhamet duygusu yok mu kız sende

Sesin kulağım da hayalin gözümde
Hala bir umut durur yüzüm de
Sen dağlar gibisin benim gözüm d...

Merhamet duygusu, @Mahmut Ali
18.5.2010 10:11:30
batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2010 Çarşamba 10:44:16
İhracat yok, ithalat var zirvede,
Dünür de kalkındı,dost ve kirve de,
Rabia sultanlar,Hürrem, Merve de,
Kararttınız memleketin ufkunu

Bundan sonra satacak da kalmadı,
Daha hala testileri dolmadı,
Şu ak yüzlü garibanlar gülmedi,
Kararttınız m...

Haydi anadolum-2, @YUSUFYÜZLÜM
18.5.2010 13:50:31
batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2010 Çarşamba 10:38:25
Yüceden bir dağsın, eksilmez karın
Talih güler bir gün, belki de yarın
Yokluk senden uzak, çoğalsın varın
Duy dilom can dilom, sana yol dilom

Bir hışmınan eser, rüzgârın yelin
Özün sözün birdir, bal şeker dilin
Hiç biter mi dostluk, daimdir ...

Duy dilom can dilom, @zaralıeren
19.5.2010 00:02:20
batu_41
@batu-41
18 Mayıs 2010 Salı 18:54:17
Hep peşinde koşarken mutlulukla umudun
Çilen midir tükenmez yol bağlar ereğine
Gitgide mahzunlaştın nedendir bu sükûtun
Bir varılmaz eldir ki fal bağlar gereğine

Oysa ne gözler vardı sûretine parlayan
Pamuk ipiyle değil kalbi aşkla bağlayan
N...

batu_41
@batu-41
18 Mayıs 2010 Salı 14:16:24
Bu bir hiciv değil bilinen durum,
Her yerde her zaman yapılan yorum,
Ak ak dediğimiz siyah bir kurum,
Kararttınız memleketin ufkunu

Oğuzsoylum bitmez saymakla bu dert,
Biri çıkıp konuşamaz şöyle mert,
Vermedik düşmana birlikte bir sırt,
Kara...

Haydi anadolum-2, @YUSUFYÜZLÜM
18.5.2010 13:50:31
batu_41
@batu-41
18 Mayıs 2010 Salı 11:53:04
EVET SEVGİLİ DOST,BUNU EN İYİ ANLAYANLARDAN BİRİSİDE BENİM İŞTE.EVET HAKLI CÜMLELERİNİZİ VE YÜREK SESİNİ KULARIM HEMEN BENİ ARARSAN ŞİİRİNİ VERYİM.SESLENDİRDİM.GÜZEL BİR ŞİİRDİ.
batu_41
@batu-41
18 Mayıs 2010 Salı 11:43:10
bABA KALEME SAYGILARIMI SUNARIM.bENİM ANLADIĞIMLA,SENİN ANLATIĞIN AYNI DEĞİL BABA.eĞERKİ YÜREKLERİ VARSA,ERKEKSELER,(Kİ BUNLAR ERKEKLİĞİN BİLE )GÖLGESİNDEN GEÇEMEMLER KANINI........... YAPANLARINAH BABAM AH BİZİ YEDİLER BİİZİ.KURBAN KALEMİNE VE DİLİN...

Dünden buradaydın, @aliorhan06
17.5.2010 22:27:18
batu_41
@batu-41
18 Mayıs 2010 Salı 11:39:46
sİİZİ,bURSAYI,bURSA SPORU.yÖNETİCİSİNİ,FUTBOLCUSUNU CANI GÖNÜLDEN KUTLUOTURM DEĞERLİ DOST KALEM.İYİ VARSINIZ.ŞAMPİYONLUĞUNUZ HAYIRLI VE DAİM OLSUN
Bursaspor, @H.İbrahim SAKARYA
18.5.2010 09:29:18
batu_41
@batu-41
17 Mayıs 2010 Pazartesi 16:33:26
Salih der ki; sevdiğini bilirim,
İster isen sana uçar gelirim,
Hasta olur ben bu dertten ölürüm,
Zâlimi seversen benim üstüme.


Salihim kondurmuş şiiirini sayfaya yürek dokunuşlara.Kutlarım dost kalem.
Sevdiğim ümmü'm, @ozanseveni
17.5.2010 11:27:12
batu_41
@batu-41
17 Mayıs 2010 Pazartesi 16:30:01
Gözüm mü var ekmeğinde aşında,
Yaşım yedi gözlerimin yaşında;
Ak melekler dolanıyor başımda!
……….Bile bile, can bedeni iter mi?
……….İtse bile, dünyadan aç gider mi?


Erdemoğlu gir çiçeğin özüne,
Kulak kes...

Hallaç, @Salih Erdem
17.5.2010 11:45:05
batu_41
@batu-41
17 Mayıs 2010 Pazartesi 16:24:36
Bizler vefalıyız kucak açana
Cebi boş yüreği toklarız valim
Merhaba demeyiz kenar kaçana
Sevdik mi mutlaka yoklarız valim

Hayal apartmanı numara noksan
Çabucak bulursun sağına baksan
Uğrayıp arada sevgi bıraksan
Sizi de mekâna bekleriz val...

Arzuhal, @Erdoğan BEKTAŞ
17.5.2010 13:41:06
batu_41
@batu-41
17 Mayıs 2010 Pazartesi 16:20:44
seni sevdimdiye,etseler dilden
sanırmısınki onlar , anlar halimden,
mümkün değil atamam,seni yürekten;
dünyadan vaz geçerim, vazgeçmem senden.

alan alsın satan satsın bana ne
sevgim baki,ötekiler bahane,
gelmedin, hançeri sapladın yine;
düny...

Vazgeçmem, @mehmet sancak
17.5.2010 14:56:16
batu_41
@batu-41
17 Mayıs 2010 Pazartesi 15:58:16
Kıl çadırdan mahkemeler kurdunuz,
Beş Dakka da yargılayıp sordunuz,
Suçsuzları salıverip gördünüz,
Kararttınız memleketin ufkunu.

Dağa çıkmak öyle bir suç değilmiş,
lımlılar aşırı uç değilmiş,
Silahı var, silahlı güç değil miş.
Kararttınız m...

Haydi anadolum-1, @YUSUFYÜZLÜM
17.5.2010 13:26:58
batu_41
@batu-41
17 Mayıs 2010 Pazartesi 11:09:44
Bu şiirini bir kaç defa daha okumam ve şiire vakıf olmam gerek tekrar yorum yazacağım ve seslendireceğim kardeşim.Şu an ço yoğunum inan bana...Mükemmel bir şiir ama sana meajdan ulaşacğım ayrıca.
Sende anlarsın.., @kader44
17.5.2010 09:50:49
batu_41
@batu-41
16 Mayıs 2010 Pazar 21:40:43
HAVVA (Akrostiş)

Hani yıldızları avuçlarına versem,
Ay bize küsüp kızar’mı dersin?
Vadiler dolaşıp tepeler aşsam,
Vukatın var diye asar’mı dersin?
Adem-in ince gülü son nefesi...


Hüda-dan almış ismin
Aşk olmazsa alem dönmez
...

Havva (akrostiş), @Genç Ozan
12.5.2010 18:07:37
batu_41
@batu-41
16 Mayıs 2010 Pazar 21:39:32
Atam gibi,toklu kessek,arkac’da,
Anam gibi,yufka açsak,tandır’da,
Günlük ekmek,çerçiler de, hazır da,
Hergün,makarna da,yenmiyor Hocam.

Tıngır legen,teşd’ler, eve girmiyor,
Calba,çıtlık,tezek soba görmüyor,
Gırip oldu,horozl...

Hocam 2, @Genç Ozan
10.3.2010 18:31:59
batu_41
@batu-41
16 Mayıs 2010 Pazar 21:37:32
HOCAM _1_

Reyhan kokar kötüpınar’ın başı
Az yemedik senle, tuz ile aşı
Magden’li tapur’da, Hınzır Dag’döşü
Ah edip ben gibi yanarmı hocam ?

Zaman,benden nice canlar götürdü
Aktı göz yaşım Zamantı’ya döküldü
Ne...

Hocam 1, @Genç Ozan
1.3.2010 00:23:05
batu_41
@batu-41
16 Mayıs 2010 Pazar 21:33:05
Hadi gene iyisin iyi.Harika bir şiir,harika bir fon.Kalemin daim olsun
Aşk -3-, @mehmet ali unsal
16.5.2010 01:16:06
batu_41
@batu-41
16 Mayıs 2010 Pazar 20:47:43
Durup,durup devinmek,
Pür neşeyle sevinmek,
Hep kendini savunmak,
Aşk değil meşktir,meşk.

Hafif rüzgarda sönmek,
Kirli sularda yunmak,
Alkollü suya banmak,
Aşk değil meşktir,meşk.

Hiç gözyaşı dökmemek,
Diz üstüne çökmemek,
Taşa umut ekm...

Meşk, @YUSUFYÜZLÜM
16.5.2010 11:02:16
batu_41
@batu-41
16 Mayıs 2010 Pazar 20:14:50
Hafif rüzgarda sönmek,
Kirli sularda yunmak,
Alkollü suya banmak,
Aşk değil meşktir,meşk.

Hiç gözyaşı dökmemek,
Diz üstüne çökmemek,
Taşa umut ekmemek,
Aşk değil meşktir meşk.

Oğuz’um aşktan yana
Kanmadı yana yana,
Meşk sığar mı ...

Meşk, @YUSUFYÜZLÜM
16.5.2010 11:02:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.463
Şiir Okunma
3.866.989
Yazı Okunma
82.993
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL