(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecenin bir yarısı gelişigüzel toplanmış saçlarım ve ayna Pencerem yarı açık,tül salınır,rüzgar fısıldar sesini kulağıma.
Sonra beyaz yatak çarflarındaki masumiyet kaybolur Ağıtım sanadır ahım defteri kebire kaydolur Sırlar ülkesindeki kadın dönüşür bir isyan gülüne Dağların ardındaki fecre bedeniyle yol olur....
HARİKA BİR ŞİİR SİZİ ARKADAŞ LİSTEME EKLEDİM TEBRİKLER
"Ne seninle güzel,nede sensiz bu evcilik dünya,aramızda bir sır Ama bil ki yüreğimin en güzel yerinde saklısın bir asır ..." Tebrikler. Çok güzel final olmuş. Başarılar dilerim, dost şaire...
bir kanlı vadinin sarmalayıp büyüttüğü cerenin mahsum yüzü inceleğinde...sedef armalı bir gülücüğün neşesinden kopup gelen rastlantıların bedelinden...hıncı hınçla eriten bir mavinin orta yerinde siyahların kaburgaları kırık...beyazlar bir bir uzanırken...akmış olan saflık sevdanın toprağına yağarken canı canandan kaydırıp getiren bir kutup yıldızı misali boşluğa düşercesine...sayfaların rahminde büyürcesine can olmak sözcüklerle...ve kavisli yolların taşlı yerlerinde saplantılara uğramaksızın yürürcesine sokulmak o hedefin tan yerinde...çil çil olan gökyüzünün sevimliliğinde hiçbir güzellik kaybetmeden sevdanın yalaklarında dolaşan bir ben sahibesi arzunun metruk bir görüntüsünden çeperlenmiş bir mavi hayat sunarcasına...kollarında ne bir özgürlük yarası ne de bir sığıntı kurcalamaksızın...sadece bir kardelen gülücüğünün gölgesizliği altında ve yalnızca...bir kez daha yalnızca....sonsuz kez yalnızca sana yürümek.....erişkin bir nöbette sana tutulmak....
Pencerem yarı açık,tül salınır,rüzgar fısıldar sesini kulağıma.
Sonra beyaz yatak çarflarındaki masumiyet kaybolur
Ağıtım sanadır ahım defteri kebire kaydolur
Sırlar ülkesindeki kadın dönüşür bir isyan gülüne
Dağların ardındaki fecre bedeniyle yol olur....
HARİKA BİR ŞİİR SİZİ ARKADAŞ LİSTEME EKLEDİM
TEBRİKLER