Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
19 Temmuz 2010 Pazartesi 09:37:46
Usta ne deyim sana ben yüreğin v kalemin hp yazsın biz okuyalım Yürek kalmini kutlarım
batu_41
@batu-41
19 Temmuz 2010 Pazartesi 09:35:50
Duydum birini bulmuşsun kulu kölesi olmuşsun,
Sararmışsın solmuşsun kıyamıyorum sana dertler kederler bana
Bırak çekeyim çile gülmek benim neyime,
Hadi git güle güle,
Aldatan aldatılır sevenler ağlatılır


Şairim yinede ağlayan seven yürektir....

Sevenler ağlatılır, @AHMET ACAR
19.7.2010 01:08:07
batu_41
@batu-41
19 Temmuz 2010 Pazartesi 09:12:42
Dudaklarımdan düşmüyordu,
Yazmak istemesem de
Kalemim kendiliğinden yazıyordu
O unutulamayan güzel ismini.

Gündüzleri hayalimde
Geceleri ise esninle yaşadığım rüyamda
Sayıklayıp durdum
Seni ve senin ismini.
İnsan sevince,aldığı nefes bile...

İsmini yazdım, @lemoslu
19.7.2010 01:08:12
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
19 Temmuz 2010 Pazartesi 09:08:40
SENDE ÖZÜRLÜ DOĞABİLİRDİN
KAZAYLA ÖZÜRLÜ OLABİLİRDİN.
ALLAH’A SAKIN İSYAN ETME
ÖZÜRLÜ YAVRUNDAN NEFRET ETME.


İNSANLAR SEVGİ ÖZÜRLÜ OLMASIN
ŞEVKAT VE İLGİ ÖZÜRLÜ OLMASIN.
SICAKLIK VE VİJDAN ÖZÜRLÜ OLMASIN
DOKUNMA VE KUCAKLAMA ÖZÜRLÜ O...

batu_41
@batu-41
18 Temmuz 2010 Pazar 11:57:52
Neden bakmiyorsun zalim yarama
Yarayı açanda sen zalim, zalim
Devam eder içten gizli kanama
Yarayı açanda sen zalim, zalim,

İhmalin böylesi hiç görülmüşmü
Sor hele zalime derdim bilmişmi
Öldüğüm gün cenazeme gelmişmi
Yarayı açanda sen zalim,...

Zalim, @hasan AKGÜL
18.7.2010 11:03:04
batu_41
@batu-41
17 Temmuz 2010 Cumartesi 21:52:57
Elimde kalemim olsa olsa ne fayda
Gönlüm çok yorgun yazamam gayrı
Burnumda dağlar misler gibi kokuyor
Dizlerim tutmuyor da gezemem gayrı

Oturduğum taşlar durur yerinde
Mağaralar görürdük hayli derinde
Demek yorulacakmışız günün birinde
Özled...

Çoban ateş yakmış, @Mahmut Ali
17.7.2010 12:56:49
batu_41
@batu-41
17 Temmuz 2010 Cumartesi 21:47:45
SENDEN SIÇRADI…

Tabandan başlayıp tavana vuran
Beni yeller ile esip savuran
Kor alevler içre kalbim kavuran
Bu yangın içime senden sıçradı

Değdiği her şeyi yakıp kül eden
Atlastan ipeği yalın tül eden
İhsanı dut yemiş bir bülbül eden...

batu_41
@batu-41
17 Temmuz 2010 Cumartesi 19:24:07
Ne fark eder ki sanki,girsen yüzüncü yaşa.
Bahşedilen şu ömrü,her an gönlünce yaşa.
Haydi şimdi söz geçir, gözünden akan yaşa.
Soruma cevap buldum,Kanatsız MELEKMİŞSİN.

Canım arkadaşım, Can yoldaşım,Dert ortağım yüreği güzel insan,
Gördüm ki b...

batu_41
@batu-41
17 Temmuz 2010 Cumartesi 15:18:55
Bir kahvenin hatırı,
Tam kırk yıldı getiri
Düşürürdü satırı,
-----Her şey söze bağlıydı.
-----Tümden öze bağlıydı

Bunda suç hepimizde,
Giyotin tepemizde,
Bozukluk yapımızda,
-----Her şey söze bağlıydı.
-----Tümden öze bağlıydı.

Tek çare...

Öze bağlıydı-2, @YUSUFYÜZLÜM
17.7.2010 13:30:55
batu_41
@batu-41
17 Temmuz 2010 Cumartesi 12:54:29
Ey can dostum
Durak YİĞİT...!
Kahır dolu sitemli şiirleri bırak,
Birazda mutlu neşeli şiirlere bak..

Hiçmi mutluluk limanına demir atmadın.?
Hiçmi gülistandan güller dermedin.?
Hiçmi candan yürekten sevmedin,?
Sende mutluluk kervanında yolc...

batu_41
@batu-41
17 Temmuz 2010 Cumartesi 12:07:48
herkez nasıl yaşıyor,,kırık dökük her yanım
kırık bir mızrapla kaldım,gitti serv-i revanım,
titreyen hücrelerim, iflas etti tüm bedenim ;
kalmadı artık yaşamak için,hiç bir nedenim.


