Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
29 Mayıs 2010 Cumartesi 20:37:28
Yemin etim aşk-a töbeler töbesi
Aşk ile çok etim ben savaşı
Feleyin benimle bitmez yarşı
Ask-a inat etim töbeler töbesi

Aşk-midir bir daha töbeler töbesi
Lokman hekimde bulunmaz devasi
Kalmadı bende olmam-ki hevesi
Aşk-a veda etim töbeler tö...

Aşka tövbe, @yön
24.5.2010 15:51:03
batu_41
@batu-41
29 Mayıs 2010 Cumartesi 16:51:27
Kimim ben

Biyolojik, anatomik, sosyolojik
inceledik..
Kimim dedik? Cevap verdik,
aman bir şey unutmayalım,
Allah ömür verirse yaşadıkça feyz alalım,
Hz.Mevlana Dünya gözümüzdür,
"Hamdım, piştim, yandım."
sözleri özümüzdür.

mÜKEMMEL BİR Ş...

İnceleme-araştırma, @UNALAN
29.5.2010 16:47:11
batu_41
@batu-41
29 Mayıs 2010 Cumartesi 16:49:30
Hicrana kesilmiş,her yanım
Gurbete kesilmiş ustam,
Anlımın çatısından;
Trenler,vapurlar,uçaklar,
geçiyor durmadan.
Sılam nerede ustam,
Gurbetim nerede..ustam
Boya yapıyorum ustam
Sineme saklanmış her dert


HASAN YILDIZ

hARİKA BİR Şİ...

Ustam, @kulhasan
27.5.2010 22:06:10
batu_41
@batu-41
29 Mayıs 2010 Cumartesi 16:40:15
Saltanatın tükendi. Hiç zoruna gitmesin
Seninle yaşadığım yılları sildim demin.
Artık selâmını da Allah nasip etmesin
Maziye küfür edip, hâlime güldüm demin...

Otuz saniye sürdü egemenliğin bende
Yırttım o tek resmini, leke kalmadı dünde
Perş...

Can havli, @AliERDİNÇ
29.5.2010 15:32:02
batu_41
@batu-41
29 Mayıs 2010 Cumartesi 15:29:35
ŞİİRLER DİNLEYEREK BÜYÜYECEKSİN
ŞİİRLERİMİZE İLHAM OLACAKSIN.
İNŞALLAH BÜYÜDÜĞÜNDE SENDE ŞAİR OLACAKSIN
SENDE KELİMELERİ BİRBİRİYLE BULUŞTURACAKSIN.


MİNİK MUSTAFA’NIN EKMEĞİ SEVGİ OLSUN
EN GÜZEL YEMEĞİ ŞEVKAT OLSUN.
SOFRANDAKİ SUYUN S...

batu_41
@batu-41
29 Mayıs 2010 Cumartesi 15:27:25
Sen gülüşünle renkkat hayata
Ben bir daha olmasamda
Ki, özenip yaratmış seni YARADAN
En mükemmel şekilde.


nEFİS ŞİİRİNİZİ VE YÜREĞİNİZİ KUTLARIM DEĞERLİ ŞAİRİM.
___elveda gülüşüne, @Y. Kaya
29.5.2010 10:49:07
batu_41
@batu-41
29 Mayıs 2010 Cumartesi 15:05:09
Seher vakti gönül bağına dalsam
Bülbül lisanıyla gülüme yansam
Hasreti gidersem içsem ve kansam
Şimdi senli gülü koklar ağlarım.

Bir bilsen vefasız halim nicedir
Zifiri karanlıkta her an gecedir
Yokluğunda zaten hep bilmecedir
Şimdi hülyala...

Senli ağlarım, @Nuh Comba
29.5.2010 14:03:48
batu_41
@batu-41
29 Mayıs 2010 Cumartesi 13:34:14
Harrika bir şiir,yorumda o kadar güzelki müzikle uyuşmuşlar.Canı gönülden kutlarım dost.Kalemin ve yürğein var olsun
Değer miydi ?, @Aykut KARAGÜLMEZ
28.5.2010 23:23:39
batu_41
@batu-41
29 Mayıs 2010 Cumartesi 12:36:24
Şükürler olsundu Yüce Mevlâya
ŞÜKÜRLER OLSUN...
Nihayet gelmişti beklenen yolcu
İşte kollarımdaydı nihayet!
Pamuk gibi tenine dokunup
Cennet kokusu duyar gibi duyuyordum kokusunu
ŞÜKÜRLER OLSUN...

Sen bir bahar günü dünyaya geldin
Hayat sür...

batu_41
@batu-41
29 Mayıs 2010 Cumartesi 12:33:55
Diş ağrısın dan beter,zonklar durur içimde.
Düşmüşüm ocagına,dermanım sende doktor.
Binbir türlü dert verdi,hepsi başka biçimde.
Dokun ister nabzına,bu gönüle bak doktor...

Neler anlattım ona ,dinlemiyor sözümü,
Buluta kardeş etti ,inan iki gö...

batu_41
@batu-41
29 Mayıs 2010 Cumartesi 10:55:42
Çaresiz dertlere beni saldırma,
Doktorum, hekimim, tabibim sensin.
Aşk hançerin vurup beni öldürme,
Doktorum, hekimim, tabibim sensin.

Naz edip de ağzın dilin burutma,
Sevdalınım bunu sakın unutma,
Aşkın ile yüreğimi kurutma,
Doktorum, hekim...

Tabibim sensin, @ozanseveni
29.5.2010 09:37:35
batu_41
@batu-41
28 Mayıs 2010 Cuma 23:36:40
Fani dünyanın düzeni bozulmuş
İnsanlık sınıfta kalmış yok olmuş
Demekki seninde kaderin buymuş
Yarından habersiz gül yavrucuğum

** ** **

Tomurcuk gül gibi büyümektesin
Sürüne sürüne yürümektesin
Elbebek gül bebek öpülmektesin
Yarından hab...

Gül yavrucuğum, @merdoğlan
28.5.2010 10:35:14
batu_41
@batu-41
28 Mayıs 2010 Cuma 20:01:10
Geceleri uyuyamamak,
yada tilki uykularından,
ateş içinde uyanmak,
ağlamak, ağlamak..

Düşünmek, şiir gibi,
Şarkı gibi, türkü gibi düşünmek,
sevgiyi,
ölüme dahil her şeyi.

Ekmek kadar, tuz kadar, sevmek,
sevgiye emek vermek,
gerektiğinde...

Hangisi gerçek, @UNALAN
28.5.2010 16:00:29
batu_41
@batu-41
28 Mayıs 2010 Cuma 19:26:22
İpin gevşetsem kaçacak,
Kimlere kucak açacak,
Olur sapı kırık nacak,
Vay bu gönül aptal gönül,

Beni hemen alt edecek,
Kim bilir ne halt edecek,
Esik değil salt edecek,
Vay gönül aptal gönül.

Olmaz imiş sana çare,
Yüreğimde bin bir yare, ...

Vay bu gönül, @YUSUFYÜZLÜM
28.5.2010 09:41:07
batu_41
@batu-41
27 Mayıs 2010 Perşembe 11:03:27
Namertlere dik dur, bükme belini
Kötü sözden sakın, lal et dilini
Çöllere yol alıp, boğma selini
Kulak ver sesime, duy beni nazo

Asla şüphem yoktur, dostluktan yana
Dikiş tutmaz yara, vermeyin bana
Bilesin ki nazım, geçiyor sana
Kulak ver se...

Nazo, @zaralıeren
25.5.2010 00:01:51
batu_41
@batu-41
27 Mayıs 2010 Perşembe 11:00:29
Aşkın ile gece gündüz yanarım
Ne haldesin diye hatrımı sorsan
Anladım boşa geçti bunca yıllarım
Merhamet edip canım halimi sorsan

Yaz yaklaştı şimdi yeşerdi dağlar
Çiçek açmış meyve vermiş bağlar
Koyunlu kuzulu çobanlı yollar
Yaylaya gitmeye...

Sorsan, @Asker Omur
23.5.2010 20:02:29
batu_41
@batu-41
27 Mayıs 2010 Perşembe 10:43:58
Yüreği güzel kardeşim.Gönül dizelerini ve güzel yüreğini tebrik ederim can..
batu_41
@batu-41
27 Mayıs 2010 Perşembe 10:42:38
Analar mı , sever fazla?
Büyütürsün, binbir nazla
Seversin hep, bitmez hazla
Bir kuş gibi, göçtü gitti.

Ellerimde, kaldı ısın
Şiir gibi, akıcısın
Güneş kadar, yakıcısın
Işığını, saçtı gitti.

Ocağıma, savrulmuş eş
Yıllar mıdır böyle kalle...

Hürrem sultan, @belkiz
27.5.2010 09:45:34
batu_41
@batu-41
27 Mayıs 2010 Perşembe 10:37:07
Şayet insanım diyorsak,
Hakkı bilmemiz gerekli,
Helaldir diye yiyorsak,
Hakkı bilmemiz gerekli.

Doğruyu bulup sapmadan,
Leblebiden nem kapmadan,
Kalp grafiği yapmadan,
Hakkı bilmemiz gerekli.

Korumalı beytül malı,
Eşit değil kulu halı,
...

batu_41
@batu-41
26 Mayıs 2010 Çarşamba 22:54:34
KİM İSTEMEZ

Çok isterdim aşk şiirleri yazmayı
Bir soysuzsa zindan etti dünyamı
Saramadım ben açılan yaramı
Kim istemez sevilmeyi sevmeyi
Çok isterdim aşk şiirleri yazmayı

Bazıları çok arar sevgi bulamaz
Bazıları bulur kıymetini bilemez
Bu...

Kim istemez, @aliorhan06
26.5.2010 22:20:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.509
Şiir Okunma
3.867.236
Yazı Okunma
83.004
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL