Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 23:55:25
İsyanım Tanrıya, seni vermedi,
Dualardan kaçma sebebim sensin
Sana olan tutkum anlık değil ki,
Aşka hesap sorma sebebim sensin.

Gündüzü bırakıp geceyi seçtim,
Dereye ulaşıp denizi geçtim,
Bu yüreği bir tek ben sana açtım,
Saatleri kurma sebe...

Sebebim sensin, @NAZCA
4.7.2010 23:42:29
batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 21:37:16
DOSTLAR DERGAHI---4---


Kabesı insan emel haktır dostluğu
Ne beytula nede kabe sen âli dağsın dost
Yürekten eser dostluğu rüzgârı doğacak
Senlik benlik zulum işi,dost yüreklerde gezer ...mahsuni

Beni derten derde salma hey dost imana gel
K...

batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 20:17:00
= AĞLAMA =


Mühür gözlerine kurban olduğum
Yakışmıyor sana kara bağlama
Tatlı sözlerinde hayat bulduğum
******Boynunu büküp de yürek dağlama
******Gün gelir koparsak sakın ağlama.

Ben seni çok sevdim pişman olmadım
Bir kere üzülüp hüzün d...

= ağlama =, @gelmeyenvuslat
6.7.2010 20:04:05
batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 19:54:51
İnsanlık imtihanda, Sûr Vakti’ne az kaldı
Filistin ülkesinde Beş Vakit Namaz kaldı
Başka kalan! derseniz, var bir de enkaz kaldı
Yıktı Emin Belde’yi Endülüs’ün boynuzu
Bunun sebebi sensin! Amerikan domuzu!

O ne ki? Dünkü devl...

Amerikan domuzu, @bekirce
6.7.2010 19:28:09
batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 13:42:44
Buğday nimet demektir avcumuzun içinde.
Ulaşmak emek demek, karşılığı verilse.
Yaşayıp gidiyoruz bir telaş gündüz gece,
Gece gündüz içinde, gündüz gece içinde.

Avucumda avcun var yüreğimle can cana.
Özgürlük barış için, kül oldum yana yana.
B...

batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 13:40:38
artık o akşamlar yok
………………………o sabahlar yok
yok
bildiğimiz yaşadığımız gibi değil
gece yarılarında çıkar
………………………hüznün çirkin kambur...

Sermayem, @Salih Erdem
6.7.2010 12:02:49
batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 10:38:42
Dokun Bana

hadi dokun bana
bütün yoksunlukların hatrına
dokun.
mutlu et biraz beni
ama, soluğumdan önce
avutlarımdan öp beni
Ki, İsa’dan önce bile
taşırım ben bu izleri

bizi en belirgin kılan
nasırlı ellerimizden önce
gülmeden ...

Dokun bana, @Y. Kaya
6.7.2010 10:32:59
batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 10:37:21
Mezar Taşları

Mezar Taşları

Bazısını tanırdım eğik başları,
Dinle ne anlatır mezar taşları.
Kimiyle dolaştım tozlu yolları.
Şimdi bakıyorlar, mezar taşları.

Kaç zamandır uğramadım semtine,
Vardıkça çoğalır mezar taşları.
Yolum düştü tan...

Mezar taşları, @kevir
5.7.2010 22:19:13
batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 10:25:17
Dünya’dan medet yok Doğu-Batı bir
Batı’da bir hınç var, Doğu’da Ecir
Sanki köleliğe sebeb bu fec(i)r
Bu manâsı Yahudi dayağının
Bundan hâli pürmelâldir Doğu’nun

Rabb var! Rabb’in Sel’i var, Tufan’ı var...

Cahid yoksa cihad var, @bekirce
5.7.2010 18:52:44
batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 10:23:20
Olan aklı ziyan etmek,
Hakikaten de çok ayıp.
Bilerek bâtıla gitmek,
Hakikaten de çok ayıp.

Boştan yere boş boş ötmek,
Beklenmedik anda bitmek,
Halk ozanına kin gütmek,
Hakikaten de çok ayıp.

Seni göreni bilmemek,
Hak yoluna tez gelmemek...

Hakikaten de..., @Dğnzade
5.7.2010 22:16:07
batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 10:21:44
Verdiler ite teskere,
Çuval geçirdi askere,
Aleni ve de eşkere,
Sebebini anlamadım.

Tepik attı A.B atı,
Baştan belli sonuç kati,
Gölge olmaz isli çatı,
Sebebini anlamadım.

Hep bunlar içindi taviz,
Hepsi boş hepsi gavuz
Bizi suçlar hırsı...

Anlamadım, @YUSUFYÜZLÜM
6.7.2010 07:51:06
batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 10:18:52
iki dost arkadaş

iki arkadaş

Değerli arkadaşım Selim
Gel dedi balığa gğdelim
Felek ten bir gün çalalım
Akşamdan yaptık hazırlığımızı
Yanımıza aldık yol azzığımızı

Değerli arkadaşım Selim
Dedi seni götüreyim Gök ovaya
Arabayı çekelim is...

batu_41
@batu-41
6 Temmuz 2010 Salı 10:16:40
Bir bayrak altında birlikte toplanamadık
Bir bardak su içinde kıyametler kopardık
Bu güzelim ülkede yaşamayı hak edemedik
Sanırım bizleri kullananları öğrenemedik
Cennet gibi ülkeyi ne yazık paylaşamadık
Her bir sorunumuzu Amerika’ya bırak...

Bıaratık, @aliorhan06
5.7.2010 22:15:07
batu_41
@batu-41
5 Temmuz 2010 Pazartesi 11:30:02
kanadım kırık şimdi
ve kan sızarken ülserimden
geceyi, bir sevgili gibi koynuma alıyorum
dindirmese de acımı...

biliyorum ki ; zamanı gelince
bir daha uçmaya yeltenecektir yüreğim
eğer ki, ölüm soluğumdan öpmesse beni...

en çokta, şu hayla...

Bitti, @Y. Kaya
5.7.2010 09:22:28
batu_41
@batu-41
5 Temmuz 2010 Pazartesi 11:27:32
Şiirdi bahânem sohbeti için
Dileği şahanem dostluğu seçin
Dillere çalarım iş bu kelâmı
Gerisi terânem usuldan geçin

Usta kaleminden insanlığın şahane dizelerini gönül sohbetini dinleyip okumak hayalden gönül,gönül telindn gçtik dost.Kalemi
can...

Kahve niyetine, @Salih Erdem
5.7.2010 11:16:45
batu_41
@batu-41
5 Temmuz 2010 Pazartesi 10:21:55
Şairimi canı gönlden kutlarım.Daim olsun gönülden gelen güzel dizelerin
batu_41
@batu-41
5 Temmuz 2010 Pazartesi 02:07:43
Öğrtmnliğin geriğini sayfaya harukulade yansıtmışsınız hocam.Kutlarım yürekten sizi...
Git / me, @HATAYLI
5.7.2010 01:56:21
batu_41
@batu-41
4 Temmuz 2010 Pazar 22:14:58
GÜVENMEM



Emlakciye asla ben hiç güvenmem
Yüzde üç’e vatandaşım kardeşim
Ne söylese vallah ona inanmam
Mülk sahibi arada yok kardeşim

Ben simsarın davetine güvenmem
Çok acele söylesede inanmam
Varsa doğrusuda onu bilemem
Peronda ...

Güvenmem, @hasan AKGÜL
3.7.2010 23:27:00
batu_41
@batu-41
4 Temmuz 2010 Pazar 22:07:44
Her yılın başında ilkbahar yaz var
Devamında sonbahar var kışta var
Her canlı yaşamından ediyor zarar
Herkes bilsin bu yaşamın sonu var

İlkbaharda yeşillenir dağlar ovalar
Çıkar için çıkıyor bütün savaşlar
Acımasızdır cana kıyar alçaklar
Elb...

Sonu var, @aliorhan06
4.7.2010 16:17:22
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
4 Temmuz 2010 Pazar 16:59:29
ŞEHİD ANASINDAN BEDDUA

-“Muhayyel, sanı-kanı, olsun-olmasın.. Ben hain diyorum, sen sayın deme.. Eyalet isterim; Masa başı izdivaca otur. Şatır-şutur, hatır hutur! Zart-zurt, cart-curt” ile geçirilen çeyrek asırlık bir fetret dönemine ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.544
Şiir Okunma
3.867.492
Yazı Okunma
83.017
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL