Ellerim ham artık bir çiçeği bile koparamayacak kadar tedirgin, ayaklarımsa kötürüm, fikrimi yürütemeyecek kadar beceriksiz, bitkin...
..
Söndü az önce vanilya kokulu mum seviştiği hüznün dumanıyla masada içimdeki tarifsiz ruhsuzluk ve tarihsiz umutsuzluk nikotini eksik kaçak sigara gibi kasarken midemi -Şubat’tandır diyor üzülmüyordum artık gecenin gelişine acımıyordu bıçak kestiğinde elimi kırılmıyor kâlbim daha çok ve veda değil duâ ediyordum insanlar ayrılırken yanımdan zira sinsi bir veda ömrün bitişidir hayatta
"ben yoruldum hayat" diyordu Mümin Sarıkaya radyo da "gelme üstüme!" tüm yorgunluğumu şarkıya yükleyip gözlerimi arıyordum kaybolduğum aynada cüssemle kayıplarımı ayıplarıma sayıp şükrediyordum bir matemin gazelinde
hayat başka b’akıyordu artık bambaşka sızlıyor o kapanmayı unutan yaralar şifa saydıklarım zehir zehir saydıklarım derman oluyordu sorgusu ağır geçmiş yanılgıdan bizâr ilk duruşma sonrasıydı kâlb mahalim suçluydu tüm iyi niyetim kalışarım hükmüm...
Annem duâydı sadece bense bir bedduâyı temsil eder gibi hüzün üstüne keder besteliyordum füsun çiçeklerince yanmak şimdi hepimizin ortak sevinci bir tek kırılmalarımızın sesin de duyuyoruz birbirimizi..
Oysa derdimizi bin şiir öteden bile tanıyorduk âh penceremin kapalı kalan yanı güneş de vardı umudu unutmaydı - slogan insanlar anlayınca insan birbirini ve yaralar paylaştıkça iyileştirirdi kendini...
N’esir acılar diziyordum kurşuna yine nefretimle çiziyordum tüm isyanlarımın üstünü yine klişe şiirler derliyor mürekkebime sızıp kalıyordum bir şiirin dibine aşırı duygu kaybından içi boşalmış bir kâlp masum bir fon ve öfkesi alınmış keşkeler eşliğinde..
âh lügatına eremediğim kâderim kâlbimin en kırık köşesine astım allı bir çiçek gibi kederinden seni..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şubat besteleri.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şubat besteleri.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİR VAR, ŞİİRLER VAR..ŞAİR VAR, ŞAİRELER VAR..BİR DE İŞTESİZİN GİBİ BÖYLE ŞAİR GİBİ ŞAİRLER VAR..BİR DE İŞTE BÖYLE ŞİİR GİBİ ŞİİRLER VAR..KUTLARIM EFENDİM..SELAM VE SAYGIMLA...
O kadar güzel dizelere dökülmüş ki, duygular, hüzünler, çekilen acılar, insan okurken sanki bir pencere açılıp, resmettiklerinizi görebiliyor. Hüznünüzü yüreğimde hissettim şairem. Yürek sesiniz hiç susmasın. Beğenerek, severek okudum gönül sesinizi. Mümin Sarıkaya'nın da dediği gibi " Ben yoruldum hayat, gelme üstüme. Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne. Gözümden gönlümden düşen düşene. Bu öksüz başıma gözdağı verme." Sevdanın en delisine yol vermek gerekiyor belki de....
Yine çok anlamlı ve güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladım sayenizde.Çok beğenerek gözlerim dolaştı mısralarınızda.Yüreğinize,duygularınıza emeğinize sağlık.Saygılarımı sunuyorum.
Şubat gider kasım gelir hüznümüze bahane mi yok. Acı, ayrılık..yapışkan ot gibi gül bahçemizde. Ama güneşte ne kadar kırmızı bugün. Isıtmak için dona vurmuş yüreklerimizi değil mi çiçeklerin en nar kokulusu.
hüznün narı ahvalinde kırgınlıklar pişmanlıklar özlemler hiç eksilmeyecek mi yüreğine konuk olduğumuzda sızlayacak mı yüreklerimiz hep
umudun şafak türküsü ne zaman yağacak göz mahzenlerine mutluluğu ne zaman tadacaksın yıllanmış şarap niyetine aç karına bu şiir bir yumru gibi oturdu bir dokun bin ah işit o derece yeminle
gülücük kuşları yoldaşın olsun yalnızlığın yamacında
hüzün defterini açmış ve kalemin ucuna vurmuş adeta
karşı kıylarda hayat var huzur var ardı arkası bitmeyen sevincin topuk sesleri var neden içindeki bu zifir sancısı neden dergahı kapatılmış düşlerin karın ağrısı
ben sende aşkı ben sende sevginin tomurcuk çiçeklerini yıldızları güneşi başka görmek istiyorum şairem
tam da şimdi aynaya bakmalısın bence ve tam da dokunmalısın gözyaşlarına ellerinle
Nar çiçeğine söyleyin Kıpkırmızı bahar bulutları aldım ona Kıpkırmızı bahar çiçekleri Bütün mevsimlerde yeşeren Her ne ise her kim ise söyleyin üzmesin ona.
Saygı ve selam ile kardeş.
Toprağımsın tarafından 2/3/2016 12:23:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hangi bahar sarar hüznünü senin?
Hangi mevsim?
Hangi şiir?