Anlatamam sana ama bugün çok doluyum, Sanırsın ki ben,gök gürültülü bir yağmurum, Yazarsam kalem bükülecek diye korkuyorum, Dert ağır,pişmanlık ağrılarım altında eziliyorum.
Hep yüzüme vuruyorlar,Seyyah hiç gülmüyor, Gemim de yok ki,Karadeniz benden ne istiyor, Batıyor her şey,yüreğim Aral gölü gibi boşalıyor, Kuruyor,göz yaşlarım faydasız,giden gelmiyor.
Son zamanlarda, Depresyon ile sempatik takıldım, Lakin sele kapıldı şubatım, Allah’ım,beni kurtarır mı dualarım ? muamma... Ama ben şiirlerimden başkasına ağlamadım, Şiirlerim beni anlatmışsa beni ilgilendirmez, Ben güneşdoğarken genelde, Kuzuları ipin üzerinden geçirmeye çalışırdım, Teker teker sayardım,başa döner yine sayardım.
Adı çıkmış kara kışın,ne yapsın,ben Aşk’istanlıyım, Fransızlara köle olmuştum,Afrika da doğsaydım, Ah iki nehir arası,resmen sen bir baş belasısın, Kana belenmiş kundaklı toprağını, Cennet yurduma,ne cür’etle taşırsın. Petrolün batsın emi,petrolün batsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkistan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkistan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
düşündüren bir anlatım,sitem ve eleştiri var yaşanmışlıklara.
kalemine sağlık güzel dost