Korkularım,içeride büyük bir yere sahip. Öteki dünya misali,ölümü hesaba katanlardan değildim. Sevgilim bu günlerde orta çağda bir rahip. Kalbim de asırlarca kaldı da misafir demedim.
Annemin saçlarını hep göremezdim. Uzun elbiseleri ve bir kaç ayakkabısı. Tanrısal bir görevdi onunki,ses etmezdim. Küçüktüm çok dokundum ama hatırlamam cabası.
Annem ben yokken bir çocuk, Çocuk yokken her yer anne. Ya içimde sakladığım sevgili o nerede ? Hangi medeniyetin beşiğindeyim ? Sallaya sallaya uyuttunuz. Ben ilk çağdan çıkamadan, Onlar çoktan Fatih’te. Sevgilim orta çağdan çık, Bize dair her şey daha da geride.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Orta çağda. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Orta çağda. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Annem ben yokken bir çocuk, Çocuk yokken her yer anne. Ya içimde sakladığım sevgili o nerede ? Hangi medeniyetin beşiğindeyim ? _____Yaşam bir kovalamacadan ibaret değil mi zaten ?Çağlar birbirini kovalarken dinler yerleşirken beyinlerde büyümeye gör bu kez de sevdalar ucuk kaçık kovalar birbirini ..hayatın bir gerçeği ve merkezi büyüme noktası çocuk ..! Kaleminiz kavi olsun, saygıyla
Sembolik şiiri çağdaş ozanlarla buluşturuyorsun. Kapalı ögeleri öylece bırak. Bırak şiirini okuyan biraz yorulsun. Az bilinen semboller yerine daha bilinenleri kullanırsan okurun artar ama yüzey azalır. Tebrik ederim. Her kafa anlamaz bu şiiri. Başarıların daim olsun. Devam Üstat.
''Hangi medeniyetin beşiğindeyim ? Sallaya sallaya uyuttunuz. Ben ilk çağdan çıkamadan, Onlar çoktan Fatih’te. Sevgilim orta çağdan çık, Bize dair her şey daha da geride.''
Yaşamın yaşamanın ve hayatın merkezidir kalbidir bu çağ. İçinizde kalbinizi paylaşan varlıkları bu çağa bırakıp çekilmeyin aradan. Üç kıta da gezdirdiniz yine dönemleri. Dizelere hele ki ikinci dizeye aşık oldum desem yeridir kolay kolay tesir etmez bende. Günümün şiiri olmayı ilk çağdan beri hak ediyor zaten.. Yürekten kutlarım seni ilgiyle ve hayretle izliyorum. Kalemin daim olsun.