Seni tanıdığımda hayattan zevk almayı öğrendim, Saçlarının kokusuna alıştığımda,sana fena bağlandım. Senin güzelliğin dünyayı kaplıyordu adeta, Ve ben o güzelliğin sahibinin merkezindeydim, Kovsan da senin yanından bir yere gitmezdim.
Sen bir aşk şarkısının en can alıcı sözleri gibiydin, Sevgiyi varlığınla anca bu kadar güzel anlata bilirdin, Sen çok özledin ve ben bunun en büyük şahidiydim, İnana biliyor musun? cennetim yani sen benimdin.
Sen sarı bir elbise giysen,ben güneşi unuturdum, Hele gülerken kısılan gözlerine var ya ölüyordum. Bir de ben,sırf senin o ışığına odaklandığım da, Diğerlerine,çerçevenin kenarlarına kör oluyordum.
Sen Marmara olsan,ben olurdum İstanbul boğazı, Öyle severdim ki seni kız kulesi bile bizi kıskanırdı. Hatta insanlar,Kız kulesini değil, Bizi İzlerdi,yani aşkla dalgalanan o suların dansını, Kafkasya da doğan güneşin,İstanbul da batışını.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstanbul boğazı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstanbul boğazı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Severek okuyup dinledigim cok anlamli,duygu yüklü güzel bir siir..Rüyalar sehri Istanbul ve Kiz Kulesi;siirde o kadar güzel özdestirilmiski degerli sairin askiyla..Okuyucusuna hem Istanbulu,Kiz Kulesini hayallerde yasattirip, hemde hüzünlü bir ask hikayesini anlatmasi cok anlamliydi..Kafkasya´da dogan o günesin hic batmamasi dileklerimle degerli sahsinizi ve güzel siirinizi yürekten kutluyorum.. Selamlar,saygilar...
hep söylerim; ahrazın dilini, amanın gözünü açan efsunlu belde bende dahil sen kimleri şair yapmadın ki...diyerek. ve beni şair yapan, 5 yıl üniversite hayatımı geçirdiğim bu büyük kentte Salacak iskelesinden KIZ KULESİ ni seyretmekti. tebrikler ve saygılar sunuyorum.