Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
5 Haziran 2010 Cumartesi 13:29:31
Yıl dokuz yüz on beş veri ahkâmı
Menzil Çanakkale şehit makamı
Yiğit Türk askeri yazdı destanı
Hasret tasasıyla ağlar muradım
Ağladıkça yürek dağlar muradım

Her ana doğurmaz yiğit evladı
Düşmanlar helak ta doldu miadı
Namazda dualar dilde fe...

batu_41
@batu-41
5 Haziran 2010 Cumartesi 10:25:57
Bir enstrüman’ı
Belki her telden çalabilirsiniz, ama
Her kulağa hitap etmeniz imkansız
Mevlana bile, her dinden ve ırktan insalara kucak açmasına rağmen
Yinede, kendini bütün insanlara sevdirememiştir...
Onun için,sakın kendini herkese b...

Bakış, @Y. Kaya
5.6.2010 10:22:52
batu_41
@batu-41
5 Haziran 2010 Cumartesi 10:21:26
Kızıl ırmak gibi, coşup da aktım
Çaresiz gözlerle, yoluna baktım
Yaralı yüreği, kancaya taktım
Gölgemin izinde, seni aradım

Kapıldım sevdana, hicranı yoldum
Çile yüküm oldu, kahırla doldum
Gemi demir aldı, derde yol aldım
Ağlayan gözümde sen...

Seni aradım, @zaralıeren
1.6.2010 00:02:12
batu_41
@batu-41
4 Haziran 2010 Cuma 17:06:40
insafsızlık etme feryadımı duy
yalnızım işte yapayalnızım,
hasret yüreğimde kor alev gibi;
bir köşede kalacağım,ansızın


sefilim,yoksulum halim garipce
arayıp soranmı var,dostluklar sahte,
mecalim kalmadı,bırakın öyle kalsın;
bir köşede kal...

batu_41
@batu-41
4 Haziran 2010 Cuma 17:00:17
KİBİR
Burnun kalkmış Everest ‘ten yukarı
Yalancı bir hayata kapılmış gidiyorsun
Benim için candan öte bir candın
Kaybolmuşsun arıyorum nerdesin?

Senin atan senin için nicedir
Emek verir seni böyle yükseltir
Senin için boynu kıldan ince...

Kibir, @belkiz
4.6.2010 12:53:40
batu_41
@batu-41
4 Haziran 2010 Cuma 16:57:01
NE TALİHTİR

Ne talihtir bendeki,
Aşık oldum sevdim seni,
Çek hançerini vur beni,
Girem mezara mezara...

Ela gözlüm selam sana,
Çevir yüzün bak buyana,
Canımı verem de sana,
Girem mezara mezara...

Geceler boyunca düşün,
Ömürler boyunca...

Ne talihtir, @kader44
4.6.2010 12:19:53
batu_41
@batu-41
4 Haziran 2010 Cuma 16:08:32
Dilimiz aynı amma, / Akordumuz farklıdır,
Yaklaşımlar muamma, / Sanki yandan çarklıdır,
Karışmayın duama, / Rabbime odaklıdır.,

Bildiğim ve gördüğüm, / Her şey üzerime yük,
Yürüyüp iz sürdüğüm, / Davam her şeyden büyük,


Halen yaşıyors...

Davam büyük, @SinanKARAKAŞ
4.6.2010 16:06:29
batu_41
@batu-41
4 Haziran 2010 Cuma 15:35:22
mALESEF ŞAİRİM DÜNKÜ KONUŞTUĞUMUZ GİBİ AYNEN.BU ŞİİRİNİZİ DAHA EVVELDE OKUDUM AMA YORUM YAZMAYI ATLAMIŞIM İNAN.ÇOKÇA ÖZÜR DİLERİM.SEVGİYLE KALIN.BOŞ VER ÜZÜLMEYE DEĞMEZ
Üstat tavsiyesi, @Mehmet Aktaş
7.7.2009 12:22:47
batu_41
@batu-41
4 Haziran 2010 Cuma 11:13:15
KAVGACI,GEÇİMSİZ İNSANLARI KINIYORUM
KİRALIK KATİLLERİ KINIYORUM.
ŞİDDET YANLISI İNSANLARI KINIYORUM
İNSANLARI ACIMADAN EZEN İNSANLARIDA KINIYORUM.

ZENGİNLİĞİYLE İNSANLARI EZENLERİ KINIYORUM
GÜZELLİĞİNİ SİLAH GİBİ KULLANAN BAYANLARIDA KINIYORU...

Kınıyorum, @sevdapınarı
3.6.2010 21:46:05
batu_41
@batu-41
4 Haziran 2010 Cuma 11:03:03

HAÇLI SEFERİ


Öyle günler yaşıyorki Türk’ün asil Milleti.
Şakağımızda bir namlu Amerikan eskisi.
PKK’lı kan döküyor, özgürlükmüş kisvesi.
Denizlerden hain gelir siyonistin pis sesi.

Ermenisi sözde soykırımı tutturmuş gider.
A...

Haçlı seferi, @UNALAN
3.6.2010 19:09:04
batu_41
@batu-41
4 Haziran 2010 Cuma 09:57:54
Senin güzelliğin
Zarar ömüre
Gözlerim seni
Arar Samire

Şu köşe başından salınıp gelsen
Durup da karşımda yüzüme gülsen
Şöyle bir sarılıp gönlümü alsan
Nasılda yakışmış yanakta ben’i
Gayrı iflah etmez bu yara beni

Ustaya bı yakışıyo...

batu_41
@batu-41
3 Haziran 2010 Perşembe 20:08:26
Ah ah kardeşim ah demek senide burada görmek varmış ,yüreğindekileri gizlediğini bilmiyordum.Guru duydum duydum,ama çektiklerimizi buraya taşıman bir ağbi olarak gurur duydum senle inan.Anne unutulurmu hiç kardeşim
Şairlik yanını demek bunca yıl s...

Anne, @emine yiğit
3.6.2010 19:58:19
batu_41
@batu-41
3 Haziran 2010 Perşembe 12:36:41
Tasanı dindir artık, sanma sevdâlın kaçak;
İşte geldim kapına derdinden salkım saçak.
Sorma bunca zamanı perîşanım gönlüm çâk;
İster vur sözlerinle, ister/sen sus ateş/kes.

Çağlarca çalkalandım benliğimden âzâde,
Ahdine yad olana, çıkar yol mu...

Dönüşüm…, @Salih Erdem
3.6.2010 12:25:49
batu_41
@batu-41
3 Haziran 2010 Perşembe 11:22:42
yarını var

hep hazan mevsimi düştü şansıma
baharımı görüpte gülü dermedim
umut diye sarıldım yarınlarıma
menfaatten başka birşey görmedim


anladımdi doğrunun işi kalmamış
ezilmiş cefa çekmiş, yıpranmış,
dua etmiş yaradana sığınmış;
aç ka...

Yarını var, @mehmet sancak
3.6.2010 11:18:38
batu_41
@batu-41
3 Haziran 2010 Perşembe 09:29:06
Kızma annecim,bugün de geciktim ,ama bu son anne!
Gol kralı seçildim,inanmazsan sor arkadaşlara
Altı maçta tam yirmi üç golle!
Öyle bakma bana anne,inan suçum yok
Mutlulugumu paylaş,sevgi dolu bakışlarla bak yüzüme
Deli miyim ben , önlügümü yırt...

Hüzün, @ebrulias
2.6.2010 13:43:48
batu_41
@batu-41
2 Haziran 2010 Çarşamba 20:27:00
Ah Kudüs’üm ağlamak hiç yakışmıyor sana,
Kızıl Sultan dediler bunlar büyük Hakan’a,
Uğrunda binler şehit yatıyorlar yan yana,
Tüm şehitler cennette hep dik dursun başınız.

Artık kana boyandı ağlama duvarları,
Birazcık insan olun va...

batu_41
@batu-41
2 Haziran 2010 Çarşamba 20:20:49
Yılda bin lirayı görmeyenler çok
Evinde her şey var,sadece yok yok,
Hileye, hurdaya zaten karnı tok,
Varsak ihtiyacın kendi üretir.

Helen tarlasını sürere sabanlar,
Hiç ülfeti olmaz soysuz yabanla,
Sorunu yok hergeleyle çobanla,
Varsak ihtiy...

Varsak projesi-2, @YUSUFYÜZLÜM
2.6.2010 18:04:10
batu_41
@batu-41
2 Haziran 2010 Çarşamba 12:14:25
bU VAHŞETİ GÖRMEYEN,GÖRMEZLİKTEN GELEN İNSANIM INSAN DİYENİN İNSANLĞINDAN ŞÜPHEM VARDIR.
batu_41
@batu-41
2 Haziran 2010 Çarşamba 12:11:50
Sapana karşılık füze,
Biz insanız derler bize,
Tüy bitti söyleye, yaza,
Destek verenler utansın.


dUYARLI ŞAİİRİ VE KARDEŞİMİ YÜREKTEN KUTLUYORUM yÜĞİN VAR OLSUN CAN
batu_41
@batu-41
2 Haziran 2010 Çarşamba 11:23:40
HÜZÜN ŞAİRİ


Gönüldaş sözcüğüyle, yaklaştıran bizleri.
Kıramaz hiç kimseyi, billur pınardır sesi.
Antalya’dan bir can ses, şiirlerimde nefes.
Gönüldaşdır o bana, of demeyi hiç bilmez.

Kemalizimdir yolu, Rab’bın müstesna kulu.
K...

Hüzün şairi, @UNALAN
1.6.2010 19:00:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.515
Şiir Okunma
3.867.277
Yazı Okunma
83.007
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL