ya sonra yokluğunda zamanla yalnızlık başlar ardıma düşen en dolu rüzgar estiğinde gözlerimde savur savur kavrulur bir şeyler içimde küllenir her şey teferruattan öte bir yere güler bu gece gülü tuttukça anam, içimde bir şeyler kanıyor bu güneş her sabah boşluğa mı yanıyor..
aklımın ucunda harmanlar savruluyor sıkıldıkça karanlığa bir şeyler karalıyorum hep hüzün hep gözyaşı mı olmalıydı avuçlarım ellerimle yoğurduğum dertlerime yorgunum sen gecemin sesi, sen gecemin yokluğunda sen şu divane sokakların virane sebebi bu gözler her gece boşluğa mı bakar..
çiçekler ektim habersiz gönül toprağıma sev sev büyüttüklerim var içimde, ağlar vurur suretime şimdi ince belli rüzgarın sesi tutundukça mevsimlere eksilir mi bir tanesi ne yaz kalır ne bahar, hep ayaz, hep kahır söylesene aşkı böyle hep yağmur mu alır..
kurşunlar geçiyor içimden varamıyor aşka tutuluyor kalbime ulu kor ay karanlığında bırakılan neyse böyle hepsi sessizmiydi yalnızlık dolu sır, ıslak bir kent sokağı ulu orta acıyla yanan bir yangın yokluğunda yüreğim hep yokuş aşağı söylesene ateş hiç böyle yağarmıydı..
gözlerim şimdi hoyrat rüzgarlar gibi mutsuz yokların şehri amansız yollardayım hutbesi okunuyor aşkın iki öğün arasında koparır gibiyim bahar yapraklarını, ruhsuz ya sonra yaklaşır yıldızlar toprağa her gece yokluğunun nağrasında şarkılar içinden bir sesle yine seni çağırıyor soluk soluğa imkansız bir kaçış var sen yana yakıla bir haykırış duydun mu hiç..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ya Sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ya Sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Taktir ederek Beğendim.
...................................... Saygı ve Selamlar...