Kutlarım dost yürği canı gönülden.
*kalmadı nedenim., @mehmet sancak
17.7.2010 11:44:17
batu_41
@batu-41
17 Temmuz 2010 Cumartesi 11:00:14
Hazanı görmez ömür, mevsimlerim hep kıştır
Kader oyun oynadı, şaşırdım nasıl iştir
Aklım fikrim ermedi, hangi yöne gidiştir
Yürek koynumda sızlar, tonca yara var bende

Dert katarı yol alır, bu gönlümün dağında
Bir türlü kurtulmadım, şu feleğin...

Oğul, @zaralıeren
13.7.2010 00:01:45
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
17 Temmuz 2010 Cumartesi 10:40:46
Kim ne desin hemen tutar,
Kendi sıhhatini atar.
Taşıyamaz, vücut yatar.
Aman vermez, Bekir Emmin.

Bir bakarsın Kıyıklar’da,
On dakkada Boyuncak’ta,
Su, yolunda, kürek sırtta,
Hiç durmuyor Bekir Emmin.

Hava biraz karlı ise,
Çı...

Bekir emmi, @kevir
17.7.2010 10:08:26
batu_41
@batu-41
17 Temmuz 2010 Cumartesi 00:46:21
Ey gül yüzlüm bu son çağrım,

Yandı Küle döndü bağrım,

Çoğaldı vücutta ağrım,

Seni bekleye bekleye.



Oğuzsoylum kime netti,

Çektiklerim cana yetti,

Organlarım iflas etti,

Seni bekleye bekleye.


şAİRİMİ GÖNÜLDEN KUTLARIM CAN...

batu_41
@batu-41
16 Temmuz 2010 Cuma 17:28:57
Ama olsun, canın sağ olsun be gülüm,
Ben yine bulurum, cennet balımı,

Bu sevdalı gönül, bu yaralı yürek, bendeyken.
Acılar, çileler, devasız dertler,

Sevda nârı aşklar, kara sevdalar,
Yaralı yüreğime, demir atmışken.

Ama sen, sen bu vefa...

Aslâ ve aslâ..??, @ozanseveni
16.7.2010 14:02:30
batu_41
@batu-41
16 Temmuz 2010 Cuma 17:12:15
Akıl aciz kızakta
Benlik mahpus tuzakta
İnsanlardan uzakta
Uyumak istiyorum.

Devlik taslasın cüce
Sussun kelime hece
Hatta kırk gün kırk gece
Uyumak istiyorum.

Arzın kıble yönünde
Geleceğin dününde
Bir mezarın önünde
Uyumak istiyorum. ...

batu_41
@batu-41
16 Temmuz 2010 Cuma 17:09:02
Acıyı bal eğledik, yürekler aşk ile yanık.
Gün gelir, devran döner aydınlanır karanlık.
Şarlatana kalmaz dünya, tarihtir tanık.
Her gecenin sabahı var, düş yeter artık.


Bazen yazılanlar öyle can acıtıyorki.Kendi kendime sormadan demiyorum.Şu ...

batu_41
@batu-41
16 Temmuz 2010 Cuma 17:01:56
OKTAY ZERRİN (Akrostiş)

Olsa da tebessüm, yürekte yangın
Katar katar olmuş, dertlerim zengin
Tadıyok hayatın, bulmadan dengin
Akar gözümyaşı, silenim olmaz.

Yaşadım bir kaç yıl, etrafı sordum
Zamana yetmedim, bir duvar ördüm
Eller güler oy...

batu_41
@batu-41
16 Temmuz 2010 Cuma 03:41:41
Yar toprağına yüz sürdüğüm
En büyük acıyı yaşattın bana
Girerken sen toprağın koynuna
Bir seni birde
Mavı-yi sevdim gözlerinde

hasret
hÜZÜNLÜ,YÜREK BURKAN BİR ŞİİR OKUDUM DOST SAYFASINDAN.VET GENÇÖLÜMÜ ACI OLUYOR.BUNU YAŞAN BİRİSİ OLARAK SİZ...

Mavi gözlüm ıı, @hasret
15.7.2010 04:06:31
batu_41
@batu-41
16 Temmuz 2010 Cuma 03:20:34
Sen benim herşeyimsin
Günüm,gecem,sabahım
Gözümde yaşım
Yürekte acım
Yandığım,susadığım
Susuz kaldığım
Hayallere daldığım
Gecelerde yorganım
Sarıldığım yastığım
Sen hayat kaynağım
Sen ölüm fermanım
Sen yanlızlığım
Çilelerim,sevinçlerim
U...

Benim değilsin, @kader44
7.7.2010 10:29:24
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.568
Şiir Okunma
3.867.664
Yazı Okunma
83.019
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL