Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 12:50:25
SEVDALI

Geçtiği yollarda secdeye durmuş
Taştan yumruk edip kafaya vurmuş
Gelene geçene hep onu sormuş
Böyle bir sevdalı iyi olur mu?

Yoluna kurmuş küçük bir masa
Ne kanun dinliyor nede bir yasa
Kan gelecek gözünden şimdi ağlasa
Böyle bir ...

Sevdalı, @Mahmut Ali
10.7.2010 10:05:30
batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 12:26:59
TANGÜNER AİLESİ AKROSTİŞ

B İRTANEM HOŞ GELDİN KALBİME
Ü MİTLERİME,NEŞEME,GÖZLERİME.
L ÜLE LÜLE SAÇLARIMA,ELLERİME
E VİMİZE,AŞKIM GÖNÜL BAHÇEME.
N AZIMA,İŞVEME,CİLVELERİME
T UTKULARIMA ,ALDIĞIM NEFESİME.


& & & & & & & & & & &


G ÜL B...

batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 12:24:54
Gurbet elin kulu oldum,
Ben aşkımdan deli oldum,
Dost Veysel ’in eli oldum,
Çalıyorum ben sazımı.

Dost Veysel de düştü yola,
Sadık yârde verdi mola,
Hem ağlaya, hem de güle,
Çalıyorum ben sazımı.

Benden selâm yârenlere,
Yetişeyim e...

Veysel gibi, @ozanseveni
10.7.2010 09:21:16
batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 12:22:36
Derisini davula geçirdim
Kırk gün kırk gece oynadım
Oynadım oynamaya doymadım
Bu hikayem tarihlere yazıldı
Talebeler okumaktan yorulmadı

Sohbetleri edildi bitmedi
Ziyafetin tedı damaklardan gitmedi
Çek dostum oradan
Bize güzel bir kahve
...

batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 01:52:29
Yüreğime ayaz düstü göcüp gittiğin gün
Son gördüğum halin kalandı gözlerimde
Yıllar sonra bile baktıgım her yerde
Özlem dolu bakışlarını aradım

Eski günlerde ki gibi ardımdan gelen
O sokagın başında beni bekleyen sen
O günden sonra gelmedin ...

Mavi gözlüm, @hasret
9.7.2010 01:55:22
batu_41
@batu-41
10 Temmuz 2010 Cumartesi 00:02:42
Kalbim temiz diye diye, hayırları terk ettin
Günahları basit gördün, yükün birken bin ettin..!
Yarın bunun hesabını, soracaklar ne ettin?
Niçin kandırdın kendini, yoksa nefsi put ettin? ....Abdurrahman YILDIZ

Evet şairler denmesi gerkenleri ...

batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 22:28:21
Güzl bir şiirdi dost yürk kutlarım canı gönülden..
Boş bir rüya, @mehmet sancak
9.7.2010 20:43:26
batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 18:02:33
Söz verip de sözlerinde duramayanlar
Bu soysuzlar halkını hiç tanımayanlar
Ülke içerisinde barınıyor bu bölücüler
Söz verip de sözlerinde duramayanlar
Karıştırıyor ülkemizi bütün bu bölücüler

Şahit oldum çoklarına benim ülkemde
Ahtım kaldı be...

Bölücüler, @aliorhan06
9.7.2010 17:45:22
batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 13:16:15
rastlarsın sevgilim
ağlamaklı bir halime
bakıpta gözlerime tutamazsın ellerimi
dökülürken göz yaşlarım kalbine
sorma sevgilim kendine
ben ne yaptım diye..!
Rastlarsın sevgilim bir gün
uslanamaz şairin birine...!

UslanmazŞair...!

Her aşı...

batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 13:08:56
neyi görür insan ölürken
gözleri açık alabildiğine şaşkın
bilinmez korkuları kucaklar gibi
yoksa ikinci bir yaşam mıdır
______________uğruna çekilen çile
yaşarız da bir ömür / sinmez içimize
yoksa dünya mı gerçek sevincin eşiği



ben mi bü...

S o r u, @Salih Erdem
8.7.2010 16:00:59
batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 13:02:04
arkadaşlar söyledi dün kahvede, hüzün gelmiş diye
inanamadım doğrusu
sordum ? hala yağmurlar biriktiriyormu diye gamzelerinde
söylemediler, ya beni hiç sordumu ? beni ?
ne yapacan arkadaşım, sen, sen değilsin ki...
evet doğru...
ben hala, duvar...

Ayrılık ll, @Y. Kaya
9.7.2010 11:42:48
batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 11:50:35
ANNE HASRETİ


Bugün sekiz yaşına girdim
Buruk ve bir yanım ezik kutladım
Çünkü annem yoktu
Ben daha bebekken kanatlanıp melek olmuş dediler

Sahi anne nasıl bir duygu anlatırmısınız bana
Elle tutulup gözle görülen ya da bir bal damlası kad...

Anne hasreti, @yalnızkaranlık
8.7.2010 10:09:02
batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 11:35:46
YETER BANA
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

[ kalin ][ italik ]
Şiirimi,sitelerine girip şiirlerini zevkle okuduğum ve yorumlar yazdığım ama sitemde göremediğim şair arkadaşlarıma armağan ediyorum.

-------------...

Yeter bana, @Mehmet Aktaş
5.7.2010 16:42:24
batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 11:33:19
Geçmiş olsun be dostum, biatınız yabana
Öylesine kırdın ki, yalvarmalar boşuna
Bir mihrabı ortadan, ikiye ayırdınız
Oturup karşısında, seyirlere daldınız
Daha o bir goncayken, elinizle yoldunuz.

Bana aşık diyerek, her dakika horladın
İçindeki...

Ne yazık'ki, @iyimser
24.6.2010 17:15:46
batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 11:26:54
Söyle bana sen nesin, düş,mü yoksa peri mi?
Uzansam ellerine dokunamam Leylifer.
Göstermedin bileyim,yürekte ki yerimi!
Arsız kediler gibi sokulamam Leylifer!

Gürdüğüm günden beri,işte aşkım,bu derim.
Bir an ansam adını, tutmaz titrer dizlerim...

Leylifer 5, @S.SAMYELİ
25.6.2010 17:13:23
batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 11:23:08
LEYLİFER 6

Sanki sevda masalı,sanki bir destan gibi
Satır satır sana ben,akmadım mı leylifer.
Ben ki mecnun olmuştum sahrada gezer gibi.
Sana Leylamsın diye tapmadım mı Leylifer.

Diş ağrısı gibi hep zonklasanda solumda.
Alsan bütün gücümü k...

Leylifer 6, @S.SAMYELİ
7.7.2010 23:27:47
batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 11:15:59
Yavaş yavaş yaşlandığını göreceksin sevdiğin kadının.
Yada hiç beli bükülmez sandığın sevdiğin adamın.
Ama eğer yaşadıysanız hayatı sevgiyle ve yürekle,
Koşrak gideceksin ölüme, yüzündeki gülümseyen ifadeyle.

Alma mazlumun ahını, çıkmasın ahest...

batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 11:06:50
Mubarek kandilinizi,yürğinizi,vatan svginizi,İçinizdn yükselen ulvi duygularınızı canı gönülden kutlaım şairem.Saygılarımla kalınız..
Allah'ım!.., @hüzün şairi
8.7.2010 00:29:02
batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 11:02:48
Öyle bir geceki bu gece
Bizlere mevlamızın verdiği güzel hediye
Beyhude geçiriyoruz ne diye?...
Mevlamızdan affımızı isteyelim bu gece..
Günahlarımıza tövbe edelim bu gece...


Rızıkları dağıtıp kimseyi unutmayan
Gökleri direksiz yaratıp sons...

Kandil gecesi, @mehmet ali unsal
9.7.2010 01:33:20
batu_41
@batu-41
9 Temmuz 2010 Cuma 00:18:16

SÖZÜM ER SÖZÜDÜR

Sözüm er sözüdür yolum hak yolu
Dostu yar başında atan olmadım
Saygı sevgi dersen kalbimde dolu
Çıkar için adam satan olmadım

Gördüğüm beyaza kara demedim
Soranlara gönlüm yara demedim
Aç kaldığım oldu haram yemedim
Kaz...

., @ZEKİ TOMBUL
9.7.2010 00:10:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.569
Şiir Okunma
3.867.664
Yazı Okunma
83.019
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL