her geceuykumu bölerdi gözlerin yarı terli uyanan ruhum yine seninle kıpraşan aşk ve sitem dolu geceler yalnızlığın bir diğer adı sessizlik ya da sensizlikti kim bile bilirdi ki kim görebilirdi ki beni uzaktan kim anlaya bilirdi beni, içimi, kalbimi dört bir yanımda sur, içim ise hep sır kış olmuş geçen o onca baharda kır kur yapıyorum gökyüzüne yar düşüyor efil efil rüzgarından yağma diye yalvardığım yüce yağmur hadi bir söz dinle sus bu gece içimi alıp götürenler var git de bir rüzgarla getir geriye..
…
vurgundum yoluna, yorgundum denizlere bir kulaç attığın şu ömrümle yüzüyorum yılları eksiltiyorum gün gün bedenimden sokuluyorum usul usul düşlerimden öte bekliyordum seni hayallerimden beri gelmiyorsun, yıldızlarla konuşuyorum hemen üstündeydim bulutların fırtınalı sesinde bir öfke gökyüzünde kısık kısık kesiyor boğazımı, nefesimi unutma, senin ben kanayan yarandım bir adım veya tadım yok ama seni kalbimde taşıyandım..
…
yaşayandım seni diri diri yokluğunda es ey deli rüzgar değdir onu saçlarıma geri ver bana, kalbime, aklıma bağışla durma tut kokusundan getir hadi unuttuklarım bile isyan ediyor bana varlığın bile güldürürken beni bırak mutlu kalsınlar bahtımda..
…
kim işime gelirse onu hatırlıyorum seninle bir söz ve bir cümle getirene koca bir dünya vaat ediyorum. ne garip değil mi tüm mirasım sana dört duvar az geliyor yokluğunda öyle bir kale ördürdün ya bağrıma tek bir anahtar var kapısında hadi gel de dokun yavaşça..
…
Mümkün mü? ihtimaller ve ihtilaller var şuramda kar yağıyor temmuzun tam ortasında bir savaş var yavaş yavaş ağlamakta acı var, kan var, yaş var, aşk var adım başı duraklar var şarkılarımda kapılıp sesine sarıldım rüzgarına adım adım yollarla yarıldım dağlara yoruldum tükendim be gözüm sözlendim be canım kara bahtımla deli bir rüzgarla mahşere serildim sevdim seni, çok ama çok sevdim can verecektim uğruna bir rüzgar değdi boynuma bin el değdi sanki saçlarıma vurgundum yollarına istermiydin ölümü içime çekseydim bir sigara değildin ki söndüreyim her gece seni sevmekten değil ölümle gitmekten vazgeçtim..
…
VURGUNDUM YOLLARINA – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
”Hasret, gün geçtikçe dayanılmaz bir hale gelebilir Asıl mesele günü geldiğinde ona dayana bilmektir.”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vurgundum yollarına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vurgundum yollarına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutluyorum yürek sesini kaleminiz kavi olsun
saygilar selamlar yoluyorum diyar gurbtten