Aynaya her baktığımda, Yaşlanıyorsun lan Vagif diyorum. Ailenin hadi evlen,baskıları altında, Eziliyorsun lan Vagif görüyorum. Kendim ile biraz samimiyim, Ayıptır söylemesi, O yüzden,böyle. Lanlı lunlu konuşuyorum.
Yani bakmayın,dışarı çıktığımda, Adabı muaşerete dikkat ediyorum.
Ya diyorum,yaşım daha yirmi beş, Beni yaşlılık stresine sokmayın. Cevabı yapıştırıyorlar hemen,hiç bekletmeden,, Yaşıtlarının çocukları okula gidiyor. Henüz ağzımı açmadan,ya abartmayın,demeden, Abartmayalım da,torundan mahrum mu kalalım.
Vay arkadaş ben ne edim, Başımı alıp nerelere gidem.
Anne diyorum, Hadi bir mutlu aile gösterin bu zamanda, Bakıp da birazcık ilham alalım. Bak diyorlar komşunun çocuğuna, O sevgililer gününü kutladı sen niye kutlamayasın. Böyle kıyaslama mı olur Allahaşkına?
Daha saat on olmadan yüz defa ararlar, Nerede kaldın? sanki aramasalar kötü yola düşecez. Ki,kötü yola düşmeye müsait de değiliz, Erkeğiz sonuçta, Marneuli şehrimizi desek,yürüyerek on dakika.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ne zaman evleniyorsun? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ne zaman evleniyorsun? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence haklılar......))) bir an önce evlen derim bilirsin bizim oralarda evlilik 20 yaşlarında tamam Kalemin susmasın ___________________________Selamlar
Can ' sevgili Vagif ' gülümseyerek okudum ' yazını ' yazı diyorum keşke şiir değil 'de yazı kısmına assaymışsın .. :) Allah ' iyliğini versin .. :) tebrikler sevgilerim ile.
Daha çok gençmişsin Hüseyin Kardeşim. Ama haklısın.Yaşamak da yaşatmak da zor. Hele bir evlen de asıl dertleri,küfürleri sen o zaman gör?Yine de ev bark kurmak lazım tabii. Bakarsın Cennet Kızı sana düşer,mutlu olur gidersin.