Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
4 Temmuz 2010 Pazar 16:48:30
BİR DÜNYA İSTİYORUM SAVAŞLAR VE TERÖR OLMASIN.
BİR DÜNYA İSTİYORUM DOĞA TERTEMİZ OLSUN
BİR DÜNYA İSTİYORUM ŞİDDET VE CİNAYETLER OLMASIN.


MUTLU DÜNYA İSTİYORUM
HUZURLU İNSANLAR İSTİYORUM.
TERTEMİZ BİR TABİAT İSTİYORUM
GÜLÜMSEYEN BEBEKLER İST...

Mutlu dünya, @sevdapınarı
4.7.2010 16:16:25
batu_41
@batu-41
4 Temmuz 2010 Pazar 02:46:40
.Resim şiirden güzel.Şiirse resimden güzel.Yazan yürek hepsindn güzel.Kutlarım dost kalemi...

batu_41 tarafından 7/4/2010 2:51:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Son vakte bıraktık, @mete75
3.7.2010 00:10:49
batu_41
@batu-41
3 Temmuz 2010 Cumartesi 21:38:13
geceler ağlıyor gündüzlerime
ihtiyacım var merhametine,
sol yanım çok sancıyor;
dayanmıyor hasrete.

hayat yükü bindi sırtıma
sensiz daha da ağır,geliyor,
ellerim titrek,gözler yaş dolu;
gözlerim yalvarır,gel de sil diye.

gönül işlerinde h...

Ne diye, @mehmet sancak
3.7.2010 18:50:19
batu_41
@batu-41
3 Temmuz 2010 Cumartesi 21:31:15
Bir Sivas Ağlar Bir de Başbağlar
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

Birlik ve beraberliğimizin bozulması; bu topraklar üzerinde yaşayan hepimizin birlikte yok olması demektir.

--------------------------------------...

batu_41
@batu-41
3 Temmuz 2010 Cumartesi 21:24:28
Gel gel diye tüyler bitti dilimde,
Düşlerime misafir ol gelsene!
Bir tek yırtık resmin kaldı elimde,
Yeter artık çok bekledim gelsene!

Hal mi kaldı dizlerimde gidemem
Ben garibim bu sevdayı güdemem,
Ben ne sensiz ne sevdansız edemem,
Yeter a...

Gelsene, @ümit zeki soyuduru
3.7.2010 12:19:51
batu_41
@batu-41
3 Temmuz 2010 Cumartesi 18:25:36
MİT

MİT
Erkeğin el kınası, kadının yüz karası
Diyenler hep olurdu, inanmayan kalmadı
Yeter diyen kadına, ağır geldi darası
Namusun cinsiyeti, var mı soran olmadı.

Sen benim bir tek aşkım, can yoldaşım ayalim
Ömür boyu bekleyip, kavuştuğum ...

batu_41
@batu-41
3 Temmuz 2010 Cumartesi 15:17:10
ANAYA HASRET (Akrostiş )

Ağlarsam yanıma hep sen koşardın
Nergiz olur, çiçek kekik kokardın
Aklım ermedi mi sana sorardım
Yanımda yoksun hep hasretim Anam.

Ayaklarım tutmaz sen yürütürdün
Hasta olsam gözyaşların ögütürdün
Aş çamaşır ev işi...

Anaya hasret, @Genç Ozan
8.3.2010 21:44:17
batu_41
@batu-41
3 Temmuz 2010 Cumartesi 13:41:37
ÜŞÜYORUM ANNE

"kafayımı yedin şair, elbet elbet geçecek bu günler, aklını başına topla"

Kim demişki dertiliyim, söyleyinde bileyim.
Gece, mehtap ve deniz, yanımda da sevdiğim.
Ağaçlar çiçek açmış, mevsimlerden baharmış.
Hayat toz pembe dostl...

Üşüyorum anne, @UNALAN
3.7.2010 13:27:18
batu_41
@batu-41
3 Temmuz 2010 Cumartesi 13:23:33
Cehennem kuruldu o gün Sıvas’ta.
İnsanlık adına tüm dünya yasta.
Yak emrini verdi beyinden hasta.
Gün olur bu zulüm durulur bir gün.

Devletin aczinden yandı canımız.
İnsanlık yolunda aktı kanımız.
Yobazlar kuşattı dört bir yanımız...

batu_41
@batu-41
3 Temmuz 2010 Cumartesi 10:25:42
hasat zamanı
talan iklimlerden kokular yükseliyor
ama biliyorum bu kokuyu
taa Habil ve kabil’den
biliyormusunuz ?
rahmetini de esirger oldu Mevla
bir benzerimi, ellerimle toprağa gömdüğümde beri...

hala zulanızı boşaltmadınız, işinize ...

Bakış ıı, @Y. Kaya
3.7.2010 10:10:53
batu_41
@batu-41
3 Temmuz 2010 Cumartesi 10:11:17
Feryadım, güzele duymaz çağrımı
Tez gelip dindirsin yürek ağrımı
Hasreti dağlaştı ezer bağrımı
Bir Ceylan tanıdım, o Pazar günü

Nazları belirsiz cilve bambaşka
Çileli gönlümü düşürdü aşka
Allah ’a emanet ne derim başka
Bir Peri ...

Bir pazar günü, @ozanseveni
3.7.2010 09:03:11
batu_41
@batu-41
2 Temmuz 2010 Cuma 21:09:34
DOSTLAR DERGAHI__3__


Bilmem hangi diyara bırakıpta gittiler..?
Obamızı yatlara neden teslim ettiler?
Dağılmışlar sürümüz nerde kaldı yiğitler?
Senlik benlik çakal işi dost yürekde gezer......Aşık Komani

Bilemez kör olan fail
Tamah eder...

batu_41
@batu-41
2 Temmuz 2010 Cuma 17:02:18
Sevgili kardeşim mehmetali,
Galiba sayfana sesli şiir eklenmiyor,denedim bu şiirini seslndirdim ama yükleymedim,izin vermiyor.Yöntimden izin almamı söyledi.Buradan msneyi açta vereyim seslndirilmiş halini
batu_41
@batu-41
2 Temmuz 2010 Cuma 16:16:07
Değrli üsdadım bir kaç şiirinizi yollasanızda radyoda dinletsm acaba dinlyicilrim.şiir dostlarım güzl şiirlere [email protected]
Dünden bugüne, @Salih Erdem
2.7.2010 14:45:06
batu_41
@batu-41
2 Temmuz 2010 Cuma 16:14:18
…………..…bekçilerin gözleri geceye büyür
kafesli pencerelerde bir gelin gölgesi yürür
binyıllık şehrin içinde
………………….gölgeler geçmişe
yaşlı gözleri meraklı
kuş kalbi korkulu ...

Dünden bugüne, @Salih Erdem
2.7.2010 14:45:06
batu_41
@batu-41
2 Temmuz 2010 Cuma 13:59:57
çOK GÜZEL BİR ESPİRİYDİ.kUTLARIM ŞAİRİMİ YÜREKTEN AL BENDENDE SANA BİR JEST
batu_41
@batu-41
2 Temmuz 2010 Cuma 13:32:20

Hayattan hoşnutum desem yalanım,
Yiğit rolü yapa yapa usandım,
Geleceğe dair yoktur planım,
Yiğit rolü yapa yapa usandım.

Izdırapla geçti şu ömrüm benim
Bir kalbura döndü naçiz bedenim,
Neden diye sonra çoktur nedenim,
Yiğit rolü yapa yapa...

Usandım, @YUSUFYÜZLÜM
2.7.2010 12:14:04
batu_41
@batu-41
1 Temmuz 2010 Perşembe 22:27:18
PEJMÜRDE

Derdini edinmiş sanki dünyanın
Anlatıp duruyor bizim pejmürde
Ateşinde yanmış kara sevdanın
Sızlanıp duruyor bizim pejmürde

İsyan bayrağını çekmiş o çoktan
Etkilenmiş bir gördüğü rüyadan
Bıktım diyor boşa hayal kurmaktan
Haykırıp...

Pejmürde, @aliorhan06
1.7.2010 18:33:44
batu_41
@batu-41
1 Temmuz 2010 Perşembe 22:19:29
Otuzyedi canın, hepsi ahımda
Ağlayı, ağlayı durduk karşında.
Bize medet senden olur Pir Sultan.

Akarsum çağlamıyor Muhlis AKARSU
Asaf’ım, Asım’ım, Erdal’ım soldu.
Onüç yaşındaydı can Koray KAYA
doyamadan gitti fani DünyaR...

Oy madımak, @UNALAN
1.7.2010 22:13:08
batu_41
@batu-41
1 Temmuz 2010 Perşembe 17:26:47
DOSTLAR DERGAHI__2__


Aşkın dumanı tüter, kalbe vurur ağrısı,
Seher yeliyle bile, dostun gelmez çağrısı,
Duymassan eğer kime, olur bu kalp ağrısı?
Senlik benlik çakal işi dost yürekte gezer.........Aşık Komani

Elden giderde gençlik sonra ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.536
Şiir Okunma
3.867.434
Yazı Okunma
83.016
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL