Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
13 Temmuz 2010 Salı 17:30:28
ÖZE BAĞLIYDI-1

Yapardık alış veriş,
Öderdik kuruş kuruş
Geremezdik yay kiriş,
-----Her şey söze bağlıydı.
-----Tümden öze bağlıydı

Sadece bir söz vardı,
Kulda sağlam öz vardı,
Mahcup olan göz vardı,
-----Her şey söze bağlıydı.
-----Tümd...

Öze bağlıydı-1, @YUSUFYÜZLÜM
13.7.2010 16:47:24
batu_41
@batu-41
13 Temmuz 2010 Salı 13:10:35
kendim gurbetteyim amma, birde bana sor
ruhum ateş topu sanki ,duygularım kör,
kime yanayım’ki derdimi,çareler nankör;
ben bu derdi kimseye anlatamıyom.

hayat ırmağımı akıttım, gitti boşa billahi
aç susuz beklerim de,aman vermez ilahi,
...

batu_41
@batu-41
13 Temmuz 2010 Salı 13:09:07
Farz et; aldım payımı, dünyanın her hâlinden
Kalırsa kusur kalsın, hislerin mahallinden!
Dilenciye dönsem de, merhametin elinden!
Acıyıp bir sadaka, vermeyiver sen e mi!

Vicdânın daralmasın, akla sığmaz nedenim;
Bir suç varsa; huyumda, suçlusu...

O... y... a..., @Salih Erdem
13.7.2010 00:37:10
batu_41
@batu-41
13 Temmuz 2010 Salı 13:06:46
Vakit erken ne kazandıysak o kar
Kara gözlerine oldum sevdakar
Aklı selim düşün ver çabuk karar
Çıka gel yanıma sen melek yüzlüm.

Yıldızlara sordum gülüm görmemiş
Sana sevdalanan yürek ölmemiş
Bu fukara Ahmet bir gün görmemiş
Çıka gel yanıma...

Kara gözlüm, @AHMET ACAR
13.7.2010 01:47:50
batu_41
@batu-41
13 Temmuz 2010 Salı 13:01:13
Şimdi seyrân vakti el’i,diyarı
Bir gülşen bulunur
Sevmekse murat

Bey’de bulunmayan el’de bulunur
Şakıyan bülbüller gülde bulunur
Sevgi sözcükleri dilde bulunur
Yeter ki gönüle hazan değmesin

Bitti sevda şemi Ülgerçi bit...

batu_41
@batu-41
13 Temmuz 2010 Salı 09:35:04
ektiysem tüm nazını bil ki çok sevdiğimden
İstedim ki bu ömür senin yanında bitsin
Gözlerde pula döndüm sana baş eğdiğimden
Güldürmeyecek sevdan artık biterse bitsin.

Bir kör kandil misali dibini ışıttın sen
Yıllardır o ışıkta yol görmeyi umdu...

batu_41
@batu-41
12 Temmuz 2010 Pazartesi 15:41:10
Genç ozan.
Ne vardı da dilde yazmadı kalem.
Kıskandım sizi ben Allahu alem.
Vefa dağlarından yüklenmiş elem
İstihraç yazıyor şair genç ozan.

İstihraç dediysem sallama değil
İnanın sevindim yollama değil
Sözü kem küm edip gıllama değil
Herke...

Gençozan, @yeğinadnan
11.7.2010 18:42:50
batu_41
@batu-41
12 Temmuz 2010 Pazartesi 15:36:20
Bu ne biçim aşk böyle, uzaktan kumandalı
Seven insan savaşıp, yar yanında kalmalı
Uzaklarda olsa da, ölümüne sevdalı
Dualarım bir ömür, vuslat için olmalı

Cismim gurbet eldeyse, gönlüm senin yanında
Alev alev beni sen, hissedersen kanında
Ayr...

Bu ne biçim aşk, @belkiz
12.7.2010 13:46:34
batu_41
@batu-41
11 Temmuz 2010 Pazar 22:05:20
Has sofraya buyurur,
Duyurular duyurur,
Şiirlere doyurur,
Edebiyat Defteri……………Recep Çağlar

Usta olgun yaştadır,,
Şiir gözde, kaştadır,
Ansızınla baştadır,
Edebiyat Defteri……………R...

batu_41
@batu-41
11 Temmuz 2010 Pazar 20:20:36
Zeyno bacım bilemedim davetine geç kaldım
Geçte olsa çıktım geldim, güzel mesajlar aldım
Acemiyim, dostlar dergahına destursuz daldım
Hatam varsa bütün ustalardan özür dilerim......İHSAN POLAT

İnim inim inler canım, sorar dedim sormaz imiş.
Da...

batu_41
@batu-41
11 Temmuz 2010 Pazar 19:20:17
BİZİM ÇELTEK

-Köyümün güzel insanlarına!

Çelteği soruyorsan, hemşehrim! Anlatayım;
Düz ovada kurulan o köy bizim, Çeltek’tir.
Sılasını unutan kulağı çınlatayım
Tarla-tapan yorulan o köy bizim, Çeltek’tir.

Dem vuracak olursak o...

Bizim çeltek, @bekirce
11.7.2010 18:38:58
batu_41
@batu-41
11 Temmuz 2010 Pazar 09:08:55
Öze sadık kalarak,
Doğru yolu bularak,
Cüz-i sadak alarak,
Yürü Oğuz’um yürü.

Ondan ibret alarak,
Ağlayarak gülerek,
Sen kendini bilerek.
Yürü Oğuz’um yürü,

Arada hislenerek,
Yağmurda ıslanarak,
Uz olup uslanarak,
Yürü Oğuz...

batu_41
@batu-41
11 Temmuz 2010 Pazar 08:52:43
Gitme..!
Gitme dur diyebilseydim sana,
Soluğumun seninle,
Ölümümün elinle
Olduğunu görürdün..
Görürdün,
Boş çuval gibi yıklan bedeni
Varlığımın tek nedeni
Sen olduğunu görürdün.

Git..!
Haydi git artık yolun açık olsun.
Sana feda bu yüre...

Git / me, @HATAYLI
5.7.2010 01:56:21
batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 19:09:37
Derdi çoklaradır dost benim firgatım zarım
Dertler paylaşırda onlarla her gün ağlarım
Canımdan yıldırdı beni vay kalleş dostlarım
Senlik benlik zulim işi dost yüreklerde gezer,...KOMANİ

Teselli bulurmu şu yaralı yüreğim bir dem,,?
Alıp başımı ...

batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 18:22:33
Olmaz olsun bu ülkede bu savurganlık
İliğimizi sömürdü bizim hep partizanlık
Bu ne beyler böyle vurdumduymazlık
Kimler kazandılar bakın kimler sattılar

Ülkenin temelini hep birlikte atanlar
Huzurla yatmıyor o toprakta yatanlar
O kadar çoğaldı...

Kimler kazandılar, @aliorhan06
10.7.2010 17:47:20
batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 18:01:34
Belki de sırf bu yüzden dalaksız da yaşanır
Başka her aza bizden gidiyorsa, can alır
İnsan evet canlıdır doğar büyür ve ölür
Nebatat dalaksızdır. Ot büyür,odun olur.

Hani yalan ya dünya, ilimde fen de yalan
Kalp ihanet ehlidir kalbi yıpratır z...

Sevda, @yeğinadnan
10.7.2010 15:56:27
batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 17:57:25
Yalnız serer yâdigâra yatağı
Yok ki başka sırlarının ortağı
Niyetinde geçmişedir atağı
Pişmanlığı gözyaşına sağımlı

Suratına maskesini takınır
Gözbebeği hâle sırlı cam sanır
Okusunlar beni diye bakınır
Tebessümü merâklara güğümlü

Ne dem ...

batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 14:47:43
seni öylece beklemek..
olsun yinede seni beklemeye değer.
peki ama, ya şimdi nerde bekleyeceğim ?
çünkü, daha önce bu civardaki bütün kafelere gitmişliğim var...
Baya da tanınan biriyim bu civarlarda, Allah var
ki adımımı içeri atar atmaz soluğ...

Beklemek..., @Y. Kaya
10.7.2010 14:01:18
batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 13:04:20
Bağrı ezelden yanık,
Tevkif edilmiş sanık,
Bulunmasa da tanık,
Böyle bahtsız bir kulum

Eğilmeyip kırılan,
Kör dikene sarılan,
Kafatası yarılan,
Böyle bahtsız bir kulum

Bulanıp durulmayan,
Yürüyüp yorulmayan,
Hatırı sorulmayan,
Böyle ba...

batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 12:53:11
DAİM HAKKI ÇAĞIRAN

Kanımız aksa da zafer İslam’ın diyerek
Daim hakkı çağıran bir neslin evladıyız
Haramları reddedip helalleri yiyerek,
Daim hakkı çağıran bir neslin evladıyız

Mevzu vatan olunca hep ileri atılan,
Allah Allah diyerek b...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.555
Şiir Okunma
3.867.575
Yazı Okunma
83.017
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL