Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
1 Temmuz 2010 Perşembe 15:18:24
Geçitler tehlikeli, yöntem keşmekeş, yol sarp;
Motorlar sağırlaştı, teker kampana yönsüz.
Ülkü; öksüz kıvranır: usta, teknikçi onsuz
Hemzemin geçitlerde bariyerler açar harp!
Öngörülen istasyon; kaçınılmaz kriz sonsuz!

Zirvelere çıkmaya aziml...

Cumhuriyet treni, @Salih Erdem
1.7.2010 13:57:32
batu_41
@batu-41
1 Temmuz 2010 Perşembe 12:10:02
Huzuru kaldırdık rafa
Değişmedi hiçbir kafa,
Nus eyledim kaç bin defa,
Bir yılı daha devirdik.

Çözemedik bir düğümü,
Teskin ettim birçoğunu,
Yaptık bu son düğünü,
Bir yılı daha devirdik.

Bazıları oldu aymaz,
Bazıları milim kaymaz,
Ölse ...

Devirdik, @YUSUFYÜZLÜM
1.7.2010 11:39:15
batu_41
@batu-41
1 Temmuz 2010 Perşembe 11:46:15
İnanma sakın fala,
Yapışma kuru dala,
Binmeden çürük sala,
Yazalım arkadaşlar…………….………..Fikri Usta

İnanma sapıklara,
Aldırma kopuklara,
Yetişip çabuklara,
Yazalım arkadaşlar………...

batu_41
@batu-41
1 Temmuz 2010 Perşembe 11:31:45
Yüreğim sızlıyor yaralanmışım
Gönlüm terazide daralanmışım
Âşıklar safına sıralanmışım
---Ne güzel yaratmış onu Yaradan
---Ona dost eyledi beni Yaradan

Âşık Salih arzu halin yazıyor
Mecnun gibi susuz çölde geziyor
O vefasız yüreğimi eziyor ...

Beni yaradan, @ozanseveni
1.7.2010 11:02:00
batu_41
@batu-41
1 Temmuz 2010 Perşembe 10:20:42
Buz gibi hayallerim ısıtmıyor dünyamı.
Rüyalarım boşaldı görecek neyim var ki?
Gözlerindeki namlu parçaladı hülyamı.
Benden başka gönüllü sana yar olur sanki?

Aşkım çılgın kalbinde yer bulup atmadı mı?
Seni yaradan Allah beni yaratmadı mı?

...

Sevgisiz kul, @HATAYLI
21.6.2010 00:53:40
batu_41
@batu-41
1 Temmuz 2010 Perşembe 09:57:49
DOSTLAR DERGAHINA DAVET___1___


Güvenilecek elmi kalmadı,tutnacak dal kalmadı.?
Dost bildiğin sırtından kahpece hançereler kaçarmış..!
Bilinmez insan oğlu kurda,kuşa yem edip atarmış..!
Senlik benlik çakalın işi, dost yürklerde gezer......(avş...

batu_41
@batu-41
30 Haziran 2010 Çarşamba 22:41:48
Galiba dinliyorsun da anlamıyorsun, ya da gelmiyor işine.
Yüksek dağları sen yarattın çünkü, öyle ya mühür sende.
Şimdilik Süleyman sensin ama unutma halen can bedende.
Yüzlerce Mustafa Kemal doğar, benim bu vatansever Ülkemde


KUTLARIM ŞAİRİİ...

batu_41
@batu-41
30 Haziran 2010 Çarşamba 22:36:10
MEHPARE


Mehpare! gözlerine bugün yine aldandım,
Hicrana döndü vuslat daha sana kanmadan.
Ateşi hecrin ile kor ayazlarda yandım,
Dil-i Suzan peşinde koşuyor usanmadan.

Yine kâbuslar bastı, uykular şerha şerha,
Yâr-ı bîvefâ için gönüller ce...

Mehpare, @ümit zeki soyuduru
28.6.2010 00:13:15
batu_41
@batu-41
30 Haziran 2010 Çarşamba 20:32:39

YÜRÜYORUM

Yürüyorum,karanlık geleceğime,
Adımlarım ürkek,takadım yok,
Yaralı sevda kırıntıları kaldı ellerimde,
Mutluluk adına söylenen yalanlara karnım tok...

Yürüyorum adım,adım acılar kentinde,
Her köşe başı,karşıma çıkar hatıralar,
D...

Yürüyorum, @Yasemin Şatoğlu
29.6.2010 21:38:46
batu_41
@batu-41
30 Haziran 2010 Çarşamba 20:30:17
Duygular bazen harap olur
Hisler virâneye dönerler
Yeşertecek ilham ararlar
Bazen bulurlar bazende
İlhamsız yalnız kalırlar
İşte bu hal şiirlerin
Duyguları anlatan dizelerin
Bittiği son bulduğu noktadır
İlham varsa şiirlerde zirveye çıkar ...

batu_41
@batu-41
30 Haziran 2010 Çarşamba 20:23:37

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


DOĞADAKİ TÜM ÇİÇEKLER VE AĞAÇLAR KADAR,
GÖRDÜĞÜMÜZ VE GÖREMEDİĞİMİZ HAYVANLAR KADAR,
TÜM MEYVE VE SEBZELER,DİĞER YİYECEKLER KADAR,
TÜM İNSANLARIN SAÇ TELLERİ KADAR SEVİYORUM.


* * * * * * ...

batu_41
@batu-41
30 Haziran 2010 Çarşamba 19:34:14
Ne neptün de nede marsda
Ay gibi hem güzelmisin?
Gönlüm eğer sende desem
Elif gibi küsermisin?

Hani dedim gül canana
Ağlatıp da sen bırakma
Ne çare ki değil isen
Genç Ozan’ı gel hiç yorma...


Genç Ozan

29_06_2010.

Şairimi kut...

Nagehan akrostiş, @Genç Ozan
29.6.2010 02:32:14
batu_41
@batu-41
30 Haziran 2010 Çarşamba 18:06:42
lazım değil bana
bende ki beni taşımayan...

ah kalbim ah
bir bilsen ne kadar mahçubum şimdi...
ama, gözüm açık gitmeyecek ya
rahatım, daha önce hiç olmadığı kadar.


Not: organ bağışı hayat kurtarır
sizden eksiltmez birşey...
kurda kuşa e...

Ah kalbim ah, @Y. Kaya
30.6.2010 11:27:20
batu_41
@batu-41
20 Haziran 2010 Pazar 16:26:40
KAHROLUN!

Allahsız,
Kitapsız,
Çapsız teröristler;
Ne istersiniz ordumuzdan,
Polisimizden,
Yurdumuzdan.

Dejenere oluş,
Uşaklaşmış,
Satılmış caniler;
Ne istersiniz milletimizden,
Vatanımızdan
Devletimizden...

Cibilliyetsiz
Karakters...

Kahrolun!, @Dğnzade
20.6.2010 15:14:49
batu_41
@batu-41
20 Haziran 2010 Pazar 16:03:35
Sevilmedi bilmem niçin?
Bülbül yandı için, için,
Bir tanecik al (ak) gül için,
Bülbül başka bağ’a kondu.

Dikenli mi, açep her gül?
Naz etti, bülbüle bir gül,
İsyan etti âşık bülbül,
Gayrı başka bağ’a kondu.

Âşık bülbül dertli...

batu_41
@batu-41
20 Haziran 2010 Pazar 14:24:20

DURURUM


Siyaset sadece yoksula yalan,
Bir bak ki beytül mal edilir talan,
Kimse benim demez bu malı çalan,
Bütün yapılanı çakar dururum

Daim tefekküre dalmak ne güze,
Mümin duasını almak ne güzel,
Gönülden çıkmayıp kalmak ne güzel,
G...

Dururum, @YUSUFYÜZLÜM
18.6.2010 21:22:10
batu_41
@batu-41
20 Haziran 2010 Pazar 14:22:03
GÜL

Gül güzel dururdu Gül’ün yanında,
Harabeye döndü; sensiz gülşenim,
Gök kuşağı çıkar idi anında,
Harabeye döndü; sensiz gülşenim.

Kokun hissederim uzak ta olsan,
İsterim çekmeyi tuzakta olsan,
Beklerim gelmeni kızakta olsan,
Hara...

Gül, @YUSUFYÜZLÜM
19.6.2010 22:10:34
batu_41
@batu-41
18 Haziran 2010 Cuma 18:25:56
HAYAT

Hayat denen muamma, akıp gitti meçhûle
Aynaları şaşırtan, izi kaldı yüzümde.
Yorulmuşum boş yere, sitem edip pandüle
Vara yoğa inleyen, sazı kaldı güzümde.

Sözde erken başladım, geciktim her işime
Sıcak yemek ararken, soğuk kaldım eşi...

Hayat, @Salih Erdem
18.6.2010 11:21:33
batu_41
@batu-41
18 Haziran 2010 Cuma 16:16:52
nerdesin


bir umutla uyandım yine bu sabah
kara sevdam ey sevgili nerdesin
hüzünler karıştı göz yaşlarıma
dağıttım hayalleri ey sevgili nerdesin.

göz yaşlarım hicran oldu kurudu
avuçlara sığmayan sevdam nerdesin,
devran döndü sen dönmedin...

Nerdesin, @mehmet sancak
15.6.2010 11:47:20
batu_41
@batu-41
17 Haziran 2010 Perşembe 17:23:30
Yine düştü bu gece dertlerim kucağıma
Hangisini dinlesem yürek yakan bir nida
Mâzinin nefesleri yürürken ocağıma
Hicranlı kaderime hasret etmedi veda
Fakat umut tükenmez, yâr gelince o an ki
Belki de söyler sazım aşkla dolu bir seda


Kayıp...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.768
Şiir Okunma
3.869.040
Yazı Okunma
83.106
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL