eğer içimden bir yerden gülerse gözlerin kalır şu dünyam mercan maviliğinde esir bir yanım aşık, dış cephemde kör bakışlar çıkmaz aklımdan umuttan saydığım sözlerin gülersen bir yerden bitmez ki, hep özlerim.
eğer içimden bir yerden doğarsa güneşin hangi kış gelir karartabilir ki mevsimleri ne baharlar tükettim ben şöyle en zorundan yaprak yaprak olalı esip düşmezdi solumdan hiç biri solmazdı, etmezdi beni yollarımdan.
eğer içimden bir yerden açarsa çiçekler ey ölümlü toprak, onu gözyaşlarımla sula mutlu kalsın içimi yağdırdığın her gece bir bukre zamanı, utansın sabahlar yine o olmasa, hiç biri doğmazdı kalbimin yerine.
eğer içimden bir yerden geçerse ayrılık yazarsa gözlerime suyla özlem dolu adını gözümde yaşlarla gelirvermişimdir sana bil ki aşinayım hiç olmadığım kadar yoluna çaresiz bir bahçivandım ben kollarında.
eğer içimden bir yerden kesersen soluğu gidenimsin hasrete dolar nehirler denize sen uzak olunca ne fark ederki nefes almak içimde huyum, ah benim gönlümdeki suyum kolay mı öyle aşkı nefessiz yaşamak.
eğer içimden bir yerden koparsa kıyamet son çıkanımsın demektir şu bedenimden bil ki toprakla sözlenmiştir bu yüreğim ne öncesi ne sonrası sana baki kalacağım bekle beni cancağızım mahşerde olacağım.
eğer içimden bir yerden biterse yıllar bir yudum ömrüm var bil ki çabuk geçerler hayat işte, eksik etmezler suyu topraktan gün olur dualar okursa eğer melekler unutma canım sevenler önden giderler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eğer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eğer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok iyi bilirim ki, kendilerini kartal sanan horozlar, yerden ancak birkaç karış yükseğe kadar havalanabilirler. -------------------------------------------M. Gork
Şiirinizi okudum ve beğendim. Gönlüne sağlık. ............................ Saygı ve Selamlar...
kalemin daim olsun
meryem alhan tarafından 2/5/2016 11:56:49 AM zamanında düzenlenmiştir